Najprej je treba poenotiti omejitve. Ne za vsako kategorijo svoje omejitve. Torej osebni avtomobili ena omejitev na avtocesti, vsa ostala vozila in skupine vozil druga omejitev. Ne more biti avto s prikolico 100, nad 3,5 in prikolica 80, avtobus 100, vlačilec 90, nekatere vrste blaga 70 ... Itd. Zmeda na kvadrat. Naj se naredi za to kategorijo ena omejitev. Od tu naprej se da kaj narediti.
Stvari je treba reševati sistemsko, ne pa s štoparicami in maščevalnimi kaznimi.
A to pomeni da je treba sedaj vse spraviti na 70, al vse na 130?
Al na nekaj vmes?
Bedast predlog.
Ker kot vidiš nas motijo predvsem prehitevanje sleparjev s sleperji, kjer že sama dolžina vozila povzroči bistveno daljši čas prehitevanja.
Hvala bogu nihče ne upošteva varnostne razdalje. Če bi to upoštevali, bi čas prehitevanja merili s koledarji, ne s štoparicami.
Me nič ne moti različna omejitev, samo dajte ugasniti tempomat ko ste prehitevani in ko je na levem pasu dolga kolona vozil za "hitrejšim" kamionom.
Če jaz prehitevam, ne prehitevam s tempomatom in se režim km koloni za seboj. Kamion vem da ne more pohoditi gas, lahko pa ga tisti na desnem spusti. Če bo pol minute šel 85 namesto 90 bo ob službo, posel.... Če zaradi počez postavljenega kamiona v snegu stoji nekaj 100(0) kamionov je pa DARS kriv.
Velikokrat sicer najbrž res je, ampak vcasih....