Citat:
Uporabnik ggg pravi:
kaj ima to veze kako so delali prejsnji lastniki z avtomobilom? do 200.000km, ok vsaj 120k nima biti nobenemu nic. saj ni avto iz lepenke sestavljen in blok motorja iz sladkorne glazure. potem se sele pokazejo znaki uporabe in obrabe.
taksnega audija bi moral zapeljati nazaj v salon in ga tam prostestno zazgati.
Citat:
Uporabnik eCoyote pravi:
Glede Audijev z avt.menjalniki sem slišal že ogromno - to se zdera kot lego kocke! Bejžite stran od 6 cilinderskih (2.5) in avtomatskih dkw-jevcev! Resno mislim.. To ni samo slabo vzdrževanje prejšnjih lastnikov.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Ja, ce ga dobi v roke nosorog mu niti avtomobila ni treba zalaufat.
Kaksne primerjave
Citat:
Uporabnik Brooks pravi:
Težave imajo dizelce z n47 motorjem. Letnik si malo nerodno zastavil. Namreč leta 2008 je BMW predstavil osveženo - facelift verzijo bmw trojk. Torej, če kupuješ neosvežen izgled E9x serije imaš prosto izbiro, drugače si obsojen na bencinca . Aja no napaka na dizelcah naj bi bila odpravljena od avgusta ali septembra 2011 ne spomnim se točno.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E90%29#Mid-generation_refresh
Splača se pogledat v Njemačko. npr. mobile.de Če uvoziš normalna kola ( te pridejo celotni stroški 1-1,5k €). Predvsem se splača zaradi opreme, saj so naši avti precej goli.
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Ok, torej če povzamemo so stari Fiati, Renoji in Pežoji 10x bolj vzdržljivi kot vsi premium brandi avtomobilov
Citat:
Problem ni na odmični gredi, ampak na glavni gredi ker je zobnik na njej slabo obdelan, in raztegne verigo. Posledično pa je potrebno menjati glavno gred, ker sam zobnik se ne da, ker je vtisnjen na glavno gred.
Citat:
Da ni dovolj menjava verige in ostalih delov ampak je treba menjat tudi motorno gred ce ne se napaka cez tot kilometrov lahko spet ponovi.Pametnjakovici na BMW-ju so vozilom do 2009/5 vgrajevali gred zlito skupi z zobnikom kateri so lih tile zobniki na gredi problem ki deformirajo verigo.