bedaki na cesti

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
731
296
63
Kaj ti pomagajo enotne omejitve, če se jih tako ali tako noben ne drži? Še največji procent prehitrih voznikov je pa ravno med šleparji (kamion s prikolico), ki redkokateri vozi 80, kolikor je omejitev. Če se pa že kdo drži omejitve, pa takrat po gasu stop, ko ga kolega začne prehitevat
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.241
6.460
113
pri taščici
Najprej je treba poenotiti omejitve. Ne za vsako kategorijo svoje omejitve. Torej osebni avtomobili ena omejitev na avtocesti, vsa ostala vozila in skupine vozil druga omejitev. Ne more biti avto s prikolico 100, nad 3,5 in prikolica 80, avtobus 100, vlačilec 90, nekatere vrste blaga 70 ... Itd. Zmeda na kvadrat. Naj se naredi za to kategorijo ena omejitev. Od tu naprej se da kaj narediti.
Stvari je treba reševati sistemsko, ne pa s štoparicami in maščevalnimi kaznimi.
A to pomeni da je treba sedaj vse spraviti na 70, al vse na 130?
Al na nekaj vmes?
Bedast predlog.
Ker kot vidiš nas motijo predvsem prehitevanje sleparjev s sleperji, kjer že sama dolžina vozila povzroči bistveno daljši čas prehitevanja.
Hvala bogu nihče ne upošteva varnostne razdalje. Če bi to upoštevali, bi čas prehitevanja merili s koledarji, ne s štoparicami.
Me nič ne moti različna omejitev, samo dajte ugasniti tempomat ko ste prehitevani in ko je na levem pasu dolga kolona vozil za "hitrejšim" kamionom.
Če jaz prehitevam, ne prehitevam s tempomatom in se režim km koloni za seboj. Kamion vem da ne more pohoditi gas, lahko pa ga tisti na desnem spusti. Če bo pol minute šel 85 namesto 90 bo ob službo, posel.... Če zaradi počez postavljenega kamiona v snegu stoji nekaj 100(0) kamionov je pa DARS kriv.
Velikokrat sicer najbrž res je, ampak vcasih....
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Najprej je treba poenotiti omejitve. Ne za vsako kategorijo svoje omejitve. Torej osebni avtomobili ena omejitev na avtocesti, vsa ostala vozila in skupine vozil druga omejitev. Ne more biti avto s prikolico 100, nad 3,5 in prikolica 80, avtobus 100, vlačilec 90, nekatere vrste blaga 70 ... Itd. Zmeda na kvadrat. Naj se naredi za to kategorijo ena omejitev. Od tu naprej se da kaj narediti.
Stvari je treba reševati sistemsko, ne pa s štoparicami in maščevalnimi kaznimi.

Po eni strani imaš kar se tiče poenotenja prav (80, 100 in 130 bi bilo čisto OK), po drugi strani pa je to princip "dajmo vse tepst zaradi par neuravnovešenih". Ker zakaj bi potnike na busu kaznovali z daljšim časom vožnje zato, da uvedemo sistem, če pa lahko omejimo le čas prehitevanja in polovimo le izstopajoče? Zanimiva dilema.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
Ne bom sedaj vsakega citiral, ker se mi ne ljubi ene opozoriti, da očitno ne vedo trenutnih omejitev po kategorijah na naših cestah, drugemu praviti, da tudi avtobusi ne potegnejo mimo kolone kot blisk in da ti praviloma res skočijo ven, ko je 100 metrov fraj. Pa verjetno ne končajo v 30-ih sekundah. Ne vozim s štoparico.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Hanza, v četrtini primerov je pred kolono šleparjev vozilo, ki ni šlepar. Tamič ali kak star kiper, star ata, ki ne more več normalno slediti prometu, mlad voznik, ki še ureja status na FB ali električar, ki mora privarčevati. V drugi četrtini so kamperji, kamp prikolice, čolni na prikolici in ostali tovori na prikolici, sploh če gre za poletni čas. V polovici pa samo šleparaji med sabo.

Ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.241
6.460
113
pri taščici
Avtobusi pri razliki 10kmh prehitijo v pol minute in me ne motijo.
Sleper:sleper je največji problem.
Zaradi same dolžine vozila, majhne razlike v hitrosti in ega voznika
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Najprej je treba poenotiti omejitve. Ne za vsako kategorijo svoje omejitve. Torej osebni avtomobili ena omejitev na avtocesti, vsa ostala vozila in skupine vozil druga omejitev. Ne more biti avto s prikolico 100, nad 3,5 in prikolica 80, avtobus 100, vlačilec 90, nekatere vrste blaga 70 ... Itd. Zmeda na kvadrat. Naj se naredi za to kategorijo ena omejitev. Od tu naprej se da kaj narediti.
Stvari je treba reševati sistemsko, ne pa s štoparicami in maščevalnimi kaznimi.

Od kdaj pa je v Sloveniji dovoljena omejite 90km/h za tovorna vozilo katera vlečejo kakršno koli priklopno vozilo, ta imajo omejitev 80 km/h? Omejitev 90 km/h velja samo za tovorna vozila brez priklopnega vozila, polpriklopnika ali lahkega priklopnika, če ima to vpisano v prometni...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.173
820
113
Avtobusi pri razliki 10kmh prehitijo v pol minute in me ne motijo.
Sleper:sleper je največji problem.
Zaradi same dolžine vozila, majhne razlike v hitrosti in ega voznika
jaz pa mislim, da so trije pasovi premalo
W84mDlb.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.998
1.221
113
42
Ksz
Žalostno je da ste se tako razpolovili na dva pola. V prometu ni prostora za take kot je ta z mercedesom. Kljub neumni vožnji tovornjakarja prehitevanje po desni ni izgovor. Pa jebemu če ste vsi tako neučakani v prometu pol ni čudno da je tako. Ja res tovornjakar je debil ker prehiteva toliko časa a zame je največja grožnja ta v Mercedesu. Nestrpnost ni za na cesto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.998
1.221
113
42
Počakaš da ga prehiti, mu pokažeš fakica, zakolnes, daš v nizjo in se odpeles. Big deal...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.816
2.039
113
Mogoče je rešitev enotna omejitev hitrosti za vsa vozila, kot imajo to v nekaterih država.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe