Mati ima 420i GC M-Sport z 8 stopenjsko avtomatiko, zaenkrat nobenih problemov (je pa res, da ima komaj 42k km). Glede na to, da je bil več kot 3k cenejši od 420d in se z njim dela manj kot 20k km na leto, je bila dokaj logična izbira. Rabljenih vrjetno praktično ni, saj se v Slo kupujejo bolj kot ne samo dizli.
Za moje pojme se vozi super (sem naredil par k km z njim), pri normalni vožnji tih in uglajen, pri bolj športni vožnji bi lahko za moje pojme celo malo manj zadušen zvok (35i ima recimo precej bolj "odprt" izpuh, ampak ok tisto je itak čisto druga zgodba in drugačen zvok). Glede na to, da je skoraj identična mašina (odvisno od konkretnega modela, ker mislim, da so nekje vmes tudi 28i spremini kompresijo) kot v 28i z 245 konji, ne pričakujem težav z vzdržljivostjo. Lahko pa čipaš na 255km+ če te ne skrbi garancija
Je pa to še N20B20 mašina. Trojka je s faceliftom dobila že novi B48B20 mašini s 184km (320i) oz. 252km (330i), kakšne so razlike se nisem poglabljal.