Drži, krilo je narejeno za določeno hitrost (mach).
a to si firmo zamenjal, saj si prej letel za arabce a ne
Drži, krilo je narejeno za določeno hitrost (mach).
skurli ste 50+ ton goriva? potem še amortizacija aviona + plačilo posadke/pristojbin... res nika cena za tovor.Ta let je direkten, dolg slabih 10h. S 115 tonami tovora lahko letimo približno 9 ur, potem se pa obratno sorazmerno zmanjšata količina tovora in goriva (prazni lahko z max gorivom 173 ton letimo skoraj 20 ur).
Cena prevoza? To bo pa špediter bolj vedel. Kolikor vem, okoli 2$/kg.
Na tem letu smo skurili.. drobižek več kot 100 ton. Ko smo na max teži, v prvi uri pokurimo (štart, vzlet in vse) približno 20 ton, nato pa med 'cruisom' 13 ton/h, kar se nato zmanjšuje. Med vzletom je poraba.. (sorry Greta) okoli 35 ton/h , kar pa traja največ 5 minut.
V kolikor lahko narediš direkten let, vmes ne pristajaš, saj zna biti strošek razlike v porabi goriva v tem primeru manjša kot dodaten čas letenja in pristajalne takse.
Več kot skuri tavelka kontejnerska ladja/h.ton, nato pa med 'cruisom' 13 ton/h,
ja samo poraba goriva na tovor je še vedno najnižja pri ladjiJa samo ladja bi plula več dni kot letalo ur
Ja samo ladja bi plula več dni kot letalo ur