Citat:
To pa se doseže s strogo kontrolo in v teh hiškah se da lepo in brez zastojev vinjetke kontrolirat.
Tega DARS ne bo nikoli počel. Itak že sedaj stojijo OB cestninskih postajah, zaprejo en pas in preverjajo nalepke. Za to opravilo so bajtice popolnoma nekoristne - bo mar kontrolor sedel v njej in ko mimo njega švigne avto brez nalepke storil kaj? Poklical policijo, sporočil registrsko, oni pa v lov za malopridnežem po AC?
Citat:
Iz vidika varnnosti pa niso prav nič problematične, saj so dovolj vidne in dovolj označene, pa tud že dosti prej stoji znak ki označuje zmanjšanje hitrosti.
Sigurno so bolj problematične, kot odprta AC. Vsaka ovira, čeprav označena kilometre prej, osvetljena, vidna... je še zmeraj ovira. Pa niti ne gre za to, da bi spregledal bajtice (čeprav se lahko v izjemnih primerih zgodi tudi to). Imaš % norcev, ki se požvižgajo na omejitve hitrosti. Je bilo in vedno bo, popolnoma izkoreninit se tega ne da.
Če voziš po odprti AC 130, mimo pa prišiba nekdo s 160, je to 25% hitreje. Če pa greš skozi bajtice 40, ogromen delež ostalih pa 80, je to 100% hitreje. In zraven še nekdo zavre na 20, ker se mu prehod zdi ozek in ni vajen avtomobila, po izhodu eni pospešijo na ful takoj, z desne se vključujejo še tovornjaki in prikoličarji, imaš
veliko večjo možnost nesreče, kot če teh "ovir" ne bi bilo.