Barva motornega olja

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
ponavadi staro olje še bolj svinjsko smrdi ,barva je pa itak kot si videl
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Nisi zraven med posegi?
smile-1.gif
Ne. Grem v tem času po kakšnih opravkih.


Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ponavad pr dizlu.......sicer olje je res takoj po menjavi "črno"

Se pa vidi.........če je oljni film na palčki po menjavi transparenten ( beri čez njega se vidi kovinsko palčko) potem je bilo menjano

Če je oljni film na palčki tako črn da vidiš samo olje na palčki....potem ni blo menjano

Ampak to moraš nardit čimprej....po kakem tednu bo črno kot da ni blo menjano

Če sem iskren, nisem prepričan, če se je palčka videla skozi olje, bom še danes zvečer enkrat pogledal (nimam avta sedaj pri sebi).
Je pa količina olja v motorju na švoh polovici med min in max količino, dotočenih pa bi naj bilo po računu 4 in pol litre olja.

Se opravičujem, pač nisem nek stručko za tovrstne zadeve.
redface-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.506
5.802
113
na podlagi tega neboš ugotovil ali je blo menjano ali ne.
pri enih dizlih, ga samo naliješ not in je črn. sploh še nerabiš motorja zalaufat. pri drugih pa tudi ko zalaufaš motor je še rahlo rjavo.
spet čisto odv od olja ki je bilo do sedaj v mašini. ena olja bolj "operejo" mašino ena pa nič.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
olje postane črno v roku 15 sekund po vžigu....(zgolj premešat se mora).


 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
glede količine pa odvisno od motorja - moraš naisat za kater avto gre in kater motor.

Običajno je gre noter cca. 4 litre..plus minus kak deci s tem da imaš nalito do vrha merilne palčke.

Je pa res, da od sredine (med obema črticama) do vrhnjega roba na palčki je kvečjemu 2 deci...tako da.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Jaz imam tako črno olje po 2000km v bencinarju?!

Avto redno vozim na pooblaščenca...
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Sam mislim, da je vse OK. Bom pa po kameleonovem predlogu zvečer še enkrat pogledal na palčko.
BTW, gre za Berlingota III, 1,6 hdi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
fantje moji...pripeljite mi kateregakoli dizla..bomo na licu mesta zamenjali olje, vžgali za 15 sekund pa pogledali stanje!

Da bo držalo... še po 2 km vožnje.

Pri bencinarjih je drugače...tam ko ga odlivaš je zgolj malo moten.
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
pred servisom si oznaci filtre, ker jih znajo samo s krpo obrisat. Sedaj ce je vlozek (naftni filter) to naredis malo tezje, ostalo pa se da. Ali z alkoholcem,ali pa kaksno prasko naredis po njem.

Pa sej ti dajo stari filter s škatlo nazaj, da sam vidiš da je bil menjan...verjetno nima cele zaloge starih filtrov za vse znamke pri sebi?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.431
5.653
113
Menjam sam olje na našem dizlu......

Po menjavi je olje še kak teden transparentno.......skozi njega lepo vidiš kovinsko palčko....

Po xxxx kilometrih je pa samo kot da bi jo pomoču v črno barvo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.431
5.653
113
Recimo prejšni teden ko sem menjal........so mi prodali napačen oljni filter.......včeraj menjal filter z novim ( ima uložek in se lahko menja kljub olju v motorju zaradi pozicije samega uložka) in je bil olje transparenten kljub staremu filtru...

Je pa res da se je stari mal mal vozu ta cajt vmes
smile-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
čez 5k mam servis pa bom prov preveru tole kok hitr se umaže na 1.5dci
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.976
113
pri taščici
in kaj ti naredis s tem filtrom? vrzes v grmovje ob reki? Se bojim da obstaja kak zakon kjer je navedeno kako se ravna z odpadki na servisih.

Kako nek laik ve kaksen filter ima citroen in kaksnega fiat? Tisti ki pa to ve, pa ponavadi sam menja filter.
Servisi jih imajo pa itak cel kup rabljenih in vedno kaksnega primernega da ti ga vrnejo ce zelis.
btw. Sem prisoten pri servisu svojega avta, pa je se ob zadnjem servisu pozabil natakniti dovodno cev do zracnega filtra.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.976
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
glede količine pa odvisno od motorja - moraš naisat za kater avto gre in kater motor.

Običajno je gre noter cca. 4 litre..plus minus kak deci s tem da imaš nalito do vrha merilne palčke.

Je pa res, da od sredine (med obema črticama) do vrhnjega roba na palčki je kvečjemu 2 deci...tako da.
Nekoc je bilo medbzgornjo in spodnjo crto liter razlike. Kako je danes ne vem.
v kaksne 2.0 dizle ali vecje oa gre tudi po 6+ litrov olja. Enkrat je bila debata tu (mislim da tdci)
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.302
1.925
113
Tudi jaz menjam sam Polo, Passat MB A razred...različno km..od 20 jurjev do poljubne številke...vedno in povsod je isto. Če odtočiš staro olje ven (Ki je črno kot oglje) je dovolj da ostane noter pol deci starega in bo zasvinjal novo olje.

Sicer pa nima veze barva olja..bistvo je da se olje zamenja. In dvomim, da bi si na servisih privoščili nemenjavo olja ker je slaba reklama mnooogo dražja od parih EUR pri olju.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.068
11.168
113
OK..in kako bi zdaj sistemik dokazal da so mu staro noter pustili? skoraj ne more..ampak dejasnko olje se ne zasvinja,zakaj bi se? sej pa ti avto ne kuri saj voljni prostor..vsaj ne pri 100 km.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Znani so problemi z 1,6 hdi motorji, posebej zaradi nepravilne menjave olja. Ti problemi se pojavljajo pri vseh traktorjih s tem motorjem, Citroen, Peugeot, Volvo, Ford ...
Citroen je pred 3 leti izdal posebno servisno obvestilo o tem, kako je treba pravilno menjati motorno olje pri tej mesoreznici:

"Citroën wrote ...

OIL CHANGE PROCEDURE ON ALL DV6 ENGINES

It is necessary to follow a specific oil change procedure on all DV6 and DV6U engines so as to ensure that no used oil remains to mix with the new oil.

The following method must be used:

• The engine oil temperature must be at least 50°C :
- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in
• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)
• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely
• remove the oil filler cap and the dipstick
• remove the drain plug
• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)
• fit a new oil filter
• refit the drain plug with a new sealing washer
• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine
• refit the oil filler cap and the dipstick
• run the engine at idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)
• wait 5 minutes
• check the oil level using the dipstick: the level should be as close as possible to, but not exceeding the maximum mark (1) so as to be between (1) and (3)

For information, the lower mark (2) = Min (0%) the upper mark (1) = Max (100%) the intermediate mark (3) = ¾
4 of 4

CONSEQUENCES OF NOT KEEPING TO THE OIL CHANGE INTERVALS

If the customer does not have the oil changed at the recommended intervals, the oil will become excessively polluted and will no longer ensure the correct lubrication of the engine. One of the first consequences is inadequate lubrication of the turbocharger bearings causing a failure which is repeated after the turbocharger is replaced. Subsequent symptoms resulting from the reduced level of lubrication will be a noisy engine and then destruction of the engine.

We remind you that if the customer does not keep to the servicing intervals recommended in the Maintenance and Guarantee Guide, the customer will be responsible for the durability of the mechanical parts of the engine.
In this case, the any related repairs needed are not covered by the new vehicle warranty.

CONSEQUENCES OF NOT FOLLOWING THE OIL CHANGE PROCEDURE

If the oil changes are not done as described above, all deposits of old oil will not be removed and will very quickly pollute the new oil, accelerating the ageing of the oil in the engine lubrication circuit (even causing the oil to congeal).

The consequences for the engine are the same as if the oil change intervals are not observed. As a result, any related repairs needed are not covered under the new vehicle warranty."
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.134
99
48
Sicer ne vem zakaj je treba taka navodila dajat profesionalcem...
Jaz ki nisem noben šolan mehanik že 20 let na svojih avtih točno na ta način vedno menjam olje in filter.
Pol ceneje od najcenejšega servisa, fertik delo v pol ure. S pivom vred.