BRAVO NAŠI ORLI II. DEL

pipo

Majstr
19. mar 2008
932
444
63
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Aja, vidim ruski sklad, jebe se njemu za sam elan kot nacionalni ponos. Samo da dela dobičke, kar naši ne znajo. Potem je razumljivo.

program verjetno res prinaša izgubo, samo očitno ne vidijo big picture... fah idioti, samo na cifre se spoznajo
smile-1.gif
 

Qmi

Fizikalc
22. jul 2007
1.056
1
38
41
Ljubljana
Fluege.de in Sport2000. Čeprav kokr sm bral je prvi že zaključil, drugemu pa tudi ne kaže najbolje
wink-1.gif

Kje so pa Atomic, Rossignol? Se spomnim, da so včasih tut na teh skakali...

Očitno bo samo še fischer ostal v tem poslu
smirk-1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Fluege.de in Sport2000 sta tako rekoč "trgovinski moštvi". Smuči dela sigurno eden od dvojice (ali pa kdo od "propadlih").

Pa v ELANu ne delata dva na tem programu ampak po moje vsaj 10 ljudi, ampak mislim, da teh 10 ni problem, ker ena premija Prevca v tej sezoni je mesečna plača za vseh 10.

Mi je bilo enkrat marca se mi zdi sumljivo, ko je en tržnik ELANa zagovarjal skakalni program kot marketinško priliko. My ass. Noben ne kupi alpskih ELAN zaradi Prevca!
Dejstvo je, da program zaradi premij (ja hvala k.rcu, da imajo najboljšega na svetu) prinaša stroške in verjetno izguba, ampak potem je tu še par 100 prodanih smuči za mlade upe,.... ja ni vse v denarju!!!
 

Onslow

Fizikalc
15. jul 2009
825
55
28
Fisher jih dela.

In ja, skakalnih smuči ne kupi nobeden in zaradi Prevca ne prodajo nič več alpskih. Zaradi tega so tudi vsi veliki, razen Fisherja, izstopili ali obvozili to panogo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.735
6.737
113
pri taščici
Se pravi bo po izstopu elana, fisher monopolist. Sedaj smuči stanejo 500 evrov, in tehtajo 10g/cm (al koliko ze) po izstopu bodo pa jurja pa trikrat tezje.
Zmaga za razvoj sporta.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Qmi pravi:

Očitno bo samo še fischer ostal v tem poslu
smirk-1.gif

Kaj pa če še Fischer zaključi s tem poslom?
sprasujem se.gif
(oz.zakaj bi se Fischerju splačalo,da vztraja,ostalim z Elanom vred pa ne?)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Aja, vidim ruski sklad, jebe se njemu za sam elan kot nacionalni ponos. Samo da dela dobičke, kar naši ne znajo. Potem je razumljivo.

program verjetno res prinaša izgubo, samo očitno ne vidijo big picture... fah idioti, samo na cifre se spoznajo
smile-1.gif

Kakšen big picure? Misliš marketniški vpliv? Saj je simpl: na eni strani vržeš skupaj stroške (izdelava, plačila tekmovalcev, stroški marketinga/PR), a drug strani pluse (kar prodajo, prirastek prodaje aplskih dil, povečanje vrednosti blagovne znamke zaradi skakalskih uspehov ...). Če je enačba v plus, obdržiš. Če je v minus, zapreš. Problem je samo izmerit težko merljive stvari (vrednost BZ ipd). Včasih se enostavno ne splača.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Qmi pravi:

Očitno bo samo še fischer ostal v tem poslu
smirk-1.gif

Kaj pa če še Fischer zaključi s tem poslom?
sprasujem se.gif
(oz.zakaj bi se Fischerju splačalo,da vztraja,ostalim z Elanom vred pa ne?)

Potem, potem pa obstajajo še alpske, pa tekaške dilce, pa snowboardi.
evil.gif
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Točno tako, nobene globlje dimenzije nima ta odločitev.
Za opustitev skakalnega programa so se odločili (že davno) vsi veliki - Kneissl (ki je bil včasih kar velik), Rossignol, Atomic. Tudi Fischer ni bil vedno zraven - konec osemdesetih in začetek devetdesetih je bil Elan praktično monopolist pri skakalnih smučeh, pa jim ni to nič pomagalo - so vseeno zašli v velike finančne težave. Toliko o tem, kolikšen vpliv ima prevlada v skakalnem svetu na trženje.
Zakaj je Fischer še vedno zraven ne vem. Mogoče se njim računica izide, mogoče ne in vztrajajo zgolj zaradi popolnitve nordijskega programa (pri tekaških smučeh so tata-mata). Vprašanje je, če bodo sploh še dolgo zraven. Dejstvo pa je, da na njihovi internetni strani skakalne smuči in skakalci niso ravno v ospredju.
Fluege.de in Sport2000 smučke pa proizvaja naslednik propadle vzhodnonemškega športnega proizvajalca Germina - S.K.I Gmbh. Ni ravno top igralec, ne?
Evo sem našel en zanimiv članek na to temo. Kot kaže se pri Fischerju gredo zgolj zaradi reklame, predvsem med novoletno turnejo. Pri tem pa so v bistveno boljšem položaju od Elana, ker so na fischerjevih glavnih trgih (Avstrija, Nemčija, Norveška) skoki popularni, na Elanovih glavnih trgih pa ne, razen v SLO, ki pa je, roko na srce, zelo majhen trg za globalnega igralca.
Poleg tega se mi zdi, da se tudi pri Fischerju, bolj kot ne, s tem zgolj tolažijo, ker tudi njim skakalni program prinaša izgubo - na njem delajo 4 ljudje, proizvedejo 1500 parov skakalnih smuči letno, strošek pa je blizu mio EUR. Niti pod razno tega s prodajo skakalnih smuči ne pokrijejo. In tudi oni, kot piše v članku, razmišljajo o izstopu.

http://www.ispo.com/en/product...-platform-.html

Jaz mislim, da bo elanovo skakalno proizvodnjo nekdo prevzel (mogoče Slatnar ali kak podoben maher) in potem rebrandano smučko ponudil kot reklamni pano nekomu - kot je to storil fluege.de in pozneje še Sport2000 s proizvodnjo v Nemčiji.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Točno tako. In fluege.de in Sport2000 itak nimata branda smuči, ampak samo izkoriščata kvadratne centimetre in TV sekunde. Lahko bi bila tudi na kombinezonu, ampak se na smučkah veliko bolje vidi. Pri fluege.de je šlo še za to, da se je fino ujemalo z imenom spletne strani. In ne, niso "nehali delat smučk" ampak se je enostavno iztekla pogodba oz. marktinška kampanja. Nikoli niso šli v to zato, da bi imeli brand (skakalinh) smuči. SPort2000 seveda razmišlja podobo.
Če bi kaka SLO firma imela interes prodret na te trge, bi bil (če seveda ugotovi, da so gledalci skokov njihova ciljna publika) vložek v to tudi OK rešitev.
Ampak v resnici gre samo za to: da se logo v marketinške namene nalima na 2 dobro vidni dili, kot se ga nalima na štadion, recimo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.735
6.737
113
pri taščici
Pa saj bauhaus je najbrz naredil kalkulacijo koliko se mu splaca dati za smucko (kdaj bi bila placana reklama v medijih (sekunde in cm2) drazja od kupnine za smucko) in glede na to da so "vsi" mediji govorili o tej licitaciji sem prepričan da bi bile tako obsirne reklame v medijih bistveno drazje.
Da ne govorimo o humanitarni noti.
 

gustav

Pripravnik
17. mar 2011
478
2
18
Zg. Gorenjska
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:


Pa v ELANu ne delata dva na tem programu ampak po moje vsaj 10 ljudi, ampak mislim, da teh 10 ni problem, ker ena premija Prevca v tej sezoni je mesečna plača za vseh 10.

Glej tistole je po tvoje, ampak v fabrki jih delata 2 in nič več. Morda je še kje kakšen tržnik ipd. ampak tisto niso minimalci kot sem rekel za omenjena 2.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni se zdita dve cifri v celi zgodbi čudni:
200.000€ vseh stroškov s programom - zaposleni, stroški izdelave, stroški ski poola (čeprav očitno to glede na to da ni konkerence mogoče sploh ni več strošek) ter stroški tekmovalcev ( letna premija, premije za zmage, ...)
2 zaposlena na programu - vodja skakalnega programa, verjetno več kot en serviser za tekmovalce, .. Kdo pa smuče dela? Vsi ti so strošek programa. Tudi sindikalist včeraj je omenil delavce.

Najbolj verjeten je prevzem proizvodnje s strani Slatnarja in sedanje ekipe. Če bodo "pametni" bodo pa tržili fleho za reklame. Ravno tukaj bi se mogoče Bauhaus znal videt, kot močna trgovska veriga ravno v skakalno najbolj razvitih državah.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Meni se zdita dve cifri v celi zgodbi čudni:
200.000€ vseh stroškov s programom - zaposleni, stroški izdelave, stroški ski poola (čeprav očitno to glede na to da ni konkerence mogoče sploh ni več strošek) ter stroški tekmovalcev ( letna premija, premije za zmage, ...)
2 zaposlena na programu - vodja skakalnega programa, verjetno več kot en serviser za tekmovalce, .. Kdo pa smuče dela? Vsi ti so strošek programa. Tudi sindikalist včeraj je omenil delavce.

Najbolj verjeten je prevzem proizvodnje s strani Slatnarja in sedanje ekipe. Če bodo "pametni" bodo pa tržili fleho za reklame. Ravno tukaj bi se mogoče Bauhaus znal videt, kot močna trgovska veriga ravno v skakalno najbolj razvitih državah.

Če sem si prav zapomnil iz dokumentarca Leteti ali pa Nova Planica dela vse skakalne smuči v Elanu en sam človek.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Fischer porabi za skakalni program 1 milijon letno. Ne vidim razloga zakaj bi bil v Elanu ta strošek bistveno manjši. fluege.de investira okrog 700.000 letno.
V Elanu proizvedejo 1250 parov skakaknih smuči letno. Od tega jih 950 prodajo po ceni okrog 300 EUR (200 za otroške) brez davka. Skratka manjka imajo vsaj 500.000 letno, če ne več.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Kolkor sem gledal svetovni šport,nisem skoraj nikjer zasledil ELAN smuči,razen v skokih ! Edino reklamo bodo skenslali !??