Avtomatik + vlečna kljuka

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Zanimam se za en audi a4 2.0 letnik 2009, ki ima 135000 km in narejen glavni servis. Ima pa vlečno kljuko, pa me zanima kakšni so nasveti za nakup takega avta. Kako je z menjalnikom? Kakšni nasveti izkušnje?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
tiptronic ali mulitronic?
pelji in če bo menjalnik cukal ko bo avto ogret, je nekaj narobe z njim
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
ko smo že pri teh menjalnikih, kakšne pa so kej razlike med tiptronicom, multitronicom in s tronicom pri audijih, pa če zravn govorimo še o mašini 2.0. V eni nemški reviji sem bral, pa sem ne spomnim točno za kateri model je pisalo da "finger weg"
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Multitronic je tisti katerega ne želiš. Gre za CVT s prednastavljenimi prestavnimi razmerji. Ja, tako čudno so si to zamislili.
crazy1.gif

S tronic je pa robotiziran ročni menjalnik in je Audijev izdelek. Saj bi napisal DSG, ampak DSG ni izdelek VAG. Ostalo so pa klasični avtomatski menjalniki s pretvornikom navora.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.751
1.535
113
Verjetno da - če so le kdaj v njem zamenjali olje.

Aja, glede vlečne kljuke pa ni v kombinaciji z avtomatikom nobenih težav, ker pač nima (samo ene) sklopke
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.144
113
Citat:
Uporabnik tejc007 pravi:
Torej najboljša izbira bi bla s tronic?

Odvisno kaj želiš.

DSG je super glede porabe, hitrosti menjanja je pa vseeno (občasno) bolj robat od klasičnega avtomata brez sklopke. Pokvarljivost je recimo od tiptronica zaotovo večja, cena popravila pa tudi.

Multitronic je lahko super lahko pa totlano zanič, odvisno kaj pričakuješ. Letniki 2009 mislim da imajo že odpravljene glavne "probleme". Je verjetno najbolj udoben kadar deluje pravilno, so pa znani problemi in predvsem neki čudni fenomeni v delovanju (recimo katastrofalen ladijski efekt). Če se to čudo pokvari je verjetno najdražji od vseh.

Tiptronic je robustna klasika. Če se pokvari ti ga mogoče celo kdo zna popravit in to celo za dobro ceno, pa pokvari se verjetno še najmanj ob obeh naštetih.

Osebno bi izbral tiptronica ker bo verjetno največ možnosti da bo delal!
grin1.gif


Edit: vlečna kljuka ki se je aktivno uporabljala je verjetno najmanj posledic pustila na tiptroniku pa tudi s stališča nadalnje uporabe je klasični pretornik navora in pa težka prikolica idealna kombinacija
 
Nazadnje urejeno: