S tem se pa ne strinjam. Če bi bilo tako, potem nebi iskali novih baterij, ampak bi uporabljali kar svinčene.Citat:
..... že samo podatek da je napetost baterije manjša in še teža manjša ti pove da tole ne prenese velikih tokov, za kar so in bodo zmeraj potrebni debelejši težji materiali.
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
On je govoril o kombinaciji med DC-Mid in DC-High da bi imel 340A polnjenje. To me zanima, ce bi bil potem se vecji konektor?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ah dej dej, za tisti 1% tržnega deleža je dodatna porabljena elektrika samo šum. Poraba iz leta v leto sicer narašča in kapacitete bo treba povečati, pa če se bomo vozili na elektriko ali ne.
Če si pa tak car pa pa oceni koliko nočne elektrike bi pojedlo 100.000 vozil, ki v povprečju dnevno naredijo 50 km. Vsi pozabljate na dejstvo da je prodaja vseh novih vozil vsako leto dokaj mala in da je povprečno kanta ki se vozi po Sloveniji stara 7 let.
Citat:
On je govoril o kombinaciji med DC-Mid in DC-High da bi imel 340A polnjenje. To me zanima, ce bi bil potem se vecji konektor?
Kabli za te moči niso igračka. Tole je fotka kabla za 350 amperov, trifazni
Citat:
50 kilovatnih ur krat 100000 avtov je 5 milijonov kilovatnih ur.Naš del nuklearke ima 300 megavatov krat 24 je 7,2 milijona kilovatnih ur na dan.
Citat:
Sicer pa je vsaj po mojem mnenju edina prava možnost menjava celih accupackov na "bencinskih" črpalkah.
Citat:
Standardizacija se bo zgodila prej ali slej.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Standardizacija je problem. Že pri polnilnih postajah je problem (kar preberi malo bolje tale podforum), pri standardizaciji baterij bi bil problem nekajkrat večji.
Hotswap je že pri novejših vozili z 12V sistemi problematičen. Sicer pa je pri marsikaterem avtomobilu problem že (fizična) menjava 12V baterije, pri pogonskih baterijah bi bil tole še bistveno hujši problem.
Podzemne cisterne so v svojem bistvu banalen in primitiven zalogovnik energije. Skladiščenje (predvsem pa razvoz v okviru "črpalke") je bistveno zahtevnejše in dražje kot pa črpanje tekočine iz podzemnega rezervoarja. Sedaj pa si predstavljaj, kakšen problem bi tole bil za majhne "črpalke", pa tudi za večje.
Polnjenje je tudi problem - recimo že majhna bencinska bi morala imeti na zalogi kakšnih 30 polnih baterij (po moji oceni čez palec) ... polnjenje ostalih pa ni ravno mačji kašelj aka priklop na 25A varovalko. Zahteva "pipico" ustrezne kapacitete do "črpalke".
Suma sumarum, tole ne bo nikoli udejanjeno ... po mojem mnenju.