Celovška v Lj. po 9.12. ...

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Izgleda so bili tocni... Jaz sem se okoli pol enih peljal ze skozi in uporabil izvoz na Celovsko
grims-1.gif



 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Pravkar prismučal v nasprotni smeri skozi drugo cev.

Kaj naj rečem.. fino je! Samo še Celovško porihtajo, pa bo super...
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Nikakor ne razumem zakaj niso fizično ločili pasa v tunelu, če je že tako narejeno da se zunaj razvrstiš. Že vidim kako bodo skakali čez polno črto zadnji moment ven, pa še kak pacient zna it rikverc ko bo videl da je kiksnil....
Da ne govorim o križišču na celovški, spet si nekdo spomenik postavlja in zapravlja za brezveze, zakaj je treba toliko mostov, ko pa bi lahko naredili isto kot na drugi strani, eno ploščad široko, pa na njej vse pasove.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

To sem se tudi jaz spraševal... tudi 30cm široka polna črta je še vedno samo - črta. Ki jo povprečen dinamik seveda mirno prevozi in v zadnjem trenutku švigne v predor proti Celovški.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Nikakor ne razumem zakaj niso fizično ločili pasa v tunelu, če je že tako narejeno da se zunaj razvrstiš. Že vidim kako bodo skakali čez polno črto zadnji moment ven, pa še kak pacient zna it rikverc ko bo videl da je kiksnil....
Sm enakega mnenja. Vsaj take ovire 30cm visoke ovire bi morali postavit, kot je tam pri Peračici, da ne moreš čez zapeljat.
Ampak ker novinarji, pa tudi tisti iz darsa berejo alter, bodo hitro spregledali in podpisali kakšen aneks.

 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kaj je pa spet treba fizično ločevat? Še tista polna črta je odveč ... Zadnjih 100 ali 200 metrov že, prej pa je to bedarija.

Maš prav, vendar bi to veljalo v kaki drugi državi, v naši pa bilo itak najbolje tire zmontirati
grin1.gif

Kar vidim kakšnega nalimanega v ograji med obema tuneloma (tako kot so v Mariboru večkrat parkirali na dvojno ograjo pri razcepu, so slike nekje na alterju)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

To sem se tudi jaz spraševal... tudi 30cm široka polna črta je še vedno samo - črta. Ki jo povprečen dinamik seveda mirno prevozi in v zadnjem trenutku švigne v predor proti Celovški.
Kar vneprej priznam, da bom med takimi tudi jaz. Ne zadnji hip, ker tega ne maram, ampak tam nekje na viču se pa res ne misilm na desni pas razporejat, da grem v tunelu desno ...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
čimprej naj bo nekaj nesreč, brez poškodb ljudi, več jih bo bo, bolj se bo pritisnilo na Dars.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ja, saj smo vsi tako navajenih iz običajnih razcepov.

Fora je, ker je razcep v predoru še posebej kočljiv s stališča varnosti in preglednosti. Eno je, ko manever izvaja mlad človek z dobrim vidom in odličnimi refleksi, ki dela 10.000+ kilometrov letno. Nekaj drugega, pa če to dela nekdo, ki je ves očaran nad barvnimi LEDicami v predoru in se se ne more načuditi trem pasovom "pod eno streho".


Ograjca na sredi bi tako ali tako pomenila samo eno - nesreče bi se prestavile na začetek ograje... torej izven predora.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Saj vem, kaj misliš... na nek način imaš tudi prav. Izpit za avto si ne zasluži vsak, čeprav ga redkokdo nima.


Samo jaz npr. dobesedno uživam na novih (niti ne vem, če so tako "nova") mariborskih krožiščih, kjer so pasovi ponekod ločeni in kjer mi ni treba nenehno cvikat, če se bo nekdo na zunanjem pasu držal polne črte in zapustil krožišče ali mi bo lepo priletel v bok.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
čimprej naj bo nekaj nesreč, brez poškodb ljudi, več jih bo bo, bolj se bo pritisnilo na Dars.
Švica, Avstrija ima polno podzemnih razcepov in odcepov, in to takih, ki ne segajo skozi cel predor. Pa nimajo zaradi tega resnejših problemov. Ograja ne bi nič rešila, kdor se pa misli zaletet v sredinski steber, pa samo čestitke za samoizločanje iz prometa.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Ograjca na sredi bi tako ali tako pomenila samo eno - nesreče bi se prestavile na začetek ograje... torej izven predora.
Najboljš, da ograjico postavijo že od Brda... sicer pa, a se ni nedolgo nazaj pripetila huda prometna nesreča, ker je bila ograjica postavljena že zelo zgodaj in je en model zaradi tega obračal pod Golovcem? Je to bolje?
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Tisto ni bila ograjca, ampak samo koli. Če bi bila ograjca, te nesreče NE BI BILO.


Predor je, kot sem že napisal, nevaren s stališča preglednosti, nevarnosti naleta, možnosti reševanja, v zaprtem prostoru je slabše odvajanje plinov...
Če se bo nekdo razkantal pred predorom, ker se ne bo znal pravilno razvrstiti - bo veliko manjša verjetnost, da bo s tem ogrožal še koga drugega kot sebe.

Sicer je pa že nekdo gor napisal - za Slovence so primerni tiri, ceste in avtomobili z volanom pač ne.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
In bo nekdo ugotovil, da je na napačnem pasu in bo zaradi ograje šel v rikverc do začetka ograje na začetku tunela ... Kaj smo s tem naredili za varnost?