Ledvičk električar sploh ne rabi. Tukaj so pač ujeti v svojo zgodovino in kaj vse BMW pomeni. Očitno se ne da brez navezave na preteklost.
Sicer bi bil nos lahko popolnoma drugačen. Položnejši, rež ne rabi, niti stilskih, zgleda res vse narejeno v stilu, da se bo le čimveč prodajalo klasiko, saj EV ne zmorejo proizvest, razvit. Škoda.
Ko bo pa to dejansko prišlo na ceste, bo poraba slabša od 10 let stare Tesle. Bo pa BMW, to pa, orgazmično.
Kaj ti ni jasno? Saj niso več ledvičke za hlajenje jao. Te maske so zdaj kozmetika in itak da jih bosta npr. Audi in BMW oba nekako furala naprej, prav nič narobe. Nobene izgube na aerodinamike ni tukaj, si ti sploh pogledal kak EV z masko že?
i3 ma tudi ledvičke od 2013 so pa ubistvu blende in nič ne hladijo, ker zrak ne gre skozi, povsem dizajnerski element, ki je samo a je nekomu všeč ali ne. Res bi bili fini električarji s polno plastiko spred brez karkoli, kot Tesla žabe bi zgledali, da bi moral luči pogledat za orientacijo ali je sprednji al zadnji del.
Papir vse prenese, e-trona samo da je razgiban teren pa mesto lahko voziš z enako porabo kot TM X. Taycan pa sploh odstopa od papirja in so bivši lastniki Tesl ali pa obeh povsem zadovoljni in tudi presegajo domet svojih Tesl, tako da jih pa zdaj res ne zanima koliko piše v tabelci EPA.
PS. Pri iX je namenski panel, zadaj so skriti vsi radarji, kar je samo pozitivno, kolikor so lahko grdi pri kaki znamki. Camera technology, radar functions and other sensors are integrated into the grille - which BMW now calls an ‘intelligence panel’