Chevrolet Bolt / Ampera-e

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Mogoče je enaka štorija, kot ampera, očitno avto ne nosi dovolj profita, mogoče je celo ROI na 0, toliko pač da se s tem dobi "zastonj" PR?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Kot da želijo, da jih zasovražimo. Zdaj je postalo očitno, da je to le compliance avto za CARB države, vsaj dokler ne spravijo ceno proizvodnje pod prodajno ceno.
V CARB državah dobijo razliko v ceni nazaj z ZEV krediti, zato ne prodajajo na trgih, kjer bi delali izgubo, ampak popolnoma bodo pa odtujili svoje zveste navdušence, ki so čakali AmperoE, zraven pa jih bo pa konkurenca dohitela.

Na to,da so v bistvu naredili nekakšen compliance car,sem pomislil že takoj,ko je ven prišla informacija,da sploh ne bodo naredili verzije z desnim volanom (praktično neverjeten primer ignorance nekega proizvajalca,še Ampera1 je imela desni volan,pa so jih prodali vsaj 10x manj kot bi lahko Boltov/Amper-e),kao da se jim ne splača,ker bi bila premajhna prodaja!? Kakšen kretenizem...že samo na trgu Velike Britanije bi jih prodali ogromno + vse ostale države,kjer vozijo po levi...ma nimam besed...
Ampak itak,ko prebereš vse te dosedanje informacije,se vse skupaj poveže v zgodbo,da vsekakor nekaj mutijo s tem avtomobilom!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Proizvodnja baterij pa ni ozko grlo?
Pa nam to servirajo malo drugace

Nisi si dobro prebral original članka,a ne?
Trgovci v Kaliforniji se praktično otepajo zalog Boltov,medtem ko je drugje čakalna doba tudi leto ali dve (poglj spodaj en komentar iz Nizozemske)...torej nimajo baterije tukaj nobene veze,ker je pač očitno da ima GM interes v glavnem prodajati avto v ZEV državah,drugje pa po kapljicah...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.548
968
113
Sklepam, da proizvodnja Bolta ni dobičkonosna.
Pa jo namirno zavirajo, ker več proizvedenih kosov pač pomeni večjo izgubo.

Bolt je zgleda bolj avto za image (verjetno je tako z veliko večino električnih avtov).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Poslal vprašanje na GM, me prav zanima, kaj bo odgovor ...
No evo: ustavljena je le proizvaodnja Sinica v tej tovarni, proizvodnja Bolt/Ampera-e laufa naprej. Niso pa nil rekli o morebitni prilagoditvi razmerja Bolt/Ampera-e.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hvala za informacijo!

Se že kaj pripravljajo na MY2018 s kakšnimi novimi feature-ji, npr. radarski tempomat?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Mislite da so kakšne druge fore v ozadju ali električni avti res niso dobičkonosni?

Avto je avto...+ baterija, ki stane cca 12.000 eur...sam avto pa recimo 15.000 eur dražji od podobnega ICE-ja..?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ne razumem zakaj bi moral biti sam avto brez baterije kakorkoli dražji od avta s komplet klasičnim motorjem, ko bo masovna proizvodnja stekla bi mogla biti cena nekje tam-tam.

Že če pogledaš kaj od EV pogona poleg klasičnega motorja je v hibridnem Yarisu za 15k € ali Aurisu za 20k € bi moglo biti jasno, da razen baterije problema z EV ni.

Cena je in bo vedno postavljena tržno, če je več povpraševanja kot ponudbe je pač tako kot je.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Nam je znana tržna cena baterij, kot ti je tudi znana tržna cena recimo za komplet nov IC motor.

Nihče pa ne ve "nabavne" cene motorja ali baterij. Predvidevam pa, da je pri baterijah manj marže, ker vseeno samo nekaj playerjev drži v rokah to igro.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Pozabljate na razvoj in izdelavo kontrolnih elektronik za baterije, polnjenja in pogona elektromotorjev ... ni to poceni kot štancanje mehanskih kosov ali navijanja navadnih električnih motorjev v Kolektorju ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne, je še ceneje. Dve milijardi tranzistorjev na malem čipu Made in China za dva dolarja namesto tone zobnikov in dratov Made in Slovenia za par tisoč eur.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
http://gm-volt.com/forum/showt...961#post4138961

Citat:
Quoting Don Lockrey

"I work at the factory. You’re article is wrong. We added an extra week for shutdown because of slowing sales of the sonic. I am assuming because of gas prices, as a 16k car isn’t as prized when gas is low. Another reason for the extra week was to complete bank systems and re do the assembly line to INCREASE Bolt production. The jobs are all set to produce bolts on a 2 Sonic, One Bolt mix. They are changing the mix to a 50/50 split which requires adjustments. For all the tesla fan boys, enjoy the squeaks rattles, fit an finish issues and recalls as your model 3 was crammed into a 5000 car a week schedule. Oh, you thought your waiting list to get your car was long? Wait till you have a service issue with no dealer network."
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne, avtor je govoril o ceni Sonic-a, ki ga sestavljajo na isti proizvodnji liniji, kot Bolta/AmperoE.