Koriščenje zračnega prostora se državi menda plača? Pa občina verjetno tudi dobi kakšno nadomestilo?
V bistvu se v vsem strinjava, le to še morava razčistit ali je bilo 15+ let nazaj res prepovedano - no tu mogoče malo pretiravam; bilo je vsekakor priporočeno, da se letala na vsak način, če je le mogoče izognejo nizkim preletom nad Mariborom (in tudi ostalim strnjenim naseljem na Dravskem polju). Je pa res, da se takrat vsaj po mojem spominu ni nič kaj šolalo tam, saj je bila redna linija MBX-BEG-MBX, pa še kar nekaj čarterjev poleti.Brez skrbi, da vem kaj so skoke in kaj edo rusjan.
verjemi, da mi je dosti bolj jasno, kot tebi vsaj dandanašnja situacija.
čeprav si delal 30let nazaj na letališču, si skozi pisanje dokazal, da ne poznaš zadev. vse kar si trdil so "gostilniške" trditve vseznalcev.
ne s tem res ne bomo rešli edvarda, so konkretne stvari s katerimi bi ga lahko rešli, ampak ni volje in želje ne na strani države, ne na strani lokalne skupnosti, ne na strani podjetja.
dejansko se dela gromozanska škoda, pa noben ne bo odgovarjal zato, prav tako država ne bo naredila iz tega letališča nič, ker je nesposobna oz. se obnaša, kot da je Slovenija konča na Trojanah.
linija maribor-london je bila zasedena cca. 79%. čeprav je uradno adriina statistika kazala, da je dosti manjša zasedenost ampak to so bile statistične manipulacije.
piloti se morajo nekje naučit pristajat in vzletat. da dobiš rating za kopilota za A320 potrebuješ šolanje na simulatorju in minimalno 6 pristankov z dotikom (touch n go) od tega je lahko en go-around in en pristanek z zaustavitvijo - v živo s tapravim letalom. če to opraviš si certificiram kopilot na A320.
vsi kateri šolajo na mariborskem letališču (austrian, swiss, lauda, sunexpress, včasih še level in peoplevienna) so izredno zadovoljni s pogoji in lokacijo, se radi vračajo. edino adria, ko je (redkokdaj) šolala v mariboru, je zmeraj nekaj pizdila pa se bunla.
aja nisem zaposlen v skokah, ne letam z njihovimi cesnami, prav tako nisem delavec edvarda.
Važno da je baje
Ker je brez skrbi možno podatke prirediti. Ali pa jih ne pokazati in nekaj trditi.ne, ni nam povsem jasno. Povej nam. gobcajo da je tehnična napaka, skrinjic pa nebi dali.
Baje je letalo od nekega trenutka postalo neodzivno, pretrgane vse komunikacije. Baje zato, ker me ni bilo tam, sem pa slišal v medijih.Kaj, če bi raje počakali na rezultate preiskave, preden si merimo dolžino e-penisa?
Predvsem pa se vzdržimo 'baje'-jev in špekulacij in dajmo raje na mizo dokaze.
Npr., v neposredni bližini je takrat letel drugi civilni avion, s katerega so videli omenjeno goreče letalo.
Meni ni jasno, zakaj torej?Upam pa, da je vsem jasno, zakaj Iran ne preda črnih skrinjic Boeing-u.
Andy obstaja posnetek na katerem se razločno vidi da proti letalu nekaj prileti nato pa je samo še kuglica, je pa iz irana ne usaKaj, če bi raje počakali na rezultate preiskave, preden si merimo dolžino e-penisa?
Predvsem pa se vzdržimo 'baje'-jev in špekulacij in dajmo raje na mizo dokaze.
Npr., v neposredni bližini je takrat letel drugi civilni avion, s katerega so videli omenjeno goreče letalo.
Upam pa, da je vsem jasno, zakaj Iran ne preda črnih skrinjic Boeing-u.