Avtomatik: plusi in minusi

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Še enkrat.... da bi zaradi tega ročnega šaltal v ler in s tem zgubljal delček kontrole nad avtom pa naj bo to za zaviranje ali pa pospeševanje? Fak kak pacient bi moral to bit, čeprav imamo enega takega tukaj. :p
Si končno prešel na svoj nivo :). Fajn. No, jaz sem samo komentiral, da je tvoja izjava NAPAČNA. Nekateri pač vemo, da si nakladač in sem vskočil noter, da sem te popravil, da morda kdo, ki te ne pozna, ne bo napačno razumel zadeve.
In s tem, ko sedaj nakladaš vse naokrog in vlečeš noter kontrolo in ne vem kaj še vse, samo kažeš kakšen brezjajčnež si, ki ni sposoben priznati svoje napake. Pa, da bo jasno, kakšna je bila tvoja izjava:
- skoz imet v prestavi je kdaj negativna stvar? Si ti model, ki trdi, da varčneje vozi v leru okoli?
Nikjer ni kontrole, in ostalega. Tvoja prvotna izjava je jasna in se nanaša le na varčnost in je napačna. S pravilno uporabo jadranja se voziš okoli varčneje. PIKA. To obvlada tudi kar nekaj novejših samodejnih menjalnikov ravno iz tega razloga.

Da komentiram še 7 stopenjski DSG s suho sklopko (torej to, kar je v VAG vozilih z mlinčki): zadeva je problematična tudi pri nas. Sam ga zagotovo ne bi kupil, če bi ga mislil imeti še izven garancije. Pa tudi znotraj garancije bi krepko premislil, ker se mi enostavo ne da hodit na izredne servise, pa tudi, če so brezplačni.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
Ksz...

Sam edino ne razumem kako se lahko med jadranjem v leru vozis ceneje kot pa ce mas v prestavi in bremzas z motorjem in je takrat poraba 0.0 :)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Prisparas tako, da se avto v leru dlje pripelje in moras dati gas (da avto ne zacne izgubljati hitrosti) sele kasneje kot bi bilo to v primeru, ce bi pustil avto v prestavi...
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Ksz...

Sam edino ne razumem kako se lahko med jadranjem v leru vozis ceneje kot pa ce mas v prestavi in bremzas z motorjem in je takrat poraba 0.0 :)

Na svoji vsakodnevni poti imam traso, dolgo 1+ km, ki jo prevozim brez plina (DSG, to je menda jadranje? malo butast izraz sicer), če imam pred tem ca. 140 km/h not - JA, če je cesta prazna, vidi se zelo daleč, da ne bo koga kap zadela, pa mislim, da je še kako stopinjo klanca navzdol.

No, sem pogledal porabo in je vedno bila na nuli. Z ročnim med jadranjem v leru (ki naj ne bi bilo priporočljivo), imaš neko porabo, pri zaviranju z motorjem pa baje ne.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.104
113
Ja samo motor zavira in posledično ne letiš tako daleč kot v prostem teku.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Na svoji vsakodnevni poti imam traso, dolgo 1+ km, ki jo prevozim brez plina (DSG, to je menda jadranje? malo butast izraz sicer), če imam pred tem ca. 140 km/h not - JA, če je cesta prazna, vidi se zelo daleč, da ne bo koga kap zadela, pa mislim, da je še kako stopinjo klanca navzdol.

No, sem pogledal porabo in je vedno bila na nuli. Z ročnim med jadranjem v leru (ki naj ne bi bilo priporočljivo), imaš neko porabo, pri zaviranju z motorjem pa baje ne.
Ne razumem tega dela: pri zaviranju z motorjem baje ni porabe.
Kako ni porabe? Ali se motor ugasne, da ni porabe? Ali ni v vsakem primeru poraba takoj ko se motor zažene in vrti. Ali ni tako, da pri vsakem obratu motorja v valj "špricne" določena količina goriva. Ali ni to poraba? Manj obratov manjša poraba, več obratov večja poraba ker večkrat na minuto "špricne" v valj.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Ksz...

Sam edino ne razumem kako se lahko med jadranjem v leru vozis ceneje kot pa ce mas v prestavi in bremzas z motorjem in je takrat poraba 0.0 :)
Vse je odvisno od situacije. V določenih primerih z jadranjem ohranjaš hitrost (ali celo pospešuješ), medtem ko motor že preveč zavira in moraš dodajat gas, da se ti hitrost ne zmanjšuje, torej poraba ni več 0,0. Ne da bi to počel, ker se mi ne da s tem ukvarjat (bi lahko z drugimi ukrepi precej več prišparal, če bi že res lovil porabo), sem pa že probal ravno zaradi teh debat in vem za par klancev na mojih trasah, kjer je poraba v leru manjša kot pa pri konstantni vožnji v prestavi. Koliko to na nese pri celotni trasi, nimam pojma in se nisem niti ukvarjal s tem. Vrjamem, da ima mtl naštudirano za svoje situacije.

Dejstvo je tudi, da marsikater novejši menjalnik to počne sam od sebe v raznih eco načinih (pri BMW recimo v ECO PRO modeu, pa še tam mislim, da more bit v meniju vklopljeno jadranje), ampak ponavadi nimam nekega veselja vozit v teh načinih, ker imaš občutek da avto nikamor ne gre, čeprav v kočni fazi ni razlike, če res pohodiš.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Ne razumem tega dela: pri zaviranju z motorjem baje ni porabe.
Kako ni porabe? Ali se motor ugasne, da ni porabe? Ali ni v vsakem primeru poraba takoj ko se motor zažene in vrti. Ali ni tako, da pri vsakem obratu motorja v valj "špricne" določena količina goriva. Ali ni to poraba? Manj obratov manjša poraba, več obratov večja poraba ker večkrat na minuto "špricne" v valj.

Kako pa se avto pelje takrat, ko mu zmanjka goriva... na gas se ne odziva več, pelje se pa še vedno... vedno bolj počasi, seveda, ampak se še vedno pelje... tudi takrat kaj ''špricne''...
Nardi test, če imaš avto, ki ti kaže trenutno porabo goriva... spusti plin pri vožnji navzdol in bo poraba 0,0l... ko bodo pa obrato dobolj padli, nekje na 1100-1400, bo pa začelo ''spricati'' in se bo poznalo na porabi.
Sedaj pa, če je klanec dovolj strm, je bolje imeti v prestavi, kjer bo motor zaviral in bila poraba 0,0l, če pa je klanec dolg in položen, bi pa pri taki vožnji vsake toliko moral pritisniti malo gas, takrat bo pa poraba nižja, če je v prostem teku in malo ''šprica'' v valje.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Ko stojim na mestu z prižganim motorjem mi tudi kaže trenutno porabo nič.
Dejstvo je, da vseskozi ko motor deluje je neka poraba in da poraba ni nič. Ko motor ugasne pa je poraba nič.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Če voziš po klancu navzdol v prestavi in se ne dotikaš gasa ali tempomata, bo poraba natanko 0, ker se injektorji ne bodo odpirali. Celoten sklop (valji, ventili, vodna in oljna črpalka, alternator,...) žene gravitacija, če stojiš na mestu s prižganim motorjem bo le-ta dobil energijo iz goriva. Kapiš?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Ne razumem tega dela: pri zaviranju z motorjem baje ni porabe.
Kako ni porabe? Ali se motor ugasne, da ni porabe? Ali ni v vsakem primeru poraba takoj ko se motor zažene in vrti. Ali ni tako, da pri vsakem obratu motorja v valj "špricne" določena količina goriva. Ali ni to poraba? Manj obratov manjša poraba, več obratov večja poraba ker večkrat na minuto "špricne" v valj.
Se premikajo kolesa? se, torej se more tudi menjalnik vrtet. Se, in posledično glavna gred motorja. Torej ali rabi grivo, če motor poganjajo kolesa preko menjalnika?
Ne. evo in je poraba enaka 0
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
Ko stojim na mestu z prižganim motorjem mi tudi kaže trenutno porabo nič.
Dejstvo je, da vseskozi ko motor deluje je neka poraba in da poraba ni nič. Ko motor ugasne pa je poraba nič.
.
Meni pod 20-30km/h BC presalta iz porabe na - - -, pac ne kaze trenutne porabe ker je smotano za racunat

Kadar bremzam z motorjem in sem hitrejsi od 30km/h je poraba 0 ker ni avto z frgazarjem da bi skos kaj not teklo :)

Mislim da turbaki majo to drugace ker nekaj mora turbino vrtet da motor potem ne cukne ko s5 gas pohodis turbina pa spi...naj kdo drug pove! Imam N/A motor...

Kar se lera tice....recimo da porabi na mestu 0.6l/h....ne vem kako to preracunat v l/km... Ker je odvisno od hitrosti pri kateri bi vrgel v ler... Recimo na AC v leru bi mi pri 130 pokazalo porabo 0.3...pri 200 pa 0.1...cifre sem si izmislil...