Izgleda so bili tocni... Jaz sem se okoli pol enih peljal ze skozi in uporabil izvoz na Celovsko
Sm enakega mnenja. Vsaj take ovire 30cm visoke ovire bi morali postavit, kot je tam pri Peračici, da ne moreš čez zapeljat.Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Nikakor ne razumem zakaj niso fizično ločili pasa v tunelu, če je že tako narejeno da se zunaj razvrstiš. Že vidim kako bodo skakali čez polno črto zadnji moment ven, pa še kak pacient zna it rikverc ko bo videl da je kiksnil....
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kaj je pa spet treba fizično ločevat? Še tista polna črta je odveč ... Zadnjih 100 ali 200 metrov že, prej pa je to bedarija.
Kar vneprej priznam, da bom med takimi tudi jaz. Ne zadnji hip, ker tega ne maram, ampak tam nekje na viču se pa res ne misilm na desni pas razporejat, da grem v tunelu desno ...Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
To sem se tudi jaz spraševal... tudi 30cm široka polna črta je še vedno samo - črta. Ki jo povprečen dinamik seveda mirno prevozi in v zadnjem trenutku švigne v predor proti Celovški.
Švica, Avstrija ima polno podzemnih razcepov in odcepov, in to takih, ki ne segajo skozi cel predor. Pa nimajo zaradi tega resnejših problemov. Ograja ne bi nič rešila, kdor se pa misli zaletet v sredinski steber, pa samo čestitke za samoizločanje iz prometa.Citat:
Uporabnik Jado pravi:
čimprej naj bo nekaj nesreč, brez poškodb ljudi, več jih bo bo, bolj se bo pritisnilo na Dars.
Najboljš, da ograjico postavijo že od Brda... sicer pa, a se ni nedolgo nazaj pripetila huda prometna nesreča, ker je bila ograjica postavljena že zelo zgodaj in je en model zaradi tega obračal pod Golovcem? Je to bolje?Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Ograjca na sredi bi tako ali tako pomenila samo eno - nesreče bi se prestavile na začetek ograje... torej izven predora.