Boeing 747 zletel s steze

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.792
113
Uslužbenci UN v luklo recimo ne smejo letet..v katmandu ja, potem pa z avtom dalje, kamorkoli pač.. Gre za preveliki riziko. Ravno zaradi takšnih kavbojcev in nepredvljivih vremenskih razmer.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Kavboji ravno niso, ni pa res nobene rezerve, če gre kaj narobe. Takšno letenje je neprimerljivo s tem, ki ga poznamo mi.
Nekaj kolegov je letelo v Susi air v Indoneziji in imajo dobre štorije o raznih pristajanjih na pobočjih hribov v oblakih :)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Enkrat sem gledal en dokumentarec o helikopterskih pilotih za prevoze in reševanja v Himalaji - crem de la creme, ali po domače najboljši od najboljših, so pa večkrat zelo na nitki. Če se prav spomnim so večinoma neki švicarji.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Ta let je direkten, dolg slabih 10h. S 115 tonami tovora lahko letimo približno 9 ur, potem se pa obratno sorazmerno zmanjšata količina tovora in goriva (prazni lahko z max gorivom 173 ton letimo skoraj 20 ur).
Cena prevoza? To bo pa špediter bolj vedel. Kolikor vem, okoli 2$/kg.
skurli ste 50+ ton goriva? potem še amortizacija aviona + plačilo posadke/pristojbin... res nika cena za tovor.

a so leti večinoma direkt? nekje sem bral da so postanki tam nekje 3000-4000 km ker je tako manjša poraba goriva. al je tako poceni gorivo da se tega ne dela trenutno?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Na tem letu smo skurili.. drobižek več kot 100 ton. Ko smo na max teži, v prvi uri pokurimo (štart, vzlet in vse) približno 20 ton, nato pa med 'cruisom' 13 ton/h, kar se nato zmanjšuje. Med vzletom je poraba.. (sorry Greta) okoli 35 ton/h o_O, kar pa traja največ 5 minut.
V kolikor lahko narediš direkten let, vmes ne pristajaš, saj zna biti strošek razlike v porabi goriva v tem primeru manjša kot dodaten čas letenja in pristajalne takse.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Na tem letu smo skurili.. drobižek več kot 100 ton. Ko smo na max teži, v prvi uri pokurimo (štart, vzlet in vse) približno 20 ton, nato pa med 'cruisom' 13 ton/h, kar se nato zmanjšuje. Med vzletom je poraba.. (sorry Greta) okoli 35 ton/h o_O, kar pa traja največ 5 minut.
V kolikor lahko narediš direkten let, vmes ne pristajaš, saj zna biti strošek razlike v porabi goriva v tem primeru manjša kot dodaten čas letenja in pristajalne takse.


hvala. berem. berem. sem tiho. kakovost tvojih člankov presega videno. številke. te pa odirajo. 100 ton na enem letu.13 ton na uro. življenjska poraba povprečnega voznika v slo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Ja mene bi že okoljevarstveniki pribili na križ cca 80 000 km na leto pa že 12 let delam za to firmo.

Je šlo že kar nekaj Co 2 v zrak.

Pri VanZ ju pa Greta itaq pozeleni.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
DSC08187 (Medium).JPG

Ekologi brez meja, 4x 3200kg/h. Ko smo leteli še pod starim callsignom, SXY336 oz. 'safari express 336' :)

DSC08172 (Medium).JPG

Če je paleta previsoka, pač skočiš na škatle z rožami in jih zazipaš. Afrika rulez.


DSC08157 (Medium).JPG


Kdaj se med šavjem najde tudi kaj bolj konkretnega. Naprimer Solarturbines Taurus 70, ki poganja električni generator za uporabo na izoliranih lokacijah. Izhodna moč okoli 70MW, na poti v ZDA na servis.

DSC08227 (Medium).JPG

Občasno nam printer izbruha tudi kaj takega :) Sporočilo iz operativnega centra na Islandiji.