Saj kul, sam upam, da s vsi zavedajo, kaj pomeni visola cena dizla.
Kaj pa ?Saj kul, sam upam, da s vsi zavedajo, kaj pomeni visola cena dizla.
Saj kul, sam upam, da s vsi zavedajo, kaj pomeni visola cena dizla.
Kaj pa ?Saj kul, sam upam, da s vsi zavedajo, kaj pomeni visola cena dizla.
Link je OK, cene štimajo. Jaz uporabljam aplkacijo Gas Prices FB strani Sprit Club, pa so iste cene.Kaj je ta link: https://tankbillig.in/index.php?long=15.6372&lat=46.7056&show=0&treibstoff=diesel&switch natančen, dokaj redno osvežen in relevanten?
Zgleda da je pekel zmrznil, bencin cenejši od dizla.
Ne, v večini primerov ni.Ampak verjetno dizel ni cenejši kot pri Leitner/Jobstlu malo naprej?
V vsakem primeru upam, da še obdavčitev bencina in dizla izenačijo, potem pa bo trg stvari postavil kamor sodijo. Za dizle vemo, kam ...Zgleda da je pekel zmrznil, bencin cenejši od dizla. Presenetljivo je to da to ni posledica naše vlade in trošarine ampak je razlika v bencinu in dizlu tako ogromna v osnovni ceni brez dajatev.
Bencin: 0,56873 €/l
Dizel: 0,66070 €/l
Dizel je v resnici 16% dražji od bencina, to je več kot je razlika v energijski vrednosti oz. povedano drugače, če nebi bilo davščin bi bilo ceneje kuriti na bencin kot kurilno olje
Ali so vlade po EU z nižjimi davki na dizel zjebali trg ali gre pač kratko časovno anomalijo?
V vsakem primeru upam, da še obdavčitev bencina in dizla izenačijo, potem pa bo trg stvari postavil kamor sodijo. Za dizle vemo, kam ...
Čudno, da še prevozniki niso nič kaj glasni?
Dražja dostava vsega - samo to.
Je pa res, da se po podražitvah goriva in prevozov tam par let nazaj, ko smo bili na 1,4 in več, nič ne spomnim, da bi se kasneje kaj zaradi cenejšega goriva in prevozov pocenilo.
Prevozniki s(m)o med ozr. po prejšnji krizi se večinoma uspeli izboriti za “fuel floaterje” v pogodbah - običajno so naročniki pristali v trenutku, ko je cena goriva bila najvišja in s(m)o potem še enkrat dobili prst v danko ... - so pa vsaj zato sedanja nihanja precej manj “nevarna” za nas. Večji problem predstavljajo nihanja trošarine, kjer smo spet unicum v EU, saj naši uravnavajo maloprodajno ceno ravno z višanjem / nižanjem trošarine in posledično, ob visoki maloprodajno ceni ob majhni trošarini, udari povišanje spet direkt v stroške prevoznika (skoraj ničelna refundacija trošarine).