Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Problem je monopol in povrhu še državno podjetje.
Še en nepismen bizgec. Stroške pokasira POŠTA in ne proračun. Preden bo prišlo do proračuna (skozi dobiček od pošte) bodo že poskrbeli, da se bo znesek ustrezno zmanjšal (svetovalne pogodbe in tako naprej).Citat:
Uporabnik Jado pravi:
V glavnem milioni se bodo pretakali v vrečo brez dna, imenovano PRORAČUN.
Ne, je pa tvoja "napaka" sprožila val neupravičenega pljuvanja po carini. Se mi zdi, da je že upravičenega dovolj, hkrati pa se s takimi "basnimi" manjša veljava upravičenim pritožbam, saj lahko PR od carine tvoje pljuvanje direkt navede kot dokaz nesposobnosti državljanov in tako odpravi še upravičene pritožbe.Citat:
Uporabnik halo pravi:
Sej tebe nisem nič oškodoval če sem se za tipkala?
Mar ne?
Ali Ja?
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Zakaj pa moj dokaz?
Jaz ne bom šel scat proti vetru in ne bom pošiljal mailov na carino pošte kot dokaz.
Ni potrebe. Saj sem napisal, da je dovolj upravičenih pritožb čez carino, ne rabimo pa še "napak", ki dodatno mešajo drek.Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@ sad
Priporočam ti branje prejšnjih postov, začni tam, ko so prelepili CN22 obrazec.
Se strinjam. V takih primerih je potrebno iti do konca (tudi to sem že enkrat napisal). Ker ne gre za tistih par EUR, ampak za princip.Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Vprašanje samo, če bomo s pritožbami kaj dosegli ali bo potrebno vse skupaj predat medijem, da se bo potem mogoče kaj premaknilo, ker to, da ti prelepijo CN22 ali pa za pravilno izpolnjen CN22 zakasirajo, je pa svinjarija.
S tem ne boš dosegel nič. Postopek je verjetno enak, nikjer pa ne piše, da morajo biti tudi stroški postopka enaki. Saj npr. kazni po EU tudi niso enake za prometne prekrške.Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Lahko bi pa probali naredit eno stvar, seveda tisti, ki ima to možnost in sicer, da si pošlje paket v Avstrijo in si shrani papirje od stroškov, ki jih je imel.
Potem si naroči isti izdelek in ga tokrat napiše za dostavo v SLO in potem vidi kaj bodo naredili naši oz če kdo drugi naroči isti izdelek v SLO, da javi tukaj kako je šlo skozi našo carino.
Glede na to, da smo v EU bi moralo biti isto.
Citat:
Spoštovani,
izmenjave poštni pošiljk so opredeljene v Svetovni poštni konvenciji (ki je ena najbolj obširnih veljavnih mednarodnih pogodb).
Opredelitve v njej so glede carinskih zadev splošnega značaja.
Nadalje ureja izmenjave poštnih pošiljk, ki zapadejo v prispetju carinskim določbam Carinski zakonik EU, kajti vsaka pošiljka (ki vsebuje blago) in prispe iz ne-EU držav je zavezana carinskemu postopku (eden od postopkov je tudi sprostitev pošiljke). To sta legislativna predpisa, ki jih upoštevajo tako operaterji kot carina.
Še podrobnejše pojasnilo :
poštne pošiljke se izmenjujejo skladno z določbami Svetovne poštne zveze. Ena od določb ob sprejemu pošiljk navaja, da mora biti za pošiljke z blagom (predvsem pošiljke iz tretjih držav) na pošiljki obvezno popolnoma natančno in v celoti izpolnjena carinska izjava CN 22 oz. CN 23, ki se v naslovni državi upošteva kot najava blagovne pošiljke carini (vse blagovne poštne pošiljke (iz tretjih držav, oziroma s poreklom blaga iz ne-EU držav – to pomeni, da lahko tudi pošiljke, ki prispejo iz EU območja) se morajo najaviti carini). Če blagovne pošiljke ob oddaji niso pravilno opremljene, se zaradi zahtev carine in predpisanih uvoznih postopkov v naslovnih državah, potrebni podatki pridobijo od naslovnika pošiljke.
Naslovni operaterji imajo skladno z določbami Svetovne poštne zveze celo možnost, nepravilno opremljene pošiljke v skrajnem primeru tudi zavrniti.
Izmenjave v poštnem prometu so pogosto predmet zlorab in goljufij, zato je carina vse bolj pozorna na vsebine in vrednosti v poštnih pošiljkah.
Za pošiljke, ki se izmenjujejo med poštnimi operaterji, najavo carini v naslovni državi izvede poštni operater, v Sloveniji je to Pošta Slovenije (http://www.carina.gov.si/si/carinski_postopki/uvoz/uvoz_blaga_preko_poste/ ) .
Storitev se opravi, ker ste se vi odločili za uvoz blaga preko pošte (o uvozno/izvoznih postopkih za blago oziroma blagovne pošiljke se mora pozanimati vsak uporabnik sam, preden se odloči za uvoz/izvoz).
Vso manipulacijo za vašo uvozno aktivnost je opravila Pošta Slovenije in svoje storitve zaračuna skladno z veljavnim cenikom Pošte Slovenije.
Ob dostavi pošiljke ima naslovnik vedno možnost (pred dejansko vročitvijo pošiljke) preveriti zahtevana plačila - z vpogledom v specifikacijo plačil na obrazcu P-65, ki je nalepljen na naslovnici pošiljke, kar se šteje tudi za predhodno obvestilo stranke.
Citat:
Ker so pošiljke nepopolno opremljene (na CN 22 mora biti zapisano ime, priimek in popoln naslov pošiljatelja, natančen opis posameznega predmeta v pošiljki, količina) ter neustrezne navedbe o vrednosti carina pogosto zahteva preverjanje nakazil. Carina predlaga da pošiljatelji na pošiljko priložijo račun iz katerega so razvidni vsi podatki o blagu in plačilu.
A ni bilo vse gor napisano, vključno z vrednostjo?Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Zakaj zrelo za iti naprej?
To je ok. Kontajnerski prevoz do Belgije,potem pa je Belgijska posta njihov pogodbenik. Dx ima tako reseno z nizozemsko,nekateri svedsko... Na spletni strani je bilo jasno da gre iz kitajske.Citat:
Uporabnik mmc pravi:
Kolikor vidim je glavni problem pri vsej zadevi dejstvo, da na cn22 piše "Origin: China". Podobno kot je pisal en model par strani nazaj, men se zdi da za eno tablico iz Belgije, ki je bila v carinskem skladišču v Belgiji in potem poslana v Slovenijo.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In tam upaš, da se boš carinjenju izognil?
In da so jodlarji pri "carinjenju" cenejši?