Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
ILS je še vedno najbolj precizen in zanesljiv sistem in zaenkrat edini, ki omogoča autoland (kar je sicer odvisno opreme na letalu). Monitoring signala se dela tako na tleh (kar vidi kontrolor) kot v cockpitu (razne deviacije in/ali izgubo signala takoj zazna in pokaže sprejemnik).
Pomojem je bil tisto nad UK kakšen ostanek satelita ali večji meteorit, ki je razpadel. Ustreza temu, kar so opisali vidci.
living the dream
Večkrat je nerazumljivo zaradi slabega signala kot zaradi samega govora oz. narečja. Včasih pomaga, če izklopiš zaporo šuma (squelch). VHF (118-136MHz) je večinoma ok, HF (3-13 MHz) je že bolj čuden tič, CPDLC je pa luksuz
Ravno zato je pomembna uporaba standardne frazeologije, ker približno veš, kaj naj bi slišal.
Ne, ni Spell. Spell je ono ... Alfa,Bravo, Charlie ... tole sem pa pozabil kako se reče. Če je QRM previsok, so težave (pri amplitudni) in je mnogo bolj zanesljivo se pogovarjat v teh kraticah. Pri frekvenčni je malce bolje, ampak piska pa žvižga ... eh ja.
https://www.insidescience.org/news/no-propellers-no-problem-new-kind-aircraft-takes-flight
v tem članku piše [q]Currently the new aircraft is only about 2.5 percent efficient at converting its stored energy into thrust, compared to the nearly 50 percent efficiencies seen with highly optimized airplanes with conventional propulsion [/q] pa me zanima koliko so učinkovite plinske turbine aja pa to 50% verjetno mišljeno 50% moči v propelerju se pretvori v uporabno energijo al kako? potem je % goriva v letalu ki se pretvori v pogon letala nekje 15% z recimo 30% učinkovitim motorjem z notranjim izgorevanjem.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.