BMW E90

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ja, ce ga dobi v roke nosorog mu niti avtomobila ni treba zalaufat.

Kaksne primerjave
uf-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.158
113
novinarski avti so recimo tako razjebani pri 10.000 kot moj pri 200.000+..
 

eCoyote

Pripravnik
21. apr 2009
500
0
16
Fun4Days.Com
Glede Audijev z avt.menjalniki sem slišal že ogromno - to se zdera kot lego kocke! Bejžite stran od 6 cilinderskih (2.5) in avtomatskih dkw-jevcev! Resno mislim.. To ni samo slabo vzdrževanje prejšnjih lastnikov.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Eh pač mot me to, da sem mislu da tak avto bi pa mogu zdržat par 100k km brez problema pol me je pa šokiral kok problemov ma folk, zato sem odprl temo... Clio Storia praviš... matr sej je lep ja
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.111
16.323
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
kaj ima to veze kako so delali prejsnji lastniki z avtomobilom? do 200.000km, ok vsaj 120k nima biti nobenemu nic. saj ni avto iz lepenke sestavljen in blok motorja iz sladkorne glazure. potem se sele pokazejo znaki uporabe in obrabe.

taksnega audija bi moral zapeljati nazaj v salon in ga tam prostestno zazgati.

dej mi povej kako bi reagiralo tvoje telo, če bi te zbudil ob 2h zjutraj in te poslal naslednjo minuto tečt cooperjev test ali pa par šprintov na kratke proge (cca.100m)? to je enako kot če ti vžgeš avto in ga začneš neogretega gonit, pregretega od vožnje v visokih obratih ugašat, itd. tako kot tvoje telo je treba tudi avto oz. motor pripravit na sledeče napore.....
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.637
3.090
113
v lokalni ostariji
"mojstri" uspejo v 20.000 km uničit avto.

ogromno res ogromno je odvisno od lastnika. ali nekdo dela s avtom kot svinja s mehom ali pa pazi vzdržuje...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik eCoyote pravi:
Glede Audijev z avt.menjalniki sem slišal že ogromno - to se zdera kot lego kocke! Bejžite stran od 6 cilinderskih (2.5) in avtomatskih dkw-jevcev! Resno mislim.. To ni samo slabo vzdrževanje prejšnjih lastnikov.

Sama fousija vas je
evil.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Ok, torej če povzamemo so stari Fiati, Renoji in Pežoji 10x bolj vzdržljivi kot vsi premium brandi avtomobilov
evil.gif
 

Brooks

Pripravnik
1. maj 2012
75
0
6
Težave imajo dizelce z n47 motorjem. Letnik si malo nerodno zastavil. Namreč leta 2008 je BMW predstavil osveženo - facelift verzijo bmw trojk. Torej, če kupuješ neosvežen izgled E9x serije imaš prosto izbiro, drugače si obsojen na bencinca :p. Aja no napaka na dizelcah naj bi bila odpravljena od avgusta ali septembra 2011 ne spomnim se točno.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E90%29#Mid-generation_refresh

Splača se pogledat v Njemačko. npr. mobile.de Če uvoziš normalna kola ( te pridejo celotni stroški 1-1,5k €). Predvsem se splača zaradi opreme, saj so naši avti precej goli.
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Brooks pravi:
Težave imajo dizelce z n47 motorjem. Letnik si malo nerodno zastavil. Namreč leta 2008 je BMW predstavil osveženo - facelift verzijo bmw trojk. Torej, če kupuješ neosvežen izgled E9x serije imaš prosto izbiro, drugače si obsojen na bencinca :p. Aja no napaka na dizelcah naj bi bila odpravljena od avgusta ali septembra 2011 ne spomnim se točno.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E90%29#Mid-generation_refresh

Splača se pogledat v Njemačko. npr. mobile.de Če uvoziš normalna kola ( te pridejo celotni stroški 1-1,5k €). Predvsem se splača zaradi opreme, saj so naši avti precej goli.

Kje si dobil podatke, da imajo sami FL modeli težavo, prejšnji pa ne? Saj je motor enak...
bonk.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
N47 motor je prišel na trg marca 2007 v seriji 1, nato je septembra prišel še v serijo 3 (ni pogojeno z faceliftom). M47 motor tega problema sploh ne pozna.

Avgusta bo znana rešitev. Ali se obeta vpoklic ali kaj drugega, še ni znano.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Ja, tudi jaz sem slišal da je problem pri n47, pri m47 pa ne. Aha potem zna biti vpoklic, samo to je pa res dolgo trajalo no.
evil.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ej en nasvet. Ostan pri Pezoju, ker si prvi lastnik in ves, da je avto kot nov. No ti ga moras se spucat.
evil.gif


Pa dajes mal dnarja na stran in si cez 5 let novga bemflna kupis.
cheer.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Ok, torej če povzamemo so stari Fiati, Renoji in Pežoji 10x bolj vzdržljivi kot vsi premium brandi avtomobilov
evil.gif

Manj mehanskih in električnih delov = manj mehanskih in električnih delov, ki se lahko pokvarijo.

Pri Golfu II 1.6D bo pač težko crknila turbina, DPF filter ali pa avtomatski menjalnik, ane...

Za brezveze se greš sarkazem, ker izjava čisto drži.
 

AIter

Pripravnik
9. dec 2010
284
0
16
ksz

A je kaksen nacin, da se ugotovi, ce ima BMW 318d vgrajen motor z omenjenim problemom?
Torej motor izdelan pred Sep. 2011 ko naj bi napako odpravili.

Avto je nov, kupljen spomladi letos.
 

Brooks

Pripravnik
1. maj 2012
75
0
6
Citat:
Problem ni na odmični gredi, ampak na glavni gredi ker je zobnik na njej slabo obdelan, in raztegne verigo. Posledično pa je potrebno menjati glavno gred, ker sam zobnik se ne da, ker je vtisnjen na glavno gred.

Citat:
Da ni dovolj menjava verige in ostalih delov ampak je treba menjat tudi motorno gred ce ne se napaka cez tot kilometrov lahko spet ponovi.Pametnjakovici na BMW-ju so vozilom do 2009/5 vgrajevali gred zlito skupi z zobnikom kateri so lih tile zobniki na gredi problem ki deformirajo verigo.

Je res, da se ne pokriva popolnoma s faceliftom.

Tukaj mate motorje kje, od in do kdaj so bili vgrajevani,...
http://www.bmwslo.com/avtomobili/e90

Ta dotični problem je z N47 motorji - http://www.bmwslo.com/motorji/n47!