Mislim da so finance v ozadju in servisni stroski..... Ce je teh premalo, to ni dobro ne za znamko, ne za avtoindustrijo.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zadnjič govoril s prvim lasntikom enke in je imel kar nekaj stroškov do 100kkm. Tako da sem dobil občutek da bmw ni več sinonim za kvaliteto.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Potem sem dosegel point. Tip je napisal, da šivi razpadajo.Tisto belo tam pri kraku je rob usnja, pomoje se bi dalo rešit z nohtom v 30 sekundah ampak jebiga.
Point je pa to, da je večina BMW voznikov SRALCEV glede vsega kot kupec francoza ali VWja.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
No tukaj ne razumete kaj vse je bilo narobe. Pri starejših letnikih je dobavitelj nekaj zasral in tam so se res trgale ketne, tiste letnike so potem tudi popravljali kot napako pa kupec ni plačal skoraj nič. Pozneje pa so bile težave drugačne, bolj problematična so bila vodila in šponer, ketna se je potem pretegnila in se je že kar konkretno slišalo, strgala se je pa res zelo redko.
Jaz jo pri E91 nisem menjal in je original z 220kkm + kolikor je previt nazaj, ker je avto iz tujine.
Žal to ni omejeno samo na BMW-je: nižanje stroškov in varčevanje na vsakem koraku ter vedno hitrejši razvojni cikel in pri motorjih okoljevarstvene zahteve velikokrat ne dopuščajo več ustreznega dolgoročnega testiranja, tako da se velikokrat zgodi, da so pač kupci beta testerji...Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Je pa res tudi moj mehanik (Šumi pri Vodicah) izjavil, da BMWji niso več to kar so bili in da je šlo oz. gre po letu 2005 samo še navzdol kar se tiče kvalitete v primerjavi s preteklostjo.