Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
te opel motorji so znani, da glava rada poci, poka.. in to zelo pocasi..poglej koliko hladilne sploh se imas in koliko majoneze na cepu za dolivanje olja in sipki.
Citat: Uporabnik Samojed pravi:
Namesto svečke se našraufa adapter ter priklopi na stisnjen zrak. Ta potem drži ventil v zaprti legi. Pa bat mora biti zgoraj, za vsak slučaj da ventil ne pade pregloboko
Saj pravim - delal še nisem, gledal tudi ne. Samo slišal za "metodo". Zaenkrat mi ni še noben avto kuril olja, trenutna laguna je ša najslabša kar se tega tiče, ampak do tule omenjenih količin ne pride
P.S. - sem na 19-ki imel odprt motor zaradi menjave tesnila glave (puščanje olja), pa nisem teflonov menjal nalašč ne, ker ni pri 220.000 pila nič. Pri 320.000 je bilo stanje enako, takrat je šla pa na razgradnjo
Mi smo delali že parkrat ... ampak res samo parkrat. To pa zato, ker ko začne motor pit olje, skoraj vedno tudi pušča tesnilo glave (vsaj malo - zaradi kilometrine), zato se naredi komplet obnovo.
Jaz sem pa npr. na Xsari (1,6 8V bencinar) podiral glavo izključno zaradi teflonov - žrla je cca liter olja na 8-10 kkm. Teflonov se drugače niti ne da zamenjat - je pa po menjavi avto popolnoma brez porabe olja in motor tako srhljivo suh, da mi rjavi pokrov ventilov
Edino pametno. Če je že treba podret odmično, pomeni to vsaj nov zobati jermen (kdor je pameten zamenja vodno črpalko in šponarje, pa je spet za 100 jurjev mir). Pri vsem delu tesnilo glave pomeni najmanjši strošek (na oko bi rekel med 20 in 40 evri).
Sicer ga meni ene tolk laguna požre - po mojem je hudič zakuhal ali pa so 1.8 16V motorji res toliko slabši. Scenik ga npr ne pije ama nič - 1,6 16V. Mogoče 2 deci na 20 jurjev.
Meni so delali na oplovem 1.8 16V motorju generalko pri 90k km, ker se je pregrel in ni bilo več kompresije. Menjali so mislim da tesnila, teflone in obročke. Po generalni je pil liter olja na 1.000 km. Ampak takrat sem bil še pubec in se nisem kaj dosti sekiral. Danes bi šalabajzerja, ki je delal generalno nataknil na kol.
za test uhajanja rabiš pravo dizo na aparatu ostalo pa sta samo dva manometra. in je relativno zanesljiva metoda če maš pravo dizo seveda.
praviš da avto ne kadi. kje ti spušča olje? mogoče ni oljni filter dovolj zategnjen. ventildekl dihtunga? si menjal za kako drugo olje pred kratkim? dostikrat se zgodi da gre avto super 15 let na npr elfa vliješ castrol pa začne vse puščat. probaj z originalnim oljem. ti teče kaj po jermenih? semering odmične/glavne gredi so okej?
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.