BMW F30

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ne, samo te, ki sem jih naštel. Torej BMW, THP od Peugeota 1.6, Mini in TSI od WAG-a (ne vem, kateri točno)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Aja, tam, ko sem napisal, da se pri 184KM verziji zamenja samo zobnik, sem mislil s tem, da se zamenja zobnik + ketna in vse ostalo, brez odmičnih gredi, pri 177KM verziji pa še odmične, kar nanese dodatne 2-3k€
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
To pa žal ne vem. Ma mislim, da 164 verzija nima problemov s ketno. 143KM mislim, da ima neke probleme. Nisem 100%. Bi se bilo potrebno pozanimati na BMW forumu. Zagotovo pa nima problemov s ketno ta stari motor s 123KM, torej motor pred 177KM verzijo oz. do 2006 leta. Ima pa ta verzija avta (123KM) probleme z volansko letvijo, kolikor vem.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Potem sem dosegel point. Tip je napisal, da šivi razpadajo.
grin1.gif
Tisto belo tam pri kraku je rob usnja, pomoje se bi dalo rešit z nohtom v 30 sekundah ampak jebiga.

Tam so mu potegnili s črnim flumastrom in rekli da je volan zamenjan. Garant ni opazil
evil.gif
.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
BMW V6? Nisem poznavalec ampak najbrž (v sodobni zgodovini) nikoli!
grin1.gif


BMW je imel I6 (linijski šestak).
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Dik pravi:
Mi zna kdo povedat do katerega letnika so se prodajali 2.0 V6 bmw-ji?

V6 pomoje nikoli, R6 2.0 je bil v trojki nazadnje nekje do facelifta E46 (2001), malo pred faceliftom je 320i dobila 2.2 R6 mašino s 170 konji (moj 320i je bil mislim da april 2001 in je že imel 2.2 R6 mašino, je bil pa ravno pred faceliftom). Z E90 (2005) so šli pri 320i na 2.0 R4 (še vedno atmosferc) najprej s 150 in kasneje 170 konji. So bile pa pri E90 še vedno R6 mašine v 325i (2.5), 330i(3.0), in 335i (3.0 biTurbo), kar se bencinarjev tiče. No F30 je potem dobil 2.0 R4 TwinScroll turbo motor s 184 konji (320i) in 245 konji (328i), s faceliftom pa 184 konji (320i) in 252 konji (330i). Od R6 bencinarjev sta tako ostalo samo še 335i pred faceliftom oziroma 340i po faceliftu, ter M3.
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.575
89
48
Od križišča mal naprej na desno
Pa dobro no, saj se ni treba zdaj na malenkosti obesat, pac ne vem hvala, jer si me popravil. Odgovora pa se vedno nimam. Torej Do kdaj so vgrajevali 2.0....6 cilindrov moped prosim? Bo v redu zdaj zate?
 

B81

22. jul 2007
36.941
10.505
113
Do 2007.

535 in M modeli sklepam da še dlje. Sicer pa najprej povej kateri motor te zanima, bo lažje
smile-1.gif


 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
2.0 R6 in ne 3.5 in M

Tole bo najbrž zadnje R6 z okoli dvema litroma
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

M54B22[edit]
The 2,171 cc (132 cu in) M54B22 produces 125 kW (168 hp) at 6100 rpm and 210 N·m (150 lb·ft) of torque at 3500 rpm.[4]

Applications:

2000-2006 E46 320i, 320Ci
2000-2003 E39 520i
2000-2002 E36/7 Z3 2.2i
2003-2005 E85 Z4 2.2i
2003-2005 E60/E61 520i
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.575
89
48
Od križišča mal naprej na desno
Hvala, zanima me samo 320i ali 520i 6cilindrov 170ps. Imam znanca, ki ima 520i letnik 2004 in je res buletproof masina se mi zdi, ker kaj model vse pocne z avtom pa sekar dela na stevcu pa 300kkm+ . Sicer avto zguncqn ampak sestak prede ko mucka
smile-1.gif
Glede na to da mi bo matrixa prihajajoca zima sigurno pozrla do konca, studiram da bi si omislil bavarca s tem motorjem, seveda ce bi dobil lepo ohranjenega.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Petica E60 je bila zadnja z 2.2 šestakom. Se kar dostikrat na trgu pojavi kakšna lepa z malo prevoženimi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma vsak malo napol ve kaj in kako. Ve samo tisti, ki je bral celotno PUMA v nemščini in ne prevedeno v gostilniških debatah.
grims-1.gif
Jaz sem to študiral pred nakupom, kar je dolgo nazaj, trenutno pa ne mislim. Če bi menjal vem da me pride cca. 800-900€, takrat ko so še delali for "free" ni moj nič rožljal.

M47 se pravi predhodnik je imel tudi nekaj problemov z verigam sam tega ne veste, ker so pridno pomenjali, kar je bilo narobe, pri N47 bi pa bankrotirali, ker ni bilo kar takoj tehnične rešitve za celoten sklop, zato je cca. 5 različnih setov vodil, verig ipd. Zdaj se že ene 2 leti dobi enak kompletek.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Otežen je tudi dostop do verige, saj je pozicionirana na notranji strani motorja, torej pri armaturi in je potrebno sneti cel motor ven. Nekaterim je uspelo tudi brez tega.

tudi če je menjal brez da motor ven vzame, je bil tisti ki je motor ven vzel hitrejši. Če gledamo 3-ko nimaš šanse da prideš zadaj zraven. pa še menjalnik moreš dol vzet.