Citat:
Uporabnik tejc007 pravi:
Torej najboljša izbira bi bla s tronic?
Odvisno kaj želiš.
DSG je super glede porabe, hitrosti menjanja je pa vseeno (občasno) bolj robat od klasičnega avtomata brez sklopke. Pokvarljivost je recimo od tiptronica zaotovo večja, cena popravila pa tudi.
Multitronic je lahko super lahko pa totlano zanič, odvisno kaj pričakuješ. Letniki 2009 mislim da imajo že odpravljene glavne "probleme". Je verjetno najbolj udoben kadar deluje pravilno, so pa znani problemi in predvsem neki čudni fenomeni v delovanju (recimo katastrofalen ladijski efekt). Če se to čudo pokvari je verjetno najdražji od vseh.
Tiptronic je robustna klasika. Če se pokvari ti ga mogoče celo kdo zna popravit in to celo za dobro ceno, pa pokvari se verjetno še najmanj ob obeh naštetih.
Osebno bi izbral tiptronica ker bo verjetno največ možnosti da bo delal!
Edit: vlečna kljuka ki se je aktivno uporabljala je verjetno najmanj posledic pustila na tiptroniku pa tudi s stališča nadalnje uporabe je klasični pretornik navora in pa težka prikolica idealna kombinacija