Mene pa še vseeno zanima nekaj... Predvsem za DSG (VW Passat, letnik 2015, 6 stopenjski):
- Kako se odnese, ko je cesta zasnežena in se pelješ po klancu navzdol? Pri ročnem daš pred klancem v nižjo prestavo in z mašino "zaviraš"...
- Kako se odnese, ko je cesta zasnežena in se pelješ po klancu navzgor? Ali hitro začne "kopat" in kaj naredit v tem primeru?
Brez skrbi, odlično se pelje. Imam Passata 4motion DSG in ...
NAVZGOR: avtomatika deluje zelo v redu, če pa ti kot človek slučajno veš/vidiš, da bi bilo bolje drugače, pa uporabiš ročno delovanje, ki je na voljo. Sploh 4motion in elektronika sta povsem dovolj - vsaj za toliko, kolikor imaš jajc. In govorim za običajne voznike, Alter vozniki so izvzeti, ker itak uporabljajo čisto drug pristop
NAVZDOL: pri avtomatikih je spust res lahko bolj lahko siten, ker prestavlja v višjo prestavo, ta manj zavira, avto gre še hitreje ... ampak to velja za starejše modele. DSG v mojem ima nek senzor naklona in mu več kot do tretje prestave itak ne pusti, če je bolj strmo (razen, če dodaš plin). Na snegu je to seveda še vedno preveč hitro. Tam lahko uporabiš Sport način, ki dlje drži v nižji prestavi ali pa ročno izbereš prvo ali drugo prestavo. In zraven zaviraš. Enako kot pri ročnem menjalniku. Tisti, ki so bolje opremljeni, pa imajo še sistem za pomoč pri spustu, tam ti pa še ta lahko pomaga.
Tole sem lani posnel na 12% klancu - čisto v avtomatskem načinu in brez najmanjših težav (res je 4motion). Tako, da si lahko brez skrbi. Nič slabše ne bo, večinoma še bolje. Ko začne kaj zdrsavati, bo elektronika veliko hitreje prestavila, ti pa imaš roke lahko stalno na volanu, ne moreš se zašaltat ...