Še kar ne verjameš. No eno vprašanje zate.Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Evo kamela213 je po mojem nekdo iz foha..., ker po mojem zelo natančno razlaga člen, ki smo ga že večkrat dodali na prejšnjih straneh.
Če v zakonu piše : " Voznik, ki zapelje na krožno križišče, se razvrsti na notranji pas, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu "
Ali se lahko voznik razvrsti na zunanji pas, če NE zapušča križišča na najbližjem izhodu????? DA/NE
A se ti zdi logično, da ko pripelješ v navadno križišče, pa ima dva pasova: en pas za desno, ter en pas za naravnost in levo, da se vse ki želijo peljat naravnost ali levo razvrstijo na levi pas?Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Kakor koli. NE zdi se mi logično, da bi se morali vsi vozniki v primeru ko prihajamo po dvo pasovni cesti in se vključujemo na več pasovni rondo v primeru, ko ne gremo ven na prvem izvozu, v rondo zapeljati iz levega pasu. Pri manjših rondojih z malim premerom, je namreč med enim in drugim izvozom ponavadi zelo mala razdalja in ponavadi ne moreš niti enkrat menjati pasu (menjava notranji/zunanju pas) kaj šele da bi to izvedel dvakrat (zunaji/notranji in notranji/zunanji). Torej če bi v takšnih malih pa tudi pri velikih rondojih vsi v rondo peljali z levega pasu, bi nam tem pasu imeli verjetno velikanski zastoj.
Me razumete zdaj kaj je moje razmišljanje? In pustite zdaj osebne žalitve in ne vem kaj še vse. Gre za debato, ki je lahko na normalnem nivoju.
Razumemo tvoje razmišljanje. Ampak ni problem iz levega pasu zapeljat na notranji pas in od tam ven, v bistvu samo sekaš ovinek. Bolj je problem pravočasno dat žmigavec. To je kar precej metrov ali sekund preden zaviješ. Jest trdim da je v manjših krožiščih to nemogoče, oz. dajanje žmigovca nesmiselno in bolj bega voznike, kot jim koristi, ampak so me še vedno prav vsi prepričevali, da je to možno in da sami nimajo teh problemov.
Pravzaprav nekateri orgazme doživljate in mahate, če nekdo ne da žmigovca, svoje napačne vožnje pa ne vidite, in še po nekajkratnem branju tistega člena zakona tega ne dojamete. .