Sej je imel Audi tudi 2.0 TFSI s 180 konji, kjer je mašina praktično enaka enaka kot 211 konjska, pa še ta je na vrhu precej zaprta, zato da je maks moč na voljo že v nižjih obratih in se pri vseh priznanih tunerjih tako 180 kot 211 konjska lahko čipata na cca. 270ps. Podobno 120 konjski 1.8 TSI, ki se čipa enako kot 160 konjski (pa tudi 120 konjski 2.0 TDI ali pri BMWju 16d 2.0 dizel s 116 konji pred prehodom na 1.5 mašino) . Taka mašina ima sigurno nekaj več rezerve, ker je to očitno ceneje kot razvoj druge švohnejše različice. Vseeno pa te ekstremne predelave na 300+ konjev po mojem niso najbolj zdrave za motor. Po drugi strani optimizacija iz 184km na 255 pri motorju, ki naj bi bil enak kot 245 konjski, vrjetno ni tak problem.
No če ima kdo dejansko izkušnje s čipanje 184 konjskega N20B20, se priporočam. Uradnega M Performance Power Kita za to mašino na žalost ni (vrjetno noben ne bi kupil 8k dražjega 28i, če bi ponujali tovarniški tune z garancijo), tist tune od BSR se mi zdi pa vseeno malo pretiran.