Točno tako, nobene globlje dimenzije nima ta odločitev.
Za opustitev skakalnega programa so se odločili (že davno) vsi veliki - Kneissl (ki je bil včasih kar velik), Rossignol, Atomic. Tudi Fischer ni bil vedno zraven - konec osemdesetih in začetek devetdesetih je bil Elan praktično monopolist pri skakalnih smučeh, pa jim ni to nič pomagalo - so vseeno zašli v velike finančne težave. Toliko o tem, kolikšen vpliv ima prevlada v skakalnem svetu na trženje.
Zakaj je Fischer še vedno zraven ne vem. Mogoče se njim računica izide, mogoče ne in vztrajajo zgolj zaradi popolnitve nordijskega programa (pri tekaških smučeh so tata-mata). Vprašanje je, če bodo sploh še dolgo zraven. Dejstvo pa je, da na njihovi internetni strani skakalne smuči in skakalci niso ravno v ospredju.
Fluege.de in Sport2000 smučke pa proizvaja naslednik propadle vzhodnonemškega športnega proizvajalca Germina - S.K.I Gmbh. Ni ravno top igralec, ne?
Evo sem našel en zanimiv članek na to temo. Kot kaže se pri Fischerju gredo zgolj zaradi reklame, predvsem med novoletno turnejo. Pri tem pa so v bistveno boljšem položaju od Elana, ker so na fischerjevih glavnih trgih (Avstrija, Nemčija, Norveška) skoki popularni, na Elanovih glavnih trgih pa ne, razen v SLO, ki pa je, roko na srce, zelo majhen trg za globalnega igralca.
Poleg tega se mi zdi, da se tudi pri Fischerju, bolj kot ne, s tem zgolj tolažijo, ker tudi njim skakalni program prinaša izgubo - na njem delajo 4 ljudje, proizvedejo 1500 parov skakalnih smuči letno, strošek pa je blizu mio EUR. Niti pod razno tega s prodajo skakalnih smuči ne pokrijejo. In tudi oni, kot piše v članku, razmišljajo o izstopu.
http://www.ispo.com/en/product...-platform-.html
Jaz mislim, da bo elanovo skakalno proizvodnjo nekdo prevzel (mogoče Slatnar ali kak podoben maher) in potem rebrandano smučko ponudil kot reklamni pano nekomu - kot je to storil fluege.de in pozneje še Sport2000 s proizvodnjo v Nemčiji.