bedaki na cesti

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Vsepovsod v življenju je tako, da pravila so, 100% se jih pa ne moreš držat, če hočeš normalno funkcionirat - promet tu ni nobena izjema. Tako pač je, če hočeš, da družba normalno funkcionira. Se bo že navadil. Bistvo je, da jih naučimo, katera pravila je OK malo upognit, katera pa sploh ne - in da vedo, da če pravila kršijo ("upravičeno" ali ne) so krivi za to in naj ne p..., če so pri tem zaloteni in sankcionirani.


Pravila so zato da se ne pobijemo.
Brez pravil lahko vsakemu daš pištolo pa se bo drugače uredilo.
Vsak gleda samo svojo drevo ne vidi pa gozda odzadaj.
Ko pa pride v gozd pa je on največji angelček.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Pravila so zato da se ne pobijemo.
Brez pravil lahko vsakemu daš pištolo pa se bo drugače uredilo.
Vsak gleda samo svojo drevo ne vidi pa gozda odzadaj.
Ko pa pride v gozd pa je on največji angelček.
Nisem rekel, da so pravila odveč. Je pa v življenju na vseh področjih pač tako, da je treba nekatera včasih malo "raztegnit", da stvari normalno tečejo.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Nisem rekel, da so pravila odveč. Je pa v življenju na vseh področjih pač tako, da je treba nekatera včasih malo "raztegnit", da stvari normalno tečejo.

Marsikje se da kaj "raztegniti" žal pri prometu ni tako.
Zamenjaj pištolo z avtom. Oboje lahko uporabiš za ubijanje.

Poleg tega imaš tu še problem da 90%+ ljudi ne razume hitrosti večje od 4km/h.
In ti ljudje se vozijo z 130km/h+, njihovi možgani pa mislijo da je to 4 km/h.

In pol se čudijo zakaj pride do pizdarij.
Da ni večje štale je odvisno samo od sreče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Presoja o tem, kaj je nevarno in kaj ne, žal ni na tebi. Tudi tvoj zgled, ko si švigal čez debelo polno črto ni bil ravno dober (ne, tega ti ne pozabim). Ko vzgajaš mladega voznika, je na tebi velika odgovornost in tega ne gre jemati zlahka.
Mene to čaka čez dve leti in potem gredo vsi trije čez proces tko da bom imel 6 let L tablico na avtu. Razmišljam o kakem dobrem inštruktorju, da mu plačam nekaj ur, da mi pove, kako delat s takim voznikom.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Resno vprašanje: zakaj se vam zdi vožnja s spremljevalcem za (pre)mladega voznika dobra?

Moja dva sta šla normalno v avtošolo, naredila izpit, pol pa sem ju še foter driblal parkrat s stvarmi, ki so jih ju slabo ali sploh ne naučili - speljevanje v strmem hribu z ročno, natikanje verig,...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Presoja o tem, kaj je nevarno in kaj ne, žal ni na tebi.
Seveda je. Pa sploh ne tako redko.
Npr. pri pojmu "prilagojena hitrost". Zakon ne predpisuje točno, koliko lahko voziš v danih razmerah, tudi ne obstaja tabelca, v kateri piše da po snegu voziš toliko, ko je poledica toliko, ......
Enako je npr. z oceno voznika, kdaj začne zavirat pred oviro, semaforjem,....
Srečevanje z drugimi vozili na ozki cesti. Ali celo na ozki cesti kjer je ob cesti strm breg ali celo prepad (brez ograje).
Varnostna razdalja - stvar presoje, zaenkrat še nimamo merilnikov razdalje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Točno to lahko počneš z spremljevalcem. Driblaš jih že prej. Sej te kandidati za voznika morajo narediti vse, razen izpitne vožnje, se pravi najmanj 20 ur vožnje, prva pomoč, cpp predavanja, cpp test. Prednost. Malo že izkušenj pridobi pred izpitom, po izpitu ko je že samostojni voznik se ti ne rabiš z to vožnjo driblanjem svojih otrok ukvarjat. Komot rečeš kle maš dvajetaka, pa pojd v štacuno po 6 pack. Še nekaj deca ko so 18 so živčni, čim prej bi izpit imeli. Ta kolobocija pa traja tudi pol leta. Lepo prej vse naredi, ma cajta med 16-18 dost, takoj po rojstnem dnevu na izpitno in mir. Moj je naredu 23 ur, da mu je inštruktor napisal da lahko vozi z spremljevalcem. Zdej sta zmenjena, da vsak mesec do junija še po 2 uri vsekata, da nebi preveč po svoje vozil in točno to bo ta še pilila, kar si ti z svojimi. Razna speljevanja in parkiranja. Tako bo imel okoli 30 ur in junija takoj po 18. rojstnem dnevu na izpitno. Pravi ta inštruktor, dolgoletni prometni policist, zdej v penziji ima pa svojo avtšolo, da ima boljše izkušnje na ta način, se več naučijo in prej naredijo, so manj živčni v vozilu, ker ga že obvladajo, itd. Plus je tudi da razbremeniš avtošolo, ni treba vse nahitr in naenkrat
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Lepo si si upravičil (nepotrebno) porabljen čas in denar za višek ur. ;) Jaz sem po izpitu porabil 2X po eno uro pa smo izpilili stvari, ki jima niso šle po mojih merilih.

Enostavno ne štekam v čem je fora, da te "na vikend" izlete vozi mladinc, ki pa ni odgovoren za svojo vožnjo in sta v avtu napeta dva namesto enega. Naredi izpit (mimogrede - a ni več tako, da lahko vse razen izpita opravljaš do pol leta pred 18 RD?) in je odgovoren! Po pir pa si sam hodi. ;)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Lahko vse opraviš ko je 16 star. Inštruktor nato vpiše v knjižico, da lahko vozi z spremljevalcem. Greš na upravno enoto, kjer seveda plačaš takso in določiš do 6 spremljevalcev in čakaš kak teden, ker UE spremljevalce preveri pri sodišču Celje, da nimajo več kot 5 kazenskih točk. Če pa tega ne storiš na UE, je pač otroku v knjižico vožnje vpisane ure in pri 18 lahk gre na izpit, brez da bi vozil z spremljevalcem. Zakaj pa okoli 30 ur. Kle pr nas je en tečen v komisiji, če jih maš točno 20 kot veleva zakon za minimum maš 50 posto šans da fukneš, če jih maš okol 30 lepše na tebe gleda. Ga vsi poznamo, pa vemo da je res.

Vidim pa pri mojem, da se dost lepše pele, ko takoj po 23 urah v avtošoli, ni toliko živčen, navajen je na ljudi v avtu, nekako bolj je sproščen, bolj tekoče mu gre vse skup, vglavnem že na oko je vtis vožnje lepši kot takoj po avtošoli. V končni fazi se še staršem malo strošek porazdeli, ker ta kolobocija je jurja +

Da bi bil pa premlad. Nikakor. če lahko z A1 pri 16. pališ 140+ na uro, zakaj se nebi z avtom peljal.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: kalbo

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Lepo si si upravičil (nepotrebno) porabljen čas in denar za višek ur. ;) Jaz sem po izpitu porabil 2X po eno uro pa smo izpilili stvari, ki jima niso šle po mojih merilih.

Enostavno ne štekam v čem je fora, da te "na vikend" izlete vozi mladinc, ki pa ni odgovoren za svojo vožnjo in sta v avtu napeta dva namesto enega. Naredi izpit (mimogrede - a ni več tako, da lahko vse razen izpita opravljaš do pol leta pred 18 RD?) in je odgovoren! Po pir pa si sam hodi. ;)
Sej ti je lepo napisal v čem je fora. Sam gledam na to popolnoma enako.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Seveda je. Pa sploh ne tako redko.
Npr. pri pojmu "prilagojena hitrost". Zakon ne predpisuje točno, koliko lahko voziš v danih razmerah, tudi ne obstaja tabelca, v kateri piše da po snegu voziš toliko, ko je poledica toliko, ......
Enako je npr. z oceno voznika, kdaj začne zavirat pred oviro, semaforjem,....
Srečevanje z drugimi vozili na ozki cesti. Ali celo na ozki cesti kjer je ob cesti strm breg ali celo prepad (brez ograje).
Varnostna razdalja - stvar presoje, zaenkrat še nimamo merilnikov razdalje.
Govorim o kršenju pravil.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Lepo si si upravičil (nepotrebno) porabljen čas in denar za višek ur. ;) Jaz sem po izpitu porabil 2X po eno uro pa smo izpilili stvari, ki jima niso šle po mojih merilih.
Denar? Teh par ur je nič v primerjavi z izkušnjami, ki jih voznik v teh dveh letih PRAKTIČNO pridobi.
Enostavno ne štekam v čem je fora, da te "na vikend" izlete vozi mladinc, ki pa ni odgovoren za svojo vožnjo in sta v avtu napeta dva namesto enega. Naredi izpit (mimogrede - a ni več tako, da lahko vse razen izpita opravljaš do pol leta pred 18 RD?) in je odgovoren! Po pir pa si sam hodi. ;)
Zakaj bi se dva vozila namesto enega? Ko kamorkoli greš z družino (ali se ti samo sam voziš?) pač froc vozi, a ne?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Pri nas praviloma kamorkoli smo šli, vozi najbolj svež šofer v vozilu. Tudi če gremo 500 km daleč. Če rabi L tablico, jo pokneš zadaj in pač ne vozi v tujini. Jaz dovolj prevozim sam, da se mi ne ljubi več voziti. Ni pa noben šel pretirano prej sploh delati izpita, da bi ne vem koliko vozil z L tablico. Za enega nam je inštruktor svetoval, naj gremo vpisat in da vozi še doma.
Mladi voznik je v prednosti glede fizičnih sposobnosti, bolje vidi, ima boljše reflekse, manjka pa mu izkušenj. Teh ne bo dobil, če ne bo čimveč on vozil. Sedaj ima že tretji otrok izpit in od nesreč je samo spregledano korito za rože na enem parkirišču.