Razlog je v tem, da se komponente dolgo časa dizajnirajo, preizkušajo in certificirajo, kar pomeni, da so ob pričetku uporabe lahko tehnološko že nekoliko zastarele. Menjava za novejše je pa enako zahtevna in se je ponavadi ne izvede, v kolikor to res ni nujno potrebno. Mi naprimer uporablamo zasnovo iz leta 1986, ki pa se jo še vedno občasno nadgrajuje in izboljšuje. Če pogledaš evolucijo, je bil ogromen preskok z uvedbo 'EFIS' v zgodnjih 80-ih. To se uporablja še zdaj, le zasloni so postali LCD in velikost se je povečala. Ves input in prezentacija podatkov je praktično enaka že 40 let (B757-B747-B777-B787 imajo 90% enak flight management computer, avtopilota in podatke na ekranih). Airbus ima od serije A320 (1987 če se ne motim) do A380 zelo malo sprememb, ponovno je le prikaz nekoliko drugačen. Dvomim, da bomo še kdaj videli tak preskok kot v 80-ih. Interface hardware-software-liveware so v teh časih izgleda že toliko pogruntali, da nadaljna evolucija ne bo prinesla kaj veliko.