Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Se popolnoma strinjam.
Ne pa razne butaste šole "varne vožnje" kjer se dinamiki učijo driftat in samo še večje pizdarije zganjat.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Haha, pusti ti mehkocuro, pojma nima... recimo en zelo zgovoren test na Vranskem je "vožnja za ritjo". Večina popuši.....
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Se popolnoma strinjam.
Ne pa razne butaste šole "varne vožnje" kjer se dinamiki učijo driftat in samo še večje pizdarije zganjat.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Problem je ker stvari nimajo fizikalni osnov iz resničnega sveta. 10km/h in zaustavitev "v hipu" kot je to na "zaletavčku" ni niti približno enako kot trk pri taki hitrosti celo pri vozilih letnika 1900 kaj šele pri vozilih letnikov ki so trenutno na cesti. Skratka zaletavček je ena taka fizikalna bedarija za mularijo ki deluje na ljudeh ki imajo IQ pod 80, vsi ostali pa mislim da vedo da pač ne gre za simulacijo sil pri trku (čeprav to policist z IQ 81 vehementno razlaga).Hvala qurcu da je nekdo sploh opazil...
Da bi v zgornji test vsaj še dodali neko zmečkjivo cono pa ne
Hmmmm... ne spomnim se da bi omenjal neke hitrosti nad 50km/h, še manj Passata....Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
vidva hočta rečt, da, če se skantaš v novem pasatu pri 50+km/h full manj rukne, kot tale amzs-jev zaletavček
Oprosti, ampak tako butaste primerjave pa še ne!!! Zato pa je tako kot je, ko svoje otročke zavijate v vato! Pa da se ne bo sedaj razumelo, da jaz svoje otroke pretepam...Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Gre za to, da dobiš občutek kak je sunek že pri 15 km/h (vsaj pri nas imajo te testerje..sicer ne vidim v naslovu teme slike..a sumim da gre za simulacijo trka).
Marsikomu da misliti.
(podobno kot bi moral staršu, ki da svojemu otroku klofuto, dati eno okoli ušes, da bi imel občutek kako se otrok počuti)
Citat:
Uporabnik Sulc pravi:
Jaz imam v spominu, da je bila hitrost ob trku 11 km/h.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
To si mislil mene? Kje sem napisal kaj o divjanju in ga opravičeval? Napisal sem povzetek nekoga z AVP, ki je jasno opozoril, da je prevelika ali prenizka hitrost na avtocesti problem. Da je hitrost 0 na avtocesti smrtno nevarna smo letos videli že večkrat.Citat:
Uporabnik stardec pravi:On ni nič razložil. On je samo lapal.
On je samo natrosil en kup neumnosti in izgovorov, da s temi izgovori lahko opravičuje divjanje.
Stremeti moramo k varnosti. Ljudje na AVP so tam zato, da bi to vedeli in nas vodili v pravo smer.
Zaletavčka so pri nas promovirali za bolj striktno uporabo varnostnega pasu. Fizikalno seveda ni primerljiv z učinkom v normalnem vozilu pri enaki hitrosti. Ampak zato še zmeraj nekaj pove. Jaz te simulacije ne rabim, ker varnostni pas zmeraj uporabljam.
Če bi ti res poznal fiziko, bi vedel, da bo imel tisti pred tabo tudi svojo zavorno pot. Avto pred tabo se ne bo ustavil na mestu. Torej če boš imel ti svojo zavorno razdaljo, jo bo imel tudi tisti pred tabo. Rabiš samo še tvoj reakcijski čas. Ti najbolje zase veš, kako reagiraš.Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Poznavanje fizike pomaga, da si vsak lahko izračuna, da ga čaka resen problem, če na avtocesti vozi po predpisih s hitrostjo 130 km / h, predpisano varnostno razdaljo, nekdo obstoji na voznem pasu, vozilo, ki vozi pred teboj v zadnjem trenutku menja vozni pas, ti pa nekaj desetink reakcijskega časa izgubiš, ker si ravno tisti trenutek v skladu z zakonodajo gledal v vzvratna ogledala in še eno 1 sekundo izgubiš, ker si samo poprečen človek, kar se tiče reakcijskega časa.
Ampak zato je treba znati nekaj malega osnovnošolske fizike. Takrat se da izračunati, da v neugodni situaciji predpisana varnostna razdalja, ki je v dveh sekundah prevožena razdalja, ni dovolj, da ne bi še z precejšnjo hitrostjo priletel v mirujočo oviro.
Previsoka in prenizka hitrost na cesti sta obe enako resen problem. Se kdo spomni revežev italijanskih upokojencev, ki sta se zakantala v tovornjak pri MB, ker je ta vozil z negativno hitrostjo (torej vzvratno). Gotovo sta bila divjaka.
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Še nihče ni niklogar ubil, če je vozil prepočasi ali pa sploh ni vozil. Ne moreš ti nikogar ubit, če si na mestu. .
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Če bi ti res poznal fiziko, bi vedel, da bo imel tisti pred tabo tudi svojo zavorno pot. Avto pred tabo se ne bo ustavil na mestu. Torej če boš imel ti svojo zavorno razdaljo, jo bo imel tudi tisti pred tabo. Rabiš samo še tvoj reakcijski čas. Ti najbolje zase veš, kako reagiraš.
In če se ti bojiš na števc gledat, podaljšaj svojo varnostno razdaljo. Ne rabiš, ti gledat na števc al pa v radio takrat, ko vidiš pred sabo težave. Glej takrat naprej!