Kolikor AmaterB piše v temi za subvencije, po novem 225xe ne bo več upravičen do subvencije, ali je to res ali samo prodajalci želijo prodat staro zalogo?
V hibridu motor lahko večino časa teče pod "wide open throttle" (WOT), ko avto potrebuje nizko moč dela na elektriko, ko baterije zmanjka kljub temu, da avto še vedno ne potrebuje več moči motor deluje pod WOT in daje viške v baterijo, ko je spet dovolj zaloge se motor ugasne in avto teče dalje na baterijo. Motor torej deluje skoraj vedno pri "peak efficiency", če nisem bil dovolj nazoren sistem deluje podobno kot peč na drva z vodnim zalogovnikom.
Ne vem pa kaj je s tem BMWjem tako hudo narobe, da ne dosega pričakovanj glede porabe v hibridnem načinu, morda so si rekli saj imamo veliko baterijo, zakaj bi se trudil z motorjem in porinili not enak 1.5 turbo kot ga ima 218i, poleg tega se niso preveč posvečali programski optimizaciji, saj to spet stane. Pomembno je da ima motor nekaj navora, da ne bo tulil v visokih obratih v vsak manjši klanec.
Citat:
Uporabnik su35 pravi:
Seveda in teh 40% je pri idealnih pogojih kateri so zelo redki v realnosti. Teh 40% lahko dosegaš samo pri polnem plinu pri vseh ostalih pa pozabi si samo pri 30% do 35%.
Prav zaradi tega razloga dizli imajo dober izkoristek v realnosti - če poenostavimo kontroliraš samo količino goriva.
V hibridu motor lahko večino časa teče pod "wide open throttle" (WOT), ko avto potrebuje nizko moč dela na elektriko, ko baterije zmanjka kljub temu, da avto še vedno ne potrebuje več moči motor deluje pod WOT in daje viške v baterijo, ko je spet dovolj zaloge se motor ugasne in avto teče dalje na baterijo. Motor torej deluje skoraj vedno pri "peak efficiency", če nisem bil dovolj nazoren sistem deluje podobno kot peč na drva z vodnim zalogovnikom.
Ne vem pa kaj je s tem BMWjem tako hudo narobe, da ne dosega pričakovanj glede porabe v hibridnem načinu, morda so si rekli saj imamo veliko baterijo, zakaj bi se trudil z motorjem in porinili not enak 1.5 turbo kot ga ima 218i, poleg tega se niso preveč posvečali programski optimizaciji, saj to spet stane. Pomembno je da ima motor nekaj navora, da ne bo tulil v visokih obratih v vsak manjši klanec.