Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
In koliko konjev in navora je tule pod havbo?
Ni tok fora v konjih ampak v DSGju
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
In koliko konjev in navora je tule pod havbo?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kar navad seCitat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Gre se za 1.6 motor, 5 prestav. Zakaj nardijo da voziš na avtocesti 130 pri 4000 obratih? Sem navajen dizla in vse kar je nad 2500 mi je tuljenje. Pri bencinarju jaz že pri 80km/h iščem šesto. Kje je pol še 150km/h recimo...sej se navadiš na zvok, samo zakaj ne dat šeste? Ima tukaj točka max navora kako foro ki je tam blizu?
Jaz imam na dizlu skoraj 3,5krpm pri 130kmh. Se dobro da nisem veliko na AC(sploh nmam viniete). Kupi V6 ali V8 motor ali pa vsaj motor z vsaj 200 konji in turbino.... Potem znas imeti manj obratov.
50 konjev in 8 prestav kjer bo najvecja moc pri 5krpm pa ti nic je pomagaj prestave s katerimi ne dosežeš max hitrosti.
Podobno je bilo pri tomosu. Samo dodatna 5. prestava ti v stirki ni nucala nic. Drla se je sicer manj, sla pa je najbrz tudi manj pa zrla vec (ker si cilinder zalival z bencinom)
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Hvala za razlago. Samo se mi smili ko tako tuli na avtocesti...
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Je tale štrom divji že v omenjenem primeru, ne predstavljam si kake tesle s štirimi motorji po 100kW ali koliko že imajo
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Jaz imam V6, 3.0d, 285konjev, pri cca 130 imam cca 1700rpm, pri 142 pa točno 2000rpm in poraba 5,6- 6l. če bi mel pri130kmh-4000rpm- bi stopo vun pa šel na bus
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Diplomatski odgvor je da bi pri neskončnem (brezstopenjskem) menjalniku najhitreje pospeševal če bi motor držal v območju največje moči (in ne navora).
iz prakse skuterja. Ko sem obrate nastavil na največji navor je vlekel slabše kot obrati na največji moči.
Skuter ni primerljiv z avti. Tam imaš variomat, ki kljub pospeševanju drži določene obrate. Pri avtu pa se s pospeševanjem obrati (linearno) večajo. Pri skuterju imaš zato pri najvišji moči najvišji pospešek, saj moč ustvari silo, sila pa pospešek.
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Diplomatski odgvor je da bi pri neskončnem (brezstopenjskem) menjalniku najhitreje pospeševal če bi motor držal v območju največje moči (in ne navora).
iz prakse skuterja. Ko sem obrate nastavil na največji navor je vlekel slabše kot obrati na največji moči.
Skuter ni primerljiv z avti. Tam imaš variomat, ki kljub pospeševanju drži določene obrate. Pri avtu pa se s pospeševanjem obrati (linearno) večajo. Pri skuterju imaš zato pri najvišji moči najvišji pospešek, saj moč ustvari silo, sila pa pospešek.
Sicer pa navor ti dejansko pove, kako hitro se bodo spremenili obrati. Zato pri avtu velja tole: višji navor => hitrejše spreminjanje obratov; hitrejše spreminjanje obratov => večji pospešek. AMPAK, moč je totalno odvisna od navora (glej enačbo iz prejšnjega posta), zato dejanska primerjava med navorom in močjo niti ni smiselna - med njima je samo en navaden koeficient (pri istih obratih).
Je pa tudi res, da sta maksimalen navor in maksimalna moč navadno dosežena pri različnih obratih. Zato imaš povsod obe količini navedeni in zraven so navedeni tudi obrati. Ampak teh vrednosti zaradi različnih obratov med seboj ne moreš primerjati.
Na kratko: večji navor pomeni večji pospešek. Ampak večji navor pomeni tudi večjo moč
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Gre se za 1.6 motor, 5 prestav. Zakaj nardijo da voziš na avtocesti 130 pri 4000 obratih? Sem navajen dizla in vse kar je nad 2500 mi je tuljenje. Pri bencinarju jaz že pri 80km/h iščem šesto. Kje je pol še 150km/h recimo...sej se navadiš na zvok, samo zakaj ne dat šeste? Ima tukaj točka max navora kako foro ki je tam blizu?