Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zato:
.. razlaga slike, motor ki ima 115 konjev ima pri 2k rpm samo 30 konjev. Kako se voziš pri 130km/h s 30 konji v 1.5T težkem vozilu veš pa sam (načeloma se ne če nimaš ravno letalske aerodinamike).
Edit: nalepil napačni graf, popravek
30 konj bi bilo ravno dovolj za konstantnih 130 kmh, po ravnini, z aerodinamiko Priusa
, problem je da bi bil avto v taki prestavi totalno neodziven in bi tudi na AC moral za vsako pospeševanje prestavljat. Mazda 3 2.0 je bila že kritizirana glede tega, češ da ni mogoče iti v Vrhniški klanec s 130 kmh, ja ni mogoče v 6. prestavi, v 5. pa z lahkoto. Ravno iz tega razloga je pri avtomatikih končna prestava velikokrat daljša kot pri ročnih, ker je pri avtomatiku pač prestavljanje neopazno.
Poleg tega dolga končna prestava, na NEDC kjer se meri deklarirano porabo avta nebi prinesla nič prihranka, ker se do 130 pospeši samo za nekaj sekund. Sicer pa nima nobene veze ali ima avto 5, 6 ali 7 prestav, pomembno je kakšno je razmerje končne prestave.
CVT je iz tega vidika idealen, problem je tehnična izvedba, ki ima ponavadi več izgub na prenosu. CVT je ubila FIA, ki ga je v 90 letih prepovedala v F1,
ko so ga začeli razvijati pri Wiliamsu