Zdej sm presaltal iz 115 konjev brez tempomata na 300 s tempomatom in se stokrat lažje vozim 130 po AC. Pa ko treba prehitiis in mir nazaj v kolono.
Tempomat je res lahko odlična zadeva, samo ne v vsakih rokih, ne v zgoščenem prometi, ne po regionalnih cestah med naselji,kjer imaš en kup različnih omejitev, ne po ulicah....itd
Ko je gužva, vedno vozim "na nogo"...
Je bolj ubogljiva kot vsi tempomati...
Ker JAZ vem, kdaj in kako zavret, pospešit... in pač gre...
Pa v naselju ko je 50 je tempomat najboljša stvar. Lepo daš 50 pa nogo na bremzo da hitro reagiras. Pa še na radar ne padeš.
No jaz imam pa ravno v gneči zelo rad vklopljen tempomat, ker vem, da lahko tudi kaj spregledam, vsi se kdaj pač zmotimo, kje kaj zaj3bemo in me potem tempomat reši. Je bilo pa to do sedaj samo 2x v cca. 50k prevoženih km.
Pa gledam na števec da grem 50 namesto da gledam na cesto? Kaj misliš da je bolj varno?Al pa nogo nežno na miru držiš na pedalu, pa gre...
Pa gledam na števec da grem 50 namesto da gledam na cesto? Kaj misliš da je bolj varno?
Ker cesta je vedno naravnost pa se nič ne dviguje Ane.
Pa mlad tudi nisem več tok da bi se mi dal skoz gas drkat. Zakaj bi če lahko dam tempomat
Vem samo zakaj bi
A imajo vsa vozila vse sisteme vgrajene? Govorim o "specialcih", ki nastavljajo tempomate na 150 in pol vsi ostali morajo bežat.Zakaj ne v zgoščenem prometu?
Zakaj ne po regionalnih cestah med naselji in kaj ima tu veze sprememba omejitve?
Ne po ulicah? Wut? Ne po naselju? Zakaj ne? IMHO je tudi tu povsem uporabna.
Pa ja sej jaz tudi vklopim na bolj ravnih. Pač po občutku. Se vedno je pa na AC tempomat THE stvar za met.Ker so me učili, da je treba poslušat motor in "čutit" avto...
Zakaj pa ne, dokler gre?
Ko bom pa v penziji, bo pa pač tempomat...
ja ja.... če ima radarČe ima radar, se bo specialc mogu fajn namerno potrudit, da bo teroriziral tistega spredaj, ker se bo radar lepo skampiral na varnostni razdalji, pa ne od bmwjašev, ampak od Merive .