bedaki na cesti

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
synthman: Ljudje vozijo v rdečo zato, ker se jim strašansko mudi in ker vedo da se je pravkar prižgala ter da je možno da še pridejo čez brez kazni/nesreče.
Ni popolnoima nič važno, zakaj ljudje vozijo v rdečo. Dejstvo je, da vozijo, in to množično.
Če pa bi zelena utripala, bi bilo pa voženj v rdečo nekajkrat manj.

A misliš da v Celovcu se pa skoraj nikomur nikamor ne mudi? Pa pri nas pred ukinitvijo UZ se tudi ni skoraj nikomur nikamor mudilo, dan po ukinitvi pa tisočim?
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
No marsikdo je pri nas kar konkretno pospešil ko je začela zelena utripat, namesto da bi počasi ustavil. Če že primerjaš z avstrijci, bi moral primerjavo narediti samo v Avstriji, ne pa Slovenija - Avstrija.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik flip pravi:
No marsikdo je pri nas kar konkretno pospešil ko je začela zelena utripat, namesto da bi počasi ustavil. Če že primerjaš z avstrijci, bi moral primerjavo narediti samo v Avstriji, ne pa Slovenija - Avstrija.
Velika večina je takrat, ko je opazila da zelena utripa dala nogo dol z gasa, premislila koliko je daleč od križišča, ali bo šlo pri zeleni skoz ali ne, v slednjem primeru so lepo počasi ustavili pri rumeni.
Ne rečem da ni bilo nobenih takšnih slučajev kot praviš. In tisti, ki je pri UZ pospešil, je skoz križišče še peljal v zeleno ali kvečjemu v rumeno. Vožnje v rdečo so bile v času, ko je zelena še utripala res redke.
Sedaj pa ti isti pospešijo ko se prižge rumena in v križišče peljejo v rdečo. Je to zate bolje?

Zakaj pa ni primerljivo Slovenija - Avstrija-Celovec? Jest delam primerjavo Slovenija pred in Slovenija po ukinitvi UZ, potem pa pišete da se sedaj ljudem mudi, prej se jim pa ni al pa druge neumnosti.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Jaz bi raje imel zeleno utripajočo kot da se takoj prižge rumena.

Z Avstrijo pa ne moreš primerjat, ker je gor kultura vožnje vseeno na višjem nivoju. Je veliko manj objestnosti, dokazovanja, živciranja, izsiljevanja, dirkanja,...

Bi bilo treba primerjat Avstrija - Avstrija in Slovenija - Slovenija da bi bilo enako.

Je pa nekaj. Pri večini avtov so zavore močnejše od motorja, tako da je bolj problem v glavi. Če se sprijazniš, da pri rumeni pač moraš ustavit, se boš v večini primerov ustavil, razen kadar boš že tako blizu da to ni več možno varno naredit. Takrat tudi greš skozi in to čez rumeno, ne rdečo. Če pa se ti mudi in nimaš časa počakat na semaforju, bo pa najbrž treba pospešit.

Mogoče bi za večjo pretočnost križišč bilo boljše prej speljati s semaforja, kot da se sili v rumeno/rdečo. Ker nekateri ob zeleni šele prestavijo v prvo, namesto da bi to naredili že ko čakajo in še gori rdeča.
17758-icon_confused.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Jaz bi raje imel zeleno utripajočo kot da se takoj prižge rumena.

Z Avstrijo pa ne moreš primerjat, ker je gor kultura vožnje vseeno na višjem nivoju. Je veliko manj objestnosti, dokazovanja, živciranja, izsiljevanja, dirkanja,...
Bi bilo treba primerjat Avstrija - Avstrija in Slovenija - Slovenija da bi bilo enako....
No če so ti Avstrijci oh in sploh kulturni, greš lahko tudi na balkan pogledat.
Pred časom sem sedel v kafani ob križišču in opazoval promet. V uri in več nisem videl niti enega, ki je peljal v rdečo. Aja, pa zelena je utripala. A slovenija teden pred ukinitvijo UZ in teden po ukinitvi UZ je zate primerljivo?
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Dunajska konvencija ni edini razlog, da se je ukinila zelena utripajoča luč. Veliko je
voznikov, ki med približevanjem križišču pri zeleni utripajoči luči pričnejo pospeševati in
tako lovijo zadnji utrip utripajoče zelene luči. S tem ogrožajo varnost sebe in ostalih
udeležencev v prometu. To, ali se bo voznik odločil za zaviranje ali pospeševanje, je odvisno
od njegove ravni pozornosti, pripravljenosti za tveganje, časovne stiske v kateri se nahaja,
lokalne navade...

Citat:
Lum in Halim (2006) sta opravljala raziskavo enobarvnega, zelenega odštevalnika za vozila v
Singapurju. Opazila sta, da se je v povprečju število prekrškov, uvoza v rdečo luč, zmanjšalo
za kar 65% že 1,5 meseca po namestitvi zelenega odštevalnika. Kasnejše opazovanje je
pokazalo, da se je število prekrškov čez čas zopet začenjalo dvigovati. Po 7,5 mesecih, se je
število prekrškov povzpelo na skoraj enako število kot pred namestitvijo zelenega
odštevalnika, saj so se vozniki nanj privadili.

Citat:
Zaradi odštevalnikov časa za motorna vozila je prekrškov,
vožnje v rumeno luč, manj!
Citat:
Zaradi odštevalnikov časa za motorna vozila je prekrškov,
vožnje v rdečo luč, manj!
Citat:
Zaradi odštevalnikov časa za motorna vozila, so časovne
izgube pri speljevanju vsaj enake, če ne večje!

Citirano iz diplomske naloge: Jure Zakovsek Je kar zanimiva, se jo splača prebrat.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Leta 2006 smo tudi v Sloveniji ukinili utripajočo zeleno luč. Dernič je s prijateljem pred leti naredil analizo o upravičenosti te poteze. Analizirala sta več kot 5.000 prometnih nesreč, a dokončnega odgovora, da je nekaj boljše ali slabše, nista mogla podati. "Sem pa bral korektno analizo, ki so jo izdelali Nemci, Avstrijci, Švicarji in Italijani (Avstrijci imajo še vedno štiri sekunde utripajoče luči na koncu zelene in tega ne bodo spreminjali, ker evropska direktiva ni tako rigorozna) in v kateri so z mešanim sistemom dokazali, da pa vendarle je boljše, če ni zelene utripajoče luči. Tako da najbrž moramo verjeti tej veliki študiji, čeprav sam še vedno nisem čisto prepričan," pravi Dernič.
Ta pravi, da nekih velikih razlik utripajoča zelena ali takoj rumena, ni.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
A tole si pa "pozabil citirat"?
Citat:
Becker (1971) je ugotovil da v Izraelu, kjer imajo sistem utripajoče zelene luči 3 sekunde pred nastopom rumene, se je z uvedbo le te zmanjšalo sunkovito zaviranje za kar 70%. Ugotovil je tudi, da se je zmanjšalo število uvozov v rdečo luč.

Drugač pa ne mešaj odštevalnikov z utripajočo zeleno, ker to ni isto.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Da vam povem, 90% folka vozi v globoke rdeče....danes ko sem šel v LJ, sem se samo za glavo prijel...to nihče ne jebe 5%.
Verjetnost, da te Policija oglobi za rdečo je enaka verjetnosti zadetka sedmice na lotu.

Ne vem kaj čakajo poslanci z zakonom, kamere na semaforjih in na hard globe.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Bogo revež. Pričakoval je utripajočo zeleno, potem pa kar naenkrat rumena, pa rdeča. Čist se je zmedu, drugi pa še bolj.



Je pa to klasika v tem križišču. Predvsem za zavijanje v levo. Interval je res kratek in če kdo takoj ne spelje, gresta skozi zeleno dva, skozi rumeno dva in še ene par živčnih skozi rdečo.

Mene je tisti zadnji kombi čist šokiral, temu jaz rečem "temno rdeča".

Verjetnost, da bi bil kaznovan, se meri v milionih delih mili promila...dnevno bi morali policistom zmanjkati vseh 100 plačilnih nalogov in naročit ponatise
10.gif


APOLLO : imate kako statistiko ali vas BK za rdeče? Da ne omenjam smernike pri krožnih ipd?
evil.gif
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Verjetnost, da te Policija oglobi za rdečo je enaka verjetnosti zadetka sedmice na lotu..
Ni res, mene so pred 10 leti 2x v enem letu dobil, na lotu pa še nism zadel sedmice.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Citat:
Leta 2006 smo tudi v Sloveniji ukinili utripajočo zeleno luč. Dernič je s prijateljem pred leti naredil analizo o upravičenosti te poteze. Analizirala sta več kot 5.000 prometnih nesreč, a dokončnega odgovora, da je nekaj boljše ali slabše, nista mogla podati. "Sem pa bral korektno analizo, ki so jo izdelali Nemci, Avstrijci, Švicarji in Italijani (Avstrijci imajo še vedno štiri sekunde utripajoče luči na koncu zelene in tega ne bodo spreminjali, ker evropska direktiva ni tako rigorozna) in v kateri so z mešanim sistemom dokazali, da pa vendarle je boljše, če ni zelene utripajoče luči. Tako da najbrž moramo verjeti tej veliki študiji, čeprav sam še vedno nisem čisto prepričan," pravi Dernič.
Ta pravi, da nekih velikih razlik utripajoča zelena ali takoj rumena, ni.
še en "strokovnjak" v službi inkasantske politike.
Nas zanima število voženj v rdečo, on pa je preiskoval neke nesreče, (kakšne in kje) nič številk ni podal, nič ni ugotovil, Če je raziskoval bi lahko povedal najvažnejše, koliko je bilo voženj v rdečo prej in sedaj, pa je o tem raje tiho. Zdej pa všečno oblasti nekaj blebeta zato da nič ne pove. Ti pa iz te izjave narediš popolnoma napačen zaključek, da če ni nič ugotovil in spal, potem ni razlik. Kar je tudi namen te izjave, prepričat javnost da z ukinitvijo UZ ni nič narobe.

Saj sam že dobro ve, kaj je boljše, pa si ne upa na glas povedat pomoje.
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
malo že presedate s to utripajočo in vožnjo skoz rdečo. Zelena ne utripa že nekaj let pa se nekateri niste pripravljeni prilagoditi novim razmeram in predpisom. Pa kaj če ne utripa več. Koga to briga. Pri rdeči se je treba ustavit in pika. Če pa ima kdo viška denarja pa naj vozi skoz rdečo.

na youtubu je x posnetkov kaj se zgodi ko voziš skozi rdečo na semaforju. Najprej se ti mudi in ne moreš počakati minuto, po nesreči pa lahko hodiš od zavarovalnice, do mehanika, do zdravnika ITD pa še brez avta si. Nikoli se ne mudi tako, da nebi mogel počakati še 5 min.

Najboljše bi bilo, da postopoma spremenijo križišča v krožišča. Pa bo rdeča in utripajoča zelena hitro zgodovina. Če se kdo ni sposoben prilagoditi novim razmeram naj uporablja javni prevoz in naj vrne vozniško dovoljenje na UE.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
malo že presedate s to utripajočo in vožnjo skoz rdečo. Zelena ne utripa že nekaj let pa se nekateri niste pripravljeni prilagoditi novim razmeram in predpisom. Pa kaj če ne utripa več. Koga to briga. Pri rdeči se je treba ustavit in pika. Če pa ima kdo viška denarja pa naj vozi skoz rdečo. .
A veš koga to briga. Briga mene in meni podobne, ki jih skrbi za prometno varnost, v teh vožnjah v rdečo vidimo nevarne situacije in se zavedamo, da bi z preprosto ponovno uveljavitvijo utripajoče zelene število teh voženj zdesetkali.

Briga pa tudi Kanglerja in druge inkasante, ki so lepo spremenili zakon, ukinili UZ, sedaj postavili kamere in na račun tega povečanja prekrškov bodo fajn kasirali. V lastem žep. Da bi pa ljudem dali pred križiščem več časa, da se pravilno odločijo.... to pa ne.
In zanimivo, koliko je tu oblasti servilnih ovčic, ki podpirajo tak lopovski sistem. Kar beri tu na forumu, še laži se poslužujejo, da zavajajo ljudi in hvalijo ukinitev UZ , ki je povečal vožnje v rdečo, sedaj si pa želijo kasiranja.

Briga pa tudi škodoželjneže, ki jih je na tem forumu dosti, ki si želijo čimveč voženj v rdečo, čimveč nevarnih situacij in nesreč, ter predvsem čimveč kasiranja. (glej par postov višje) Ti tudi zagovarjajo ukinitev UZ.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
na youtubu je x posnetkov kaj se zgodi ko voziš skozi rdečo na semaforju. Najprej se ti mudi in ne moreš počakati minuto, po nesreči pa lahko hodiš od zavarovalnice, do mehanika, do zdravnika ITD pa še brez avta si. Nikoli se ne mudi tako, da nebi mogel počakati še 5 min.
Prav imaš. Zato zagovarjam sistem, ki večino odvrne od vožnje v rdečo. Preventivno, da v rdečo niti ne zapeljejo.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Najboljše bi bilo, da postopoma spremenijo križišča v krožišča. Pa bo rdeča in utripajoča zelena hitro zgodovina. Če se kdo ni sposoben prilagoditi novim razmeram naj uporablja javni prevoz in naj vrne vozniško dovoljenje na UE.
Imaš prav, misliš da bosta Kangler in Iskra Za?
Pomoje bosta prej skrajšala interval rumene, tako kot tile Italijani, da so pač več pokasirali. Očitno jih za varnost ne briga.
http://www.motoblog.it/post/28864/autovelox-truccati-una-truffa-che-coinvolge-146-comuni
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
malo že presedate s to utripajočo in vožnjo skoz rdečo. Zelena ne utripa že nekaj let pa se nekateri niste pripravljeni prilagoditi novim razmeram in predpisom. Pa kaj če ne utripa več. Koga to briga. Pri rdeči se je treba ustavit in pika. Če pa ima kdo viška denarja pa naj vozi skoz rdečo. .
A veš koga to briga. Briga mene in meni podobne, ki jih skrbi za prometno varnost, v teh vožnjah v rdečo vidimo nevarne situacije in se zavedamo, da bi z preprosto ponovno uveljavitvijo utripajoče zelene število teh voženj zdesetkali.

Briga pa tudi Kanglerja in druge inkasante, ki so lepo spremenili zakon, ukinili UZ, sedaj postavili kamere in na račun tega povečanja prekrškov bodo fajn kasirali. V lastem žep. Da bi pa ljudem dali pred križiščem več časa, da se pravilno odločijo.... to pa ne.
In zanimivo, koliko je tu oblasti servilnih ovčic, ki podpirajo tak lopovski sistem. Kar beri tu na forumu, še laži se poslužujejo, da zavajajo ljudi in hvalijo ukinitev UZ , ki je povečal vožnje v rdečo, sedaj si pa želijo kasiranja.

Briga pa tudi škodoželjneže, ki jih je na tem forumu dosti, ki si želijo čimveč voženj v rdečo, čimveč nevarnih situacij in nesreč, ter predvsem čimveč kasiranja. (glej par postov višje) Ti tudi zagovarjajo ukinitev UZ.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
na youtubu je x posnetkov kaj se zgodi ko voziš skozi rdečo na semaforju. Najprej se ti mudi in ne moreš počakati minuto, po nesreči pa lahko hodiš od zavarovalnice, do mehanika, do zdravnika ITD pa še brez avta si. Nikoli se ne mudi tako, da nebi mogel počakati še 5 min.
Prav imaš. Zato zagovarjam sistem, ki večino odvrne od vožnje v rdečo. Preventivno, da v rdečo niti ne zapeljejo.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Najboljše bi bilo, da postopoma spremenijo križišča v krožišča. Pa bo rdeča in utripajoča zelena hitro zgodovina. Če se kdo ni sposoben prilagoditi novim razmeram naj uporablja javni prevoz in naj vrne vozniško dovoljenje na UE.
Imaš prav, misliš da bosta Kangler in Iskra Za?
Pomoje bosta prej skrajšala interval rumene, tako kot tile Italijani, da so pač več pokasirali. Očitno jih za varnost ne briga.
http://www.motoblog.it/post/28864/autovelox-truccati-una-truffa-che-coinvolge-146-comuni

 

gonilnik

gps navigator
23. jul 2007
651
8
18
50
Syntič če si tak bolan kot ta dva voznika kombijov dve strani nazaj in pri tej hitrosti in tem razmeram ne moreš ustaviti pred semaforom, potem VRNI VOZNIŠKO.Ker ta dva sta popolnoma zavestno rdečo prevozila.Kako lhko kdo takšne bolane tipe zagovarja pa mi ni jasno.Aja mi razložiš prosim kako je uspelo avtorju videoposnetka normalno ustavit pri oranžni.Ali ima on kakšne nadnaravne sposobnosti?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik gonilnik pravi:
Syntič če si tak bolan kot ta dva voznika kombijov dve strani nazaj in pri tej hitrosti in tem razmeram ne moreš ustaviti pred semaforom, potem VRNI VOZNIŠKO.Ker ta dva sta popolnoma zavestno rdečo prevozila.Kako lhko kdo takšne bolane tipe zagovarja pa mi ni jasno.Aja mi razložiš prosim kako je uspelo avtorju videoposnetka normalno ustavit pri oranžni.Ali ima on kakšne nadnaravne sposobnosti?
Prevozila sta, nima veze, al zavestno ali kako drugače. (a kdo vozi nezavestno?)

In če bi zelena še utripala, bi pred rdečo ustavili že tudi tisti trije pred kombijem, ki so tudi peljali v rdečo, je pa kazniva že vožnja v rumeno.
Takih množičnih voženj v rdečo, pač pred ukinitvijo UZ nismo videvali, (recimo da se je našel kak posameznik), bolan si pa ti, ker zagovarjaš tak sistem, ki je takšne vožnje vzpodbudil.
Tak sistem so pa uvedli zato, da so povečali število voženj v rdečo, saj bodo na ta račun dobro kasirali. Lep primer imaš v Mariboru.

In zakaj ti nasprotuješ utripajoči zeleni, takšni kot smo jo imeli do leta 2006? Samo zaradi konvencije iz l 1968 ali tudi še zato, ker je kot pravite ta režim povzročil, da tisti, ki so prej pospešili pri UZ in šli kvečjemu v rumeno sedaj pospešijo pri rumeni in peljejo v rdečo? tako kot vidiš na posnetku

Kaj pa pravi tista dunajska konvencija iz l 1968 o teh odštevalnikih? Je to dovoljeno?
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Zgleda smo živeli v različnih državah. Z mano vred je velika večina ob utripajoči zeleni pritisnila na gas.