Tole je španska mornaricaDanes v kopru
Poglej priponko 56338
Vreme razen oblakov ni bilo slabo. Vse kaže na to, da je pilot po vstopu v oblake izgubil prostorsko orientacijo in posledično nad letalom (z letenjem po inštrumentih ni imel izkušenj). Žal že prevečkrat videno in še vedno en najpogostejših vzrokov za tragedije ("vfr into imc").Ni bilo vreme za se vračat v de
Povsem laično vprašanje: pa a se nebi mogel tako ziheraško dvignit na nm vrhov + 500m za ziher in verjetno nebi "dol padel"? Konec koncev Cesna ni nek Boeing z omejenimi sposobnosti manevriranja zaradi hitrosti in velikosti.Vreme razen oblakov ni bilo slabo. Vse kaže na to, da je pilot po vstopu v oblake izgubil prostorsko orientacijo in posledično nad letalom (z letenjem po inštrumentih ni imel izkušenj). Žal že prevečkrat videno in še vedno en najpogostejših vzrokov za tragedije ("vfr into imc").
Tehnično bi se lahko, moraš pa znati leteti po inštrumentih brez zunanje vidljiivosti. Ponavadi neizkušeni (oz. bolj nevajeni) letenja po inštrumentih v nekaj sekundah izgubijo nadzor nad letalom, ker letijo po občutku in ne po inštrumentih. Princip je pa pri vseh letalih tu enak.Povsem laično vprašanje: pa a se nebi mogel tako ziheraško dvignit na nm vrhov + 500m za ziher in verjetno nebi "dol padel"? Konec koncev Cesna ni nek Boeing z omejenimi sposobnosti manevriranja zaradi hitrosti in velikosti.
staro železo
Ista zgodba kot s Kobe Bryant -om torej.Vreme razen oblakov ni bilo slabo. Vse kaže na to, da je pilot po vstopu v oblake izgubil prostorsko orientacijo in posledično nad letalom (z letenjem po inštrumentih ni imel izkušenj). Žal že prevečkrat videno in še vedno en najpogostejših vzrokov za tragedije ("vfr into imc").
178 sekund je povprečen čas od izgube vizuelnih referenc do nesreče za tiste, ki letenja po inštrumentih niso vajeni..