Za močno sonce so že zdavnaj izumili sončna očala, avto senčnike in klimatsko napravo. V čem je problem? Odkar so v vozilih klime grem na pot kadar mi paše.
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Kdo je že šel iz notranjske čez Reko in potem po jadranski magistrali do Senja in nato na AC proti Splitu? Se pot zelo vleče?
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Kdo je že šel iz notranjske čez Reko in potem po jadranski magistrali do Senja in nato na AC proti Splitu? Se pot zelo vleče?
čisto OK, varianta,sploh če greš podnevi,....bolj slikovita kot AC.... samo ne sme se ti mudit, ker je kup omejitev, velikokrat kak radar,....
Jaz lani s prikolo. Meni se ni nič vleklo. Ker je za nas že vožnja dopust smo se ustavili v Sibinju na kavi, malo pred Senjem pa smo užgali eno konkretno malico in se šli kopat. Potem pa na Žuto Lokvo in po Ac dalje.Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Kdo je že šel iz notranjske čez Reko in potem po jadranski magistrali do Senja in nato na AC proti Splitu? Se pot zelo vleče?
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Za nas tudi. Zato lepo tempomat na 110 (ker vozim kolesa) in gremo. V avtu hladilnik, pijača hladna, prigrizki, internet za mularijo... Če je lakota hujša pa na malico, kafe... Le zakaj bi se obremenjeval s tem, kako hitro bomo prispeli na destinacijo...
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Dik pravi:
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Torej proti dalmaciji, da se ziher ogneš gneče.... LJ- VINICA - in naprej? Štartal bom itak še ponoči... Važno mi je samo, da ne stojim na meji v par km koloni...ali pa 15km/h po avtocesti (zato bolj zgoden štart, pa tudi da bo otrok še spal).
Ce startas ob 5h iz Lj. bos v Zadru pred 10h garant z dobrim postankom vmes.
Če bo rikverc vozil.
Ne vem, jaz se še vedno najraje vozim s prikolo, tam od 100 do 110km/h in je prav sproščujoče. (Skoraj) brez zaviranja, menjvanja pasov, umikanja .... Prideš pa tiste usrane pol ure kasneje, ali pa tudi če eno uro.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ne razumem ljudi, ki se jim da cijazit 110 po AC samo in zgoj zaradi porabe. Po mojih izkušnjah se pri 110 dogajajo največje nevarnosti okol tebe. Stalno je treba prehitevat tovornjake, bremzat, čakat, da bo prehitevalni frej. Res, da se jim da. Ko sem s prikolico sem v te hitrosti prisiljen, če sem solo, se tega niti slučajno ne grem, se imam preveč rad. 140-150 maks je optimalna potovalna hitrost.
Zanimivo je to, da je pri 110 na uro stalno treba prehitevati tovornjake, pri 140-150 pa ne...Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ne razumem ljudi, ki se jim da cijazit 110 po AC samo in zgoj zaradi porabe. Po mojih izkušnjah se pri 110 dogajajo največje nevarnosti okol tebe. Stalno je treba prehitevat tovornjake, bremzat, čakat, da bo prehitevalni frej. Res, da se jim da. Ko sem s prikolico sem v te hitrosti prisiljen, če sem solo, se tega niti slučajno ne grem, se imam preveč rad. 140-150 maks je optimalna potovalna hitrost.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ne razumem ljudi, ki se jim da cijazit 110 po AC samo in zgoj zaradi porabe. Stalno je treba prehitevat tovornjake, bremzat, čakat, da bo prehitevalni frej. Res, da se jim da. Ko sem s prikolico sem v te hitrosti prisiljen, če sem solo, se tega niti slučajno ne grem, se imam preveč rad. 140-150 maks je optimalna potovalna hitrost.