Chevrolet Bolt / Ampera-e

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

PS: "drugi avto" v gospodinjstvu se ponavadi ne uporavlja glede na to, koliko je kateri v uporabi, ampak je drugi tisti, ki se ga uporblja bilj lokalno in je ponavadi cenejši, manjši ipd ...

Zame je drugi avto tisti s katerim delaš manj kilometrov.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

PS: "drugi avto" v gospodinjstvu se ponavadi ne uporavlja glede na to, koliko je kateri v uporabi, ampak je drugi tisti, ki se ga uporblja bilj lokalno in je ponavadi cenejši, manjši ipd ...

Zanimiva definicija... Se pravi, če si omislim enega Ferrarija za lepe nedeljske izlete, je to prvi avto... Kar pa vozim vsak dan za vse opravke, je cenejše, bo pa drugi avto...
aplauz.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Seveda ne ... Je pa fajn, kako vsi začnejo iskat neke luknje pri stvari, ki je že dolgo jasna in definirana.
Če je v gospodinjstvu en relativno nov passat, s katerim se občasno vozi čez teden plus en twingo, ki vsak dan vozi mulce v šolo in gre do službe. Kateri je prvi avto? Passat seveda.

Skratka za prvi avto se ponavadi (!) jemlje večji, uporabnejši ipd ... avto.

Pa ne se zdaj zapikovat, jaz imam pa nov mali avto pa sterega enotprstorca blablabla. Glejte povprečje, ne sebe. Drugače nima smisla debatirat.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Prvi avto je (zame) tisti, s katerim se naredi več kilometrov in pika. Če se naredi podobno število kilometrov, si pa lahko sam pri sebi izbere, kaj mu je "prvi avto". Lahko se gre pa potem debatirat o tem, kaj je "boljši avto", "novejši avto", "večji avto", itd...

Mi imamo recimo tri avte pri hiši... pa ni noben prvi za vse... je pa vsak prvi za nekoga
smile-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Prvi avto je tisti, ki je v uporabi več časa... Če imam drugi avto ob nedeljah za zabavo, ali vake 14 dni za daljšo pot, ker jo prvi ne zmore (recimo, da je električar), potem je to drugi avto. Pa naj bo dražji, večji, hitrejši... Pač drugi avto.
Če uporabljaš oba redno, boš pa z manjšim skakal okoli hiše, z večjim pa ostale relacije, potem bo pa seveda večji avto imel status prvega...
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Ne razumem zakaj bi nas nekateri prepričali da je električni drugi avto če z njim narediš veliko km.
Tisti ki kupi novega električnega ima zraven še en manj vreden avto(starejši), tudi iz tega je električni prvi avto.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Ne razumem zakaj bi nas nekateri prepričali da je električni drugi avto če z njim narediš veliko km.
Tisti ki kupi novega električnega ima zraven še en manj vreden avto(starejši), tudi iz tega je električni prvi avto.

V bistvu brezvezna debata,ker to,kaj je za koga prvi in kaj drugi avto,je pri vsakem posamezniku drugače definirano...recimo da imaš doma karavana dizla srednjega razreda za daljše razdalje,morje,smučanje,itd + enega manjšega električarja za skakat okoli do 50 km vsak dan,je zame karavan v vsakem primeru prvi avto,ne glede na to,da bi z EV-jem naredil 2x ali 3x več kilometrov!

Nekdo drug bo pa to spet rekel ravno obratno,da je EV za njega prvi avto,ker je več v uporabi (čeprav to ni ravno logično,ampak ok,stvar osebne definicije...),skratka nepredmetna debata,ki nima veze z Ampero-e...jasno je samo,da če pride Ampera-e h hiši,da se bo z drugim (khm,prvim) avtom vozilo zelo malo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Ne razumem zakaj bi nas nekateri prepričali da je električni drugi avto če z njim narediš veliko km.
Tisti ki kupi novega električnega ima zraven še en manj vreden avto(starejši), tudi iz tega je električni prvi avto.
Tebe nič ne prepričujem, ti si stvari misli po svoje. Sem samo napisal, kako se na stvari gleda na splošno (=pri večini).
In v večini spet: tisti, ki kupi "nov" EV ima po večini še en "enako nov" ICE avto zraven (ni pa malo tistih, ki imajo manjši EV plus Teslo).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:

V bistvu brezvezna debata,ker to,kaj je za koga prvi in kaj drugi avto,je pri vsakem posamezniku drugače definirano...recimo da imaš doma karavana dizla srednjega razreda za daljše razdalje,morje,smučanje,itd + enega manjšega električarja za skakat okoli do 50 km vsak dan,je zame karavan v vsakem primeru prvi avto,ne glede na to,da bi z EV-jem naredil 2x ali 3x več kilometrov!

Doma imam avtodom (na osnovi kombija, ne alkoven škatla) za vožnje na morje, smučanje, vikend izlete, rekreacijo... zraven pa enega dizla karavana, s katerim vsak dan skačem okoli... ugani, kateri je prvi avto... in če dodam, da je pri hiši še Ampera, ugani potem kateri je prvi, kateri drugi in kateri tretji...
grims-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
in če dodam, da je pri hiši še Ampera, ugani potem kateri je prvi, kateri drugi in kateri tretji...
grims-1.gif

Prva je Ampera,ker se z njo največji užitek peljat
cheer.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
in če dodam, da je pri hiši še Ampera, ugani potem kateri je prvi, kateri drugi in kateri tretji...
grims-1.gif

Prva je Ampera,ker se z njo največji užitek peljat
cheer.gif

Točno tako. Ampera je najbolj v pogonu, druga je Toyota, tretji pa avtodom... čeprav ravno ti trdiš drugače, Ampero izpustimo...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
A midva živiva v isti državi?
Ziher. Samo da jaz gledam malo širje, ne pa samo do slovenskih plank. Jebiga, poklicna deformacija.

Če je širše zate Norveška, pa tu pa tam kako področje ZDA in EU, to še ni širina. Tvoja poklicna deformacija je žal zelo zelo ozkogledna!

Ker živimo v nekem kontekstu mi prosim naštej naše sosede, pa lahko še njihove sosede vzameš, kjer velja tvoja trditev o manjšem EV + novem ICE ali celo še Tesli za povrh in tako naprej in tako nazaj.
 
Nazadnje urejeno:

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
Pri nas je EV prvi avto, ker je edini avto in na srečo nimam problema s kategorizacijo prvega in drugega
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Chevy Bolt EV Can Charge at 55 kW

Citat:
The researchers worked with the Canadian DC charger manufacturer Elmec to modify an existing 125 amp model for testing purposes. When plugged into a Bolt EV, the modified charger falsely claimed to support 250 amp charging in order to see what current the car would request to charge at.

For their initial round of testing on the modified charger, they started a charging session when the Bolt’s battery was 40 percent full and the Bolt then requested 150 amps.

A lithium-ion battery pack’s voltage naturally rises as it gains charge. When charging at 150 amps, the Bolt’s pack would likely begin charging at a rate of about 50 kilowatts when near empty and then gradually rise until reaching about 55 kilowatts before starting to taper down when the pack reaches just over half full as it does today. At today’s chargers the power typically starts near 42 kilowatts and rises to 46 kilowatts when charging initially at 125 amps.

Če je pri 40%SOC avto zahteval 55kW je možno, da bo pri nižjem SOC polnosti zahteval še več. So rekli, da bodo testirali še pri nižjem SOC.