Zaenkrat še nič, ker ima 50000km za sabo ... čez kakšnih 30 tisoč bom pa menjal, ampak tole bo trajalo cca 3 leta. Bolj čakam na sw update opreme, ki si jo lastim, da ga bom "čipnil" (menjalnik).
zino: Aisin so zelo zanesljivi avtomatiki (solastnik firme je Toyota). In ja, če odšravfaš karter in spustiš ven olje, se ga še več nateče, če pustiš čez noč.
Evo link (delajo BMW, Mercedes in Volvo):
http://www.antigrip.eu/kontakt/
Vse te metode s filanjem novega olja pod tlakom so izumili zaradi šparanja z delom, ker drugače postopek predolgo traja. Tako so američani že pred desetletji začeli uporabljati postopek menjave motornega olja, kjer olje izsesajo ven skozi ror šipke; vse to, ker je hitreje in ne kaer bi tako več svinjarije spravili ven.
Argumenta z odvečno ceno novega olja, ki ga vržeš stran ne sprejmem: tistih nekaj evrov je drobiž v primerjavi z novim avtomatikom (zaresna popravila avtomatikov v naši državi so še veliko večja groza od rutinskega menjavanja olja). Sicer pa, če olje menjaš na 5 let itak samo naliješ vsakič novo in ne delaš menjave celotne količine. Tudi na pogled vidiš stanje starega olja...
Glede izkušenj servisov, ki si jih navedel pa: običajno začnejo viti roke že samo, ko hočeš naročiti nov avto z avtomatikom. Kje je potem šele servisiranje...
Mene pa zanima vaše mnenje glede menjave olja v menjalniku pri F31. Avto ima 130k km. Menjati ali ne? In če da pri komu da bo narejeno kot je treba in z pravim oljem.
Itak da menjaš pri 130.
Ja ampak pri problemih nisi zajebal s tem ker si menjal olje, ampak si zajebal prej ker ga nisi.Vprašam zato, ker nekateri pravijo da lahko bolj škoduješ kot koristiš menjalniku, če olje menjaš prepozno.
Mene pa zanima vaše mnenje glede menjave olja v menjalniku pri F31. Avto ima 130k km. Menjati ali ne? In če da pri komu da bo narejeno kot je treba in z pravim oljem.
Jaz bi oz. bom in to že veliko prej.
Tudi jaz bi ga prej samo sem avto pred kratkim kupil. Kje boš menjal ko boš?
Po moje največji minus avtomatika (v Sloveniji) je, da ko avto kupiš je to 1500-2000 EUR dodatka, ko ga prodajaš se ta vrednost zgubi in bo imel isto ceno. Dokler ne bodo avtomatiki pri nas in v Evropi smatrani kot normalni (kot v USA) in ne kot nek nad-standard, do takrat bodo še vedno prevladovali primitivni ročni menjalniki.
Vprašam zato, ker nekateri pravijo da lahko bolj škoduješ kot koristiš menjalniku, če olje menjaš prepozno. 130k km pa je že kar malo pozno. Čeprav je avto star šele 3 leta.