bedaki na cesti

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.579
174
63
Ko bomo imeli to kar nekateri smatrajo za HNMP, potem bomo tudi ob vsaj 20-30 lokalnih urgenc manj. S stališča NMP ne bomo dosegli nobenega napredka, se bo pa uspešno skanaliziral tok denarja bolj centralistično.
Sej v osnovi ni misljen, da bo na vsaki intervenciji, fajn je pa pri terenih, ki so tezko dostopni, bodisi hribi, gozdovi, kjer po cesti rabis precej casa da prides do ponesrecenca (ali se pa sploh ne da)
 

irwin

Guru
13. mar 2008
1.704
531
113
A se vedno velja da se morajo resilci na nujni voznji drzat vseh prometnih predpisov kot navadni smrtnik? Enako gasilci? In ce je, to samo pomeni kolko malo je vredno clovesko zivljenje. Pika.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
35.313
17.808
113
A se vedno velja da se morajo resilci na nujni voznji drzat vseh prometnih predpisov kot navadni smrtnik? Enako gasilci? In ce je, to samo pomeni kolko malo je vredno clovesko zivljenje. Pika.
Tole si moral nekaj pomešati saj se reševalnim vozilom ni potrebno držati vseh prometnih predpisov in kolikor se pa jaz tega spomnim, je tako že od nekdaj:

4. odstavek ZPrCP-UPB2:
(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Sicer obstaja en "catch" v drugem delu stavka ampak to je pa potem lahko že nova debata.

 

kalbo

Guru
7. okt 2013
20.445
10.653
113
Res bi se bilo dobro izogibati moraliziranju:
Sirena, zvok motorja, ki zmanjša hitrost, potem pospeši, tri prestavljanja, bum, tišina. Pogled skozi okno, reševalni motor na tleh reševalec negiben na tleh, groza.... tudi tukaj je blo po tem pri kofe avtomatu enako brihtoliranje kot je brat tukaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.010
8.188
113
pri taščici
Sirena, zvok motorja, ki zmanjša hitrost, potem pospeši, tri prestavljanja, bum, tišina. Pogled skozi okno, reševalni motor na tleh reševalec negiben na tleh, groza.... tudi tukaj je blo po tem pri kofe avtomatu enako brihtoliranje kot je brat tukaj.
Pero jo je pred dvajsetimi leti na trzaski precej huje skupil. Verjetno prvi resevalec na motorju ki jo je pošteno skupil.
Sva bila skupaj v Soci na terapijah.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.080
734
113
Kras
www.mtl.si
Sožalje vsem vpletenim v to nesrečo in upam, da se bodo vsi sestavili nazaj. Sploh družina umrlega.
Bom pa opisal lastno izkušno: cca. 20 let nazaj se je bližnja oseba začela dušiti, bogu za hrbtom. Zdravnik 20km stran, rešilca ni. Jo dal v avto in letel proti zdravniku z vsemi štirimi smerniki in trobljo na polno, blendal. Prehiteval preko polne (pri ustrezni vidljivosti naprej), itd. ampak edino ko sem videl, da so me avtomobili zaznali in se umaknili in bil skoraj 100%, da je varno. Sicer počakal. V glavi se mi je stalno vrtelo, ne bo pomagalo, če bom tudi jaz ali bog ne daj kdo tretji mrtev. K sreči so vozniki vseh vozil razumeli, da ne gre za objestnost, temveč se nekaj dogaja in so se res vsi brez izjeme umaknili in naredili prostor, za kar sem jim še danes hvaležen. Na koncu se je vse dobro izteklo.
Verjetno bi bil lahko v najboljšem primeru tudi pol minute prej tam, ampak verjetnost za prometno bi pa enormno poskočila. Cost/benefit analiza. Samo to sem jaz, vsak se pa sam odloči.
Recimo nisem ravno počasen voznik (razen na AC), pa vem, da se recimo z enim kolegom ne grem peljati pod nobenim pogojem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VanZ

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.579
174
63
Tole si moral nekaj pomešati saj se reševalnim vozilom ni potrebno držati vseh prometnih predpisov in kolikor se pa jaz tega spomnim, je tako že od nekdaj:

4. odstavek ZPrCP-UPB2:

Sicer obstaja en "catch" v drugem delu stavka ampak to je pa potem lahko že nova debata.

Resevalno vozilo ni vozilo s prednostjo, enako gasilci in policisti ... vsaj vcasih je tko blo
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.556
1.606
113
Moje mnenje glede reševalcev na cesti.
Če hočemo imeti hitro posredovanje, moramo sprejeti tudi občasne nesreče (in tudi smrti).
Moj predlog: vsak voznik-reševalec ima 2 jokerja. 2x imunitieta. Zavarovalnica krije vse stroške in odškodnine.
Po dveh nesrečah je čas za menjavo službe.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.579
174
63
Moje mnenje glede reševalcev na cesti.
Če hočemo imeti hitro posredovanje, moramo sprejeti tudi občasne nesreče (in tudi smrti).
Moj predlog: vsak voznik-reševalec ima 2 jokerja. 2x imunitieta. Zavarovalnica krije vse stroške in odškodnine.
Po dveh nesrečah je čas za menjavo službe.
Potem se teh policistev vec ne bi imeli kot so. Eno je ce nesreco sam povzrocis (kot je v tem primeru bilo) eno pa ce ti debil na telefonu in glasno glasbo slabo odreagira. Seveda imamo potem se "namerno" nesreco, samo ne vem ce policisti to pri nas izvajajo, kot je drugod po evropi, ko lovijo bezecega in le-ta ogroza ogromno ljudi okoli sebe.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.080
734
113
Kras
www.mtl.si
Prometne in smrti se bodo vedno dogajale. Žal se v določenih primerih sestavi skupaj kup dejavnikov, ki pripeljejo do tega.
Ampak s svojim delovanjem lahko vplivaš na to verjetnost. In jaz vem, da imam raje, da pride reševalec malo kasneje do mene in imam nekaj večjo verjetnost, da umrem, kot da ima on bistveno večjo verjetnost za prometno.
Ne znam si pa predstavljati tega odgovora, če bi šlo za mojega otroka.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.639
3.916
113
Resevalno vozilo ni vozilo s prednostjo, enako gasilci in policisti ... vsaj vcasih je tko blo
Ponovi vajo!

(1) Vozila s prednostjo in vozila za spremstvo so motorna vozila, na katerih se za izvršitev določenih nujnih nalog uporabljajo posebni svetlobni in zvočni znaki.

(2) Posebni svetlobni in zvočni znaki so:

1. Na vozilu s prednostjo:

– najmanj dve posebni opozorilni svetilki, ki oddajata svetlobo modre barve (v nadaljnjem besedilu: modra svetilka). Ne glede na to določbo se sme za zagotavljanje prednosti na vozilih policije brez policijskih oznak izjemoma uporabljati samo ena modra svetilka. Ta svetlobni znak se sme na teh vozilih uporabiti tudi za opozarjanje na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence cestnega prometa;

– zvočni znak spreminjajoče se frekvence (sirena).

2. Na vozilu za spremstvo:

– posebni opozorilni svetilki, od katerih ena oddaja svetlobo modre barve in druga svetlobo rdeče barve (v nadaljnjem besedilu: rdeča in modra svetilka);

– zvočni znak spreminjajoče se frekvence (sirena).

Modra oziroma rdeča in modra svetilka se uporabljata skupaj s sireno. Na vozilih s prednostjo ali vozilih za spremstvo se lahko uporablja tudi svetlobni znak z dolgima žarometoma, ki enakomerno izmenično utripata, vendar le podnevi.