BMW i3

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
BMW expects good things from i3 program, has 100,000 reservation holders

14-bmw-i3.jpg


Citat:
The comments come from Robertson's interview with Automotive News Europe, which reports Robertson saying, "We are confident that with the i3 and i8 we will shift the [customer demand] needle because we will shape some of this technology." 100,000 interested buyers and plug-in confidence from BMW? Quite a different tone from last year, when BMW CEO Norbert Reithofer said that governments need to pony up more plug-in vehicle support or EVs just won't be popular.

We will finally get to see the production version of the i3 at the Frankfurt Motor Show this September. The car goes on sale in Europe at the end of the year.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
V čem je finta, da se štrom avte dela nekih "futurističnih" oblik, zakaj se ne vzame pač navaden model in ga predela na štrom, vse ostalo pa se pusti, tako kot je, pa roka?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Všeč mi je ta način hibrida s tem,
da ima mali agregat ki proizvaja elektriko, v tem primeru niti ne tako majhen
ta hibrid mi je najbolj všeč, popolnoma električni z malim agregatom in gorivom 10 litrov
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, kakor sem prebral ima 600cc motociklistični motor.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Hibridi so šiš, al je na štrom al pa na sedanj goriva, to vmesno je brezveze.

Tu gledam soseda, ko ima sicer že staro toyoto hybrida. Čista polomija, poraba skoraj takšna kot pri običajnem vozilu.

Tesla S je projekt v pravo smer.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V čem je finta, da se štrom avte dela nekih "futurističnih" oblik, zakaj se ne vzame pač navaden model in ga predela na štrom, vse ostalo pa se pusti, tako kot je, pa roka?

Saj od teh oblik potem ko se stvar izdeluje, nič ne ostane, razen kakega malce drugačnega odbijača.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Hibridi so šiš, al je na štrom al pa na sedanj goriva, to vmesno je brezveze.

Tu gledam soseda, ko ima sicer že staro toyoto hybrida. Čista polomija, poraba skoraj takšna kot pri običajnem vozilu.

Tesla S je projekt v pravo smer.

Vmesno? Kaj je tukaj vmesnega? Verjetno se sploh ne zavedaš da govoriš bedarije,ko primerjaš Priusa z BMW i3 !
Sosedov prius ima v baterijah elektrike ravno toliko,da spelje s parkirišča,i3 pa za 130 do 160 kilometrov!

Rabiš še več? Preberi še enkrat: avto bo obstajal v dveh variantah: prva bo BREZ dodatnega range-extenderja,se pravi čisti 100% električar (do 160 km dosega), druga varianta pa bo imela (ob enaki bateriji!) dodaten dvovaljni motor,ki bo še podaljšal doseg (približno podobno kot Ampera/Volt,samo s to razliko,da bo bencinski motor manjši in da ne bo direktnega kontakta motorja s kolesi).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
New BMW i3 details show gas-powered EV aiming right for CARB HOV loophole

bmw-i3-cutaway-628.jpg


Citat:
Let's start with some numbers about the car. The i3 will have a lightweight (110-pound) 125-kW electric motor good for 170 horsepower and a peak torque of 184 pound-feet. That means the i3 can get up to 60 miles per hour in "approximately seven seconds." The B-pillar-free i3 has a carbon-fiber-reinforced plastic (CFRP) passenger cell that helps it get all the way down to a curb weight of just 2,630 pounds. This EV diet calculation means the i3 will have a "near perfect 50:50 weight distribution" for what BMW promises will be "unique performance characteristics" well-suited for city driving.

Back to the details. I if you want to stay with electrons but are in a hurry, the i3 is capable of DC fast charging using the new SAE Combo standard. From a 50-kW SAE station (if you can find one) charging will only take "about 20 minutes" to recharge the pack to 80 percent capacity.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Tu gledam soseda, ko ima sicer že staro toyoto hybrida. Čista polomija, poraba skoraj takšna kot pri običajnem vozilu.

A sosed tudi pravi, da je čista polomija? Drugače pa če Toyotine hibride tretiraš kot vozilo v katerega tankaš samo bencin in ki stane toliko kot TDI DSG, je paket ki ga dobiš prekleto dober in zanesljiv. Če pa sanjariš da bi moral zaradi oznake hibrid biti kaj več in delati več kot 20% čudeže na porabi imaš pač nerealna pričakovanja.

Za porabo primerjat imaš pa spritmonitor, in poraba je za 10% nižja od najboljšega primerljivega dizla, kar energetsko pomeni 20% boljše od dizla, finančno pač ne ker živimo v zahojeni Evropi s trošarinami, ki niso glede na tržne cene, niti na CO2 v gorivu niti na energijsko vrednost goriva.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Hibridi so šiš, al je na štrom al pa na sedanj goriva, to vmesno je brezveze.

Tu gledam soseda, ko ima sicer že staro toyoto hybrida. Čista polomija, poraba skoraj takšna kot pri običajnem vozilu.

Tesla S je projekt v pravo smer.

Vmesno? Kaj je tukaj vmesnega? Verjetno se sploh ne zavedaš da govoriš bedarije,ko primerjaš Priusa z BMW i3 !
Sosedov prius ima v baterijah elektrike ravno toliko,da spelje s parkirišča,i3 pa za 130 do 160 kilometrov!

Rabiš še več? Preberi še enkrat: avto bo obstajal v dveh variantah: prva bo BREZ dodatnega range-extenderja,se pravi čisti 100% električar (do 160 km dosega), druga varianta pa bo imela (ob enaki bateriji!) dodaten dvovaljni motor,ki bo še podaljšal doseg (približno podobno kot Ampera/Volt,samo s to razliko,da bo bencinski motor manjši in da ne bo direktnega kontakta motorja s kolesi).

Do 160km pomeni, da bo na testu 80km, kar je brezveze, da rabiš več, doseg mora biti minimum 500km, da gre za resno električno vozilo.

Čim tišiš not še nek dvovaljnik, se vidi, da je stvar vmesna.

p.s.
sosed ne more menjat, ker nima cvenka in je primoran voziti tržni nateg = kao "hibrid", štroma je res kot je nekdo napisal, da spelje iz garaže.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Glede na moje izkušnje s priusom in mojo standardno vožnjo (95% avtocesta) hibrid nima za moko iz listnatega testa od bureka proti dizlu. Ampak sigurno se motim.
 

lugi

Pripravnik
6. jul 2008
686
0
16
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V čem je finta, da se štrom avte dela nekih "futurističnih" oblik, zakaj se ne vzame pač navaden model in ga predela na štrom, vse ostalo pa se pusti, tako kot je, pa roka?

Yes! Tale design ni več za nikamor
10.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Citat:
Uporabnik lugi pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V čem je finta, da se štrom avte dela nekih "futurističnih" oblik, zakaj se ne vzame pač navaden model in ga predela na štrom, vse ostalo pa se pusti, tako kot je, pa roka?

Yes! Tale design ni več za nikamor
10.gif

No dejmo pravo fotko za tiste ki vidite samo concept car in ne dejanskih slik (ker se vam ne da odpret linkov):
wbmw-i3july13priddy2.jpg


Osebno mi je prva asociacija Audi A2, tudi v smislu EKOlogije!
evil.gif
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Meni je pa tale i3 izgled popolnoma všečen. Pa tudi, če bi obdržali za proizvodnjo malo bolj futuristične oblike, ni popolnoma nič zgrešeno. Bolje, kot pa te dolgočasne, neizrazite oblike, ki jih nekateri dajejo na trg. In za 2. avto je 160km popolnoma dovolj dometa!
Zadnja vrata so pa vrjetno po principu "suicide doors"....manjša/ožja vrata, nižja teža, še vedno lahek vstop !
Tiste, ki pa moti futuristično oblikovanje.....sej obstajajo znamke Lada, Moskvich....zelo lepe retro oblike
smile-1.gif
! LOL