BMW i3 road trip : what could possibly go wrong?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
... in zato sem tudi sam izbral Ampero
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Tudi drag bencin odtehta vso zajebancijo z nekompatibilnimi priključki in nedelujočimi polnilnimi postajami na daljših poteh
cool-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
x2! Ko bo avto za 20k eur imel doseg kot tesla model S, bodo pure EV zanimivi za vse, ne zgolj za beta testerje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
To nima smisla, večina ljudi povprečno opravi zelo malo poti dnevno, z avtom. In zaradi tega, ker boš 99% časa delal par 10km, bi imel toliko baterij in pa tako večjo dodatno težo? Nima smisla.

PHEV način je možna rešitev. EV način za nekaj 10km, zraven pa pač nek ICE mlinček, ki stopi v igro enkrat letno, ko greš na dopust k hrvatom. Ampak tudi to nima smisla vedno vlačit s sabo, torej ta ICE tudi doda k teži, zaradi česar ima spet avto na EV nižji doseg, itd.

Idealna rešitev je tisti mobilni generator, JERR.E. Velikost kufra. Natankaš not gorivo, ga počiš v avto, ko greš do hrvatov in priklopiš. Mogoče čez par let, če zadevo realizirajo
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
i3 ima 600ccm motor, ki je prešibak (32 konjev?) za karkoli drugega kot vožnjo po ravnem in ti bi notri dajal še šibkejši motor? S kakšno hitrostjo boš vozil po AC po črnokalskem klancu gor s tako podhranjenim motorjem?

Mimogrede, ko govoriš o odvečni teži ICE motorja. Tesla ima za 400km baterij, ki jih 100% izkoristiš kolikokrat letno, če dnevno delaš 100km? Ostalo je odvečna teža, ki jo stalno voziš naokoli. Enaka analogija.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
O tem govorim: http://www.star-engines.com/#carousel

Hja ne vem, kaj se tebi zdi bolj ekonomično. Imeti vedno za tono baterij, katere dejansko rabiš zgolj parkrat letno in na račun te teže trpi domet, ali pač parkrat na leto dat trugo na streho in tam not imet robo, ki bi bila drugače v prtljažniku.

Sicer pa REX, v takšni obliki kot je na tistem linku, zavzame sila malo prostora. Sicer je res samo 5L kapacitete in bi ta daljšo pot moral biti kaj večje, ampak meni se to zdi dokaj realna opcija in tudi elegantno reši probleme, ki so povezani z pure EV avtom in dolgim dosegom (torej ogromno število baterij, ki itak večino časa niso uporabljene).

PS, če seveda JERR.E sploh postane realnost, trenutno je sila malo podatkov o njem, sploh ne vemo koliko "štroma proizvede", kako hitro, ipd.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Mimogrede, ko govoriš o odvečni teži ICE motorja. Tesla ima za 400km baterij, ki jih 100% izkoristiš kolikokrat letno, če dnevno delaš 100km? Ostalo je odvečna teža, ki jo stalno voziš naokoli. Enaka analogija.

Saj to sem napisal v prvem odstavku. Nima smisla toliko teže s sabo gonit. Ampak tudi ICE je dodatna teža, tako kot baterije.

Je znan podatek, za koliko je teža Ampere večja na račun ICEja?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Dokler me dodatna teža ICE motorja reši obstanka na cesti ali pred zasedeno/nedelujočo polnilno postajo, ko družino peljem na morje, nimam s tem nobenega problema.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
O tem govorim: http://www.star-engines.com/#carousel

In se moraš ustaviti in čakati, da se napolni
confused-1.gif

To je pač začetek. Nadgradnja bi lahko bila polnilna vtičnica v kuferamu kjer bi se polnila baterija "on the fly". Madona, si zaplankan, vidiš da je ideja šele v povojih, pa že kritiziraš, ne vidiš pa potenciale dobrobiti ki bi takšna zadevščina lahko prinesla. In to nekdo, ki se ima za EV guruja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zakaj zaplankan? Potem ga že raje polnim na hitri polnilni postaji, pa še hitreje gre.

Tudi Better Place je bil ideja, za katero smo že vnaprej govorili, da se ne bo obnesla in se ni... sem bil zaradi tega zaplankanec?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Dokler me dodatna teža ICE motorja reši obstanka na cesti ali pred zasedeno/nedelujočo polnilno postajo, ko družino peljem na morje, nimam s tem nobenega problema.

Ja, ampak na ta račun, torej ICE, je pa avto nerealno drag in sploh ni, v tem trenutku, ekonomične računice za njegovo uporabo.

Lahko se naprej pač gre v trendu, da EV nikoli ne bodo ekonomični in primerni za realni svet, lahko pa se išče načine, kako jih približat raji.

"portable" REX je imo, dokaj realna in izvedljiva opcija za prihodnost, in pa seveda pure EV avto z nekje max 100km dosega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Čisto možno. Prav je, da se razvija v vse smeri. Preživele bodo boljše ideje.

Cene padajo in še bodo. To je zdaj že dejstvo, tako da tudi taki avto ne bodo večno predragi.

Kar hočem povedati je to, da pelji družino na izlet v Gardaland, pa jim pojasni, da se boš na vsakih 100km ustavil na polnilni postaji za pol ure za naslednjih 100km. Podobno je s tvojim kufer ICE motorjem.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Zato je trenutno edina realna rešitev PHEV izvedba. Ampak tudi ta ni idealna in ima opcije za razvoj.

Mogoče bi dali not kak turbo mlinček, 600ccm, da doseže amperinih 70hp. Če se ne motim je fordov ecoboost 1.0 dimenzij kovčka in pa manj kot 100kg in 99hp. Torej bi ~600ccm moral biti toliko manjši in lažji in toliko boljša izbira za ICE.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampera/Volt1 imata 86KM 1.4l atmosferski Ecotec. Volt2 bo imel 1.5l in še malenkost močnejši, a bolj uglajen motor. Pri GM-u se niso odločili za 1.0l aluminijasti turbo motor iz Adama, tako da verjetno že imajo razloge za to.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
http://www.caranddriver.com/fe...to-know-feature

Citat:
Powertrain

The first Volt’s 84-hp, 1.4-liter, four-cylinder gas engine stood in contrast to the car’s high-tech credentials. It used an iron block, required premium fuel, and lacked leading-edge technologies such as direct injection. The 1.5-liter is the first of GM’s new four-cylinder, direct-injection, aluminum-block engines in North America. Despite a compression ratio of 12.5:1 (compared with the 1.4’s 10.5:1), the 1.5 runs on regular gas and makes 101 horsepower. And the powertrain is 100 pounds lighter than the outgoing car’s, useful considering that Volt drivers generally prefer to motor electrically, carrying the engine as dead weight.

“There was speculation that the engine would be smaller, have fewer cylinders, or be turbocharged,” Volt chief engineer Andrew Farah says. “What this really comes down to, with the new higher-compression, direct-injection, larger-displacement engine, is that we can get the same amount of power at any point we want with lower rpm. And lower rpm translates into lower noise.” And, no doubt, lower consumption.

True to the original recipe, the Volt still uses two electric motors. But, according to Farah, “not a single part number” is common between the first- and second-gen Voltec powertrains. The first-gen car used one large motor and one small one, but the new car’s motors are closer in size and share the workload more evenly. Combined electrical power stands pat at 149 horsepower, while torque from the motors climbs 21 pound-feet to 294. Once the batteries are depleted, Farah says, “the most efficient thing to do is to take torque from the engine to the wheels. So we will actually do that more often.” GM says the new Volt will get 41 mpg on gas and 102 MPGe on electricity, increases of four in both combined-driving metrics. The corporation also says that the new Volt will be quicker, getting from zero to 60 mph in 8.4 seconds, 0.4 second fleeter than the last Volt we tested.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Je še veliko prostora za izboljšave tukaj torej, kar je vzpodbubno. Mogoče v prihodnosti PHEV ICEji ne bodo predstavljali bistvene dodatne teže in bo zato celotno vozilo veliko bolj ekonomično.