bedaki na cesti

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Za kazen +1 je potrebno peljati izmerjenih 56 km/h (po tem je odbitek 5 km/h), torej po števcu skoraj 60...

Danes na AC KP-LJ en model, kot že dolgo ne:
  • Slučajno opazim v špeglih avto, ki v trdi temi (ura je bila 18+) po lepo polni avtocesti (klasika za nedeljski večer s primorske proti LJ) vijuga brez luči?!
  • Grem na vozi pas, da gre model čim prej mimo, na blendanje ostalih voznikov za luči se ne zmeni ... no, po kakem kilometru ali dveh mu le potegne, da če spredaj ni nikogar, postane cesta malo temna :)
  • Nato pa do Vrhnike mešanica vijuganja, tesnega prehitevanja levo in desno, ritopikanja in za zaključek še brake check ubogemu romunskemu kombiju ... njegova hitrost pa vse od 80 do 150+, torej več kot očitno se je modelu mudilo kvečjemu iskat težave. LJ 004-GL tablice, temen Mondeo (?) 2005-2007.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Ko sem nazadnje opazoval enega takega pacienta se je nazadnje po ca. 10km vijuganja in drame na dolenjski ac izkazalo da gre za provido ('modrozelen' a4). Samo jim nihče ni nasedel.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Za kazen +1 je potrebno peljati izmerjenih 56 km/h (po tem je odbitek 5 km/h), torej po števcu skoraj 60...

Danes na AC KP-LJ en model, kot že dolgo ne:
  • Slučajno opazim v špeglih avto, ki v trdi temi (ura je bila 18+) po lepo polni avtocesti (klasika za nedeljski večer s primorske proti LJ) vijuga brez luči?!
  • Grem na vozi pas, da gre model čim prej mimo, na blendanje ostalih voznikov za luči se ne zmeni ... no, po kakem kilometru ali dveh mu le potegne, da če spredaj ni nikogar, postane cesta malo temna :)
  • Nato pa do Vrhnike mešanica vijuganja, tesnega prehitevanja levo in desno, ritopikanja in za zaključek še brake check ubogemu romunskemu kombiju ... njegova hitrost pa vse od 80 do 150+, torej več kot očitno se je modelu mudilo kvečjemu iskat težave. LJ 004-GL tablice, temen Mondeo (?) 2005-2007.

Jaz sem par let nazaj zaradi enega podobnega samo ni bilo tako klical policijo. Sem dobil dobrih 15 minut kasneje nazaj klic da so ga dobili in ustavili. Kaj je bilo naprej pa ne vem.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Od kje ta podatek? Avto 100 % ni bil Fiat Punto, kot rečeno, se nagibam k Mondeu starejšega letnika.

Sicer pa za bedaka špilat brez luči, vožnja malo vamo-tamo (s kolesi čez vozni/prehitevalni pas), s premajhno varnostjo in brake checkingom je tudi Punto več kot dovolj dober :)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.704
9.487
113
Prava resnica je nekje vmes. Sej se da aktivno vozit in ne bit nevaren. Sej mene tudi slalomisti ne motijo ker sm jaz velikokrat med njimi a nikoli na tesno. Predvsem pa ne na Ac po odstavnih pasovih...
Pa nobenemu se nikoli ne limam za ritjo.
Prehitevat je treba pa hitro in varno.
Tempomat je odlična zadeva dokler si zraven še vedno aktiven opazovalec v prometu.
Tole sem spregledal. Eno je vozit aktivno, drugo pa nevarno. In slalom med avtomobili v dveh kolonah in ritopikanje je nevarno. Da o skakanju po zavorah ne govorim, takemu bi gladko vzel vozniško in avto pred njim počil v prešo. Že tako se vsakemu normalnemu vozniku zgodi napaka, ker smo ljudje in če se nekomu zgodi napaka, jo s predvidevanjem lahko popraviš, sploh predvidevanje je pri slo voznikih ena vesoljska vrlina.

Kaj je blo v petek? Z ženo se peljeva s kamperjem tam ob ene 15.30 proti Štajerski tam mal naprej od Šentjakoba. Notri je blo glih ene 90 -100 na desni in majčkeno hitreje na levi, dve koloni, jest lepo varnostno za kamionom. Kaj je dec mislil, da se je šel slalomkanje ne vem, vem pa, da je on mislil, da mu je ene par avtov naprej zneslo, seveda pa ni zneslo tistemu, ki mu je ta frajer zapeljal pred havbo in seveda še parim za njim, ker kaj pa je varnostna, to je za pičke. Začelo se je bremzanje vijuganje spredaj. Meni ob boku se je peljala ena ženska s predpotopnim Jarisom, kva je počela ne vem, ker je blo do unih bedakov še kar neki placa, očitno je v paniki pohodila na polno in jo je začel premetavat levo desno, umaknil sem se ji čist na odstavnega in samo sreča je bla, da naju ni zadela.

Dve stvari, verjetno tistemu Jarisu en že lep čas ni pregledal zavor, gor pa verjetno eskimke že plastične in vožene celo leto. Baba bi lohk nardila fejst neumnost, ubila sebe in še naju, ker špara na mehaniku in gumah, tele spredaj je pa itak vse skup povzročil. Torej, za ritjo se ne vozi, ne slalomka se in na avto se natakne solidne gume, pa bo.

Sej, že alter bereš pa ti je jasno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ribicija in sad
I

Izbrisan uporabnik 474

2 leti nazaj sem vozil od Graza proti MB, kakšne pol ure po nevihti, tako da je bila cesta mastna in splozka. Vozim po levi špuri, ker so se iz desne vključevali iz AC iz Dunaja. Imam več kot solidno varnostno razdaljo do sprednjega, sploh zaradi stop & go kolone. Pa se najde en slalomist, malo levo, malo desno, mimo mene po desni, pred mene za mišjo kocino, vidi stop & go kolono spredaj, pohodi bremzo, jaz tudi, vendar prepozno. Razmonitral sem mu zadnji del "premije", moj avto ekonomska totalka. Kriv sem bil jaz, ker nisem imel varnostne razdalje...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.704
9.487
113
2 leti nazaj sem vozil od Graza proti MB, kakšne pol ure po nevihti, tako da je bila cesta mastna in splozka. Vozim po levi špuri, ker so se iz desne vključevali iz AC iz Dunaja. Imam več kot solidno varnostno razdaljo do sprednjega, sploh zaradi stop & go kolone. Pa se najde en slalomist, malo levo, malo desno, mimo mene po desni, pred mene za mišjo kocino, vidi stop & go kolono spredaj, pohodi bremzo, jaz tudi, vendar prepozno. Razmonitral sem mu zadnji del "premije", moj avto ekonomska totalka. Kriv sem bil jaz, ker nisem imel varnostne razdalje...
Tukaj bi te rešila kamera.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Jeri

Fizikalc
2. sep 2007
584
172
43
40
2 leti nazaj sem vozil od Graza proti MB, kakšne pol ure po nevihti, tako da je bila cesta mastna in splozka. Vozim po levi špuri, ker so se iz desne vključevali iz AC iz Dunaja. Imam več kot solidno varnostno razdaljo do sprednjega, sploh zaradi stop & go kolone. Pa se najde en slalomist, malo levo, malo desno, mimo mene po desni, pred mene za mišjo kocino, vidi stop & go kolono spredaj, pohodi bremzo, jaz tudi, vendar prepozno. Razmonitral sem mu zadnji del "premije", moj avto ekonomska totalka. Kriv sem bil jaz, ker nisem imel varnostne razdalje...

Me čist tako zanima, kako je stekel pogovor med vama? Je bila vmes potem tudi policija?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Me čist tako zanima, kako je stekel pogovor med vama? Je bila vmes potem tudi policija?

Kaj te češ, vprašal sem ga, kam se rine, on meni nazaj "po južno" zakleje, klicala policijo. Policija pravi moja krivda, on je trdil, da sem mu vozil za ritjo. Ker ni bilo poškodovanih, je policija svetovala, naj se zmenima sama med sabo in nesreče ni obravnavala (torej ni bilo kazni). So pa pomagali potisnit moj avto iz AC na odstavni pas in zavarovati kraj nesreče.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Takega je treba poiskat in mu narediti brake test. S sleparjem, al vsaj poštenim kombijem. Če je že naredil neumnost, jo bi vsaj priznal!
In ja, z dash camero bi jaz tvegal kazen.
Razumem da prepovejo objavljati kdaj kdo in kje vara ženo.ampak pri razjasnitvi okoliščin prometne nesreče pa....?
Zakaj pa imajo oni kamere na AC?
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Hanzi, taki so zakoni v DE in AT, uporaba dashcamov je močno omejena in dejansko tvegaš par 100 € kazni tudi v primerih, kjer jo uporabiš za razjasnitev okoliščin prometne nesreče. Saj tudi recimo Google Street View je v DE skoraj neobstoječ.

Kaj pa lahko počnejo organi pregona in navadni smrtniki, pa je žal ali pa na srečo, drugače. Je pa gotovo ena pomembna ločnica med kamerami na AC - nezmožnost prepoznavanja oseb oz. tablic, vsaj pri večini teh za nadzor prometa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver