Vsepovsod v življenju je tako, da pravila so, 100% se jih pa ne moreš držat, če hočeš normalno funkcionirat - promet tu ni nobena izjema. Tako pač je, če hočeš, da družba normalno funkcionira. Se bo že navadil. Bistvo je, da jih naučimo, katera pravila je OK malo upognit, katera pa sploh ne - in da vedo, da če pravila kršijo ("upravičeno" ali ne) so krivi za to in naj ne p..., če so pri tem zaloteni in sankcionirani.
Slovenski tunelski hitrostni dirkači in 100 prekrškov
Kaj vse sem kot dolgoletni učitelj vožnje, nekdanji državni prvak v reliju in danes že upokojeni navdušenec nad avtomobili spoznal ob vožnji po slovenski avtocesti? In kaj so THD-ji oziroma tunelski hitrostni dirkači?siol.net
Nisem rekel, da so pravila odveč. Je pa v življenju na vseh področjih pač tako, da je treba nekatera včasih malo "raztegnit", da stvari normalno tečejo.Pravila so zato da se ne pobijemo.
Brez pravil lahko vsakemu daš pištolo pa se bo drugače uredilo.
Vsak gleda samo svojo drevo ne vidi pa gozda odzadaj.
Ko pa pride v gozd pa je on največji angelček.
Nisem rekel, da so pravila odveč. Je pa v življenju na vseh področjih pač tako, da je treba nekatera včasih malo "raztegnit", da stvari normalno tečejo.
Seveda je. Pa sploh ne tako redko.Presoja o tem, kaj je nevarno in kaj ne, žal ni na tebi.
Sej ti je lepo napisal v čem je fora. Sam gledam na to popolnoma enako.Lepo si si upravičil (nepotrebno) porabljen čas in denar za višek ur. Jaz sem po izpitu porabil 2X po eno uro pa smo izpilili stvari, ki jima niso šle po mojih merilih.
Enostavno ne štekam v čem je fora, da te "na vikend" izlete vozi mladinc, ki pa ni odgovoren za svojo vožnjo in sta v avtu napeta dva namesto enega. Naredi izpit (mimogrede - a ni več tako, da lahko vse razen izpita opravljaš do pol leta pred 18 RD?) in je odgovoren! Po pir pa si sam hodi.
Govorim o kršenju pravil.Seveda je. Pa sploh ne tako redko.
Npr. pri pojmu "prilagojena hitrost". Zakon ne predpisuje točno, koliko lahko voziš v danih razmerah, tudi ne obstaja tabelca, v kateri piše da po snegu voziš toliko, ko je poledica toliko, ......
Enako je npr. z oceno voznika, kdaj začne zavirat pred oviro, semaforjem,....
Srečevanje z drugimi vozili na ozki cesti. Ali celo na ozki cesti kjer je ob cesti strm breg ali celo prepad (brez ograje).
Varnostna razdalja - stvar presoje, zaenkrat še nimamo merilnikov razdalje.
Denar? Teh par ur je nič v primerjavi z izkušnjami, ki jih voznik v teh dveh letih PRAKTIČNO pridobi.Lepo si si upravičil (nepotrebno) porabljen čas in denar za višek ur. Jaz sem po izpitu porabil 2X po eno uro pa smo izpilili stvari, ki jima niso šle po mojih merilih.
Zakaj bi se dva vozila namesto enega? Ko kamorkoli greš z družino (ali se ti samo sam voziš?) pač froc vozi, a ne?Enostavno ne štekam v čem je fora, da te "na vikend" izlete vozi mladinc, ki pa ni odgovoren za svojo vožnjo in sta v avtu napeta dva namesto enega. Naredi izpit (mimogrede - a ni več tako, da lahko vse razen izpita opravljaš do pol leta pred 18 RD?) in je odgovoren! Po pir pa si sam hodi.
Ja, saj razumem kam meriš. Čeprav spet... varnostna razdalja.Govorim o kršenju pravil.