Da dokončam tole sago o teh znakih - vozniški izpit za polno A kategorijo ... motorist pripelje do znaka naprej ne sme ... levo je prepovedano polkrožno obrnt ne sme ker je polna črta ... in kaj naredi ? - dol z motorja za roge čez tire ... za križiščem!! (znaki za prepoved veljajo do prvega križišča) pa šele lahko zajaha ! Bravo strokovnjakom za promet - Pa še slika z druge strani prehoda ...Sem prepričan da 90% voznikov ne ve kaj tole pomeni Viška cesta v Ljubljani - prehod čez progo ( delo oddelka za promet mestne občine Ljubljana)Poglej priponko 65547
Tale stariha pa je biser. Predvidevam da nima niti izpita za kolo, zato je kot pesec vedno nedolzen saj je sibkejsi udelezenec v prometu.
Slovenski pravni red vsekakor ne določa, da lahko stopiš na cesto pred kamion. Zakon je v tistem času, ko sem sam delal izpit sicer predvideval varianto, da pešec, če želi čez prehod vsaj dvigne roko da nakaže svojo nemero.
To ni res.Slovenski pravni red vsekakor ne določa, da lahko stopiš na cesto pred kamion. Zakon je v tistem času, ko sem sam delal izpit sicer predvideval varianto, da pešec, če želi čez prehod vsaj dvigne roko da nakaže svojo nemero.
Slovenska zakonodaja je seveda šla v svojo smer in so jo spisali tako, da je v vsakem primeru kriv voznik, četudi pešec ne upošteva nobenega pravila in steče na cesto meter pred kamionom, voznik bi moral predvidevati...
Poenostavljeno hočeš reči, velja samo tam, kjer ni semaforjev, kar je logično. Pri nas jih pač ni. Hvala za info.To ni res.
Ce pesec direktno krsi prometno pravilo (rdeca luc) se od voznika ne zahteva da pricakuje da bo pesec krsil pravila.
to kar je blo v komentarjih rečen, sevede ni res. krivda ni pr močnejšmu ampak pr tistmu ki je zajebu.
dej mi prosm pokaž, kje maš to v zakonodajiso jo spisali tako, da je v vsakem primeru kriv voznik
Cca 20 let nazaj sodnik za prekrške v MB - tam sem bil z mladoletnim sinom, ki je na kolesarski stezi zadel voznico avta, ki je stopila na kolesarko izza parkiranega avta, brez da bi preverila ali lahko to naredi varno - KRIV!Ja ce gre za obicajen prehod potem ima pesec gotovo prednost
nima veze, ali je semafor ali ni. ključno je tole:Poenostavljeno hočeš reči, velja samo tam, kjer ni semaforjev, kar je logično. Pri nas jih pač ni. Hvala za info.
(8) Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.
(9) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega, tretjega, četrtega, šestega, sedmega ali osmega odstavka tega člena in organizator skupine pešcev, ki ravna v nasprotju z določbo šestega odstavka tega člena.
nima veze, ali je semafor ali ni. ključno je tole:
mamo mojega soseda je pred leti zbil avtomobil. ona je čakala na križišču in ko je imela zeleno, je stopila na cesto. takrat je iz njene leve pripeljal voznik, ki je "spregledal" rdeč semafor in jo gladko zbil. zato pa jaz zagovarjam, da se prečka cesto takrat ko je varno in ne takrat, ko imaš po zakonu prednost.
Mamo v familiji zdaj enega z "odločbo" v psihiatrični bolnici. Pač tablete, ki se jih je uporabljal namest vzgoje ne pomagajo več, ko mulc zraste čez očeta, pa je mal letu po bajti za fotrom z nožem.Kaj pa ko otroka v OŠ pri kolesarskem izpitu vprašaš kdo ma prednost in mali odgovori jaz, ker mam odločbo... To ste že jemali?
Prednost ima NA prehodu za pešce.Ja ce gre za obicajen prehod potem ima pesec gotovo prednost
Se vidi da je tvoj sorodnikMamo v familiji zdaj enega z "odločbo" v psihiatrični bolnici. Pač tablete, ki se jih je uporabljal namest vzgoje ne pomagajo več, ko mulc zraste čez očeta, pa je mal letu po bajti za fotrom z nožem.