batni obrocki

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ker naj bi bili znucani se kopresija prenaša na druge dele, vleče s sabo oljne hlape in motor solzi.

ali ima to smisel?
kako to potrditi brez razdiranja?

gre se za turbo dizel motor.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kaki pa so simptomi?
poraba olja je..manj kot liter na 15k
kadi ne dost, ker ga ne stiskam dost, k ga, pa pokadi. ampak ne vidim velike razlike v 150k prevoženih.
kar ga je začel dajat je..ob istem režimu vožnje je recimo šaltal pri x na uro in vlekel naprej, sedja prešalta, se zaduši, šalta nazaj, preseže tisto hitrost za do 10 na uro, šalta, vleče... turbina? motor? menjalnik?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kaki pa so simptomi?
poraba olja je..manj kot liter na 15k
kadi ne dost, ker ga ne stiskam dost, k ga, pa pokadi. ampak ne vidim velike razlike v 150k prevoženih.
kar ga je začel dajat je..ob istem režimu vožnje je recimo šaltal pri x na uro in vlekel naprej, sedja prešalta, se zaduši, šalta nazaj, preseže tisto hitrost za do 10 na uro, šalta, vleče... turbina? motor? menjalnik?
Hjah, lahko je praktično karkoli. Lahko je MAf oz LMM tako je bilo pri meni (tudi turbo dizel) samo ugibat je brezveze. Rabiš tester in nekoga ob njem ki ve kaj gleda.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Leak down test narediš pa vidiš a so batni obročki ql ali ne
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.023
11.147
113
kakšen je smisel podiranja motorja in delanja "generalke" če motor (bencinc)dejansko pije olje, rečmo cca liter na 2000 km. Batni obročki, ležišča ventilov? cenovno? za 2,0 motor?
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.713
159
63
Liter na 2000 km je preveč. Ni pa nujno, da je potrebna generalka motorja. Lahko da so uničeni samo tefloni, ki so kot taki zelo poceni. V tem primeru je potrebna "le genralka glave motorja". Glede stroška za 2.0 motor ne bi vedel, poleg teflonov je potrebno še brušenje glave, nova tesnila in delo. To pa lahko povprašaš pri popoldancih, koliko bi ti vzeli.

Ni pa hec samo strošek za olje, pač pa je nevarnost, da ti na tak način uniči katalizator.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Nekateri "znajo" zamenjat teflone brez podiranja glave. Ne vem pa koliko je to odvisno od tipa motorja. Jermen in odmične gredo v nekaterih primerih nujno stran, v nekaterih pa najbrž ne nujno.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Na približno cene za 2.0 francoski motor starejše izdelave (letnik 2000)

Menjava dročnikov 15€ komad x16 (po potrebi)
popravilo vodila ventilov, popravilo sedežev ventilov odmontaža in montaža vsega tega + pregled glave ...cca 100€

Batni obročki 80€
ojnični ležaji 30€
tesnilo glave 50€
vijake glave 40€
ostala tesnila 100€(tesnilo pri odmični, glavna gred ...)
Garnitura zobati jermen 200€
Lahko še menjava ležajev glavne gredi

To na hitro
Ostalo pa delo.

Kako smiselno je tako delo ... odvisno od raritete motorja, drugače pa čustvena navezanost na avto
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.713
159
63
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Nekateri "znajo" zamenjat teflone brez podiranja glave. Ne vem pa koliko je to odvisno od tipa motorja. Jermen in odmične gredo v nekaterih primerih nujno stran, v nekaterih pa najbrž ne nujno.

Tudi to sem slišal. Če se to da, potem je čisto dovolj in ni treba niti podiranja. To pa mora biti poceni. Seveda če je kompresija OK.

Slišal sem, da je potrebno enostavno dvigniti bat v GMT in tako se ventil rakho nasloni na bat, ko odpneš vzmet. Pri tem se verjetno res da zamenjat teflon. Vsaj jaz tukaj ne vem, kako potem nazaj montirati vzmet. Kar z naslonjenim ventilom? Jaz bi zagotovo kaj zvil.
bonk.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Namesto svečke se našraufa adapter ter priklopi na stisnjen zrak. Ta potem drži ventil v zaprti legi. Pa bat mora biti zgoraj, za vsak slučaj da ventil ne pade pregloboko
smile-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Bom kar tukaj vprašal..

Opel Corsa C, 1.2 16v easytronic, 140k km v 3k km spije 1 liter olja. Se to sploh splača popravljat? Okvirn strošek popravila?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.748
1.531
113
Tale poraba je verjetno še premajhna, da bi bilo to smiselno početi.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Bom kar tukaj vprašal..

Opel Corsa C, 1.2 16v easytronic, 140k km v 3k km spije 1 liter olja. Se to sploh splača popravljat? Okvirn strošek popravila?
Noben tukaj nima kristalne kugle da bi vedel zakaj ti ga spije 1 lier na 3kkm. Lahko ti tudi kje pušča nikol se ne ve.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.713
159
63
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Namesto svečke se našraufa adapter ter priklopi na stisnjen zrak. Ta potem drži ventil v zaprti legi. Pa bat mora biti zgoraj, za vsak slučaj da ventil ne pade pregloboko
smile-1.gif

Aha, to mi je pa bolj jasno. Super pogruntacija
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Noben tukaj nima kristalne kugle da bi vedel zakaj ti ga spije 1 lier na 3kkm. Lahko ti tudi kje pušča nikol se ne ve.

zmaga.gif
sploh ker ne vemo če ni pitje posledica tud kakga čipšhit olja
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Tudi jaz ne točno, ker ni moj, samo pušča skoraj zagotovo ne. Sprobanih pa že veliko znamk olja, različnih specifikacij..