Si končno prešel na svoj nivo . Fajn. No, jaz sem samo komentiral, da je tvoja izjava NAPAČNA. Nekateri pač vemo, da si nakladač in sem vskočil noter, da sem te popravil, da morda kdo, ki te ne pozna, ne bo napačno razumel zadeve.Še enkrat.... da bi zaradi tega ročnega šaltal v ler in s tem zgubljal delček kontrole nad avtom pa naj bo to za zaviranje ali pa pospeševanje? Fak kak pacient bi moral to bit, čeprav imamo enega takega tukaj.
In s tem, ko sedaj nakladaš vse naokrog in vlečeš noter kontrolo in ne vem kaj še vse, samo kažeš kakšen brezjajčnež si, ki ni sposoben priznati svoje napake. Pa, da bo jasno, kakšna je bila tvoja izjava:
- skoz imet v prestavi je kdaj negativna stvar? Si ti model, ki trdi, da varčneje vozi v leru okoli?
Nikjer ni kontrole, in ostalega. Tvoja prvotna izjava je jasna in se nanaša le na varčnost in je napačna. S pravilno uporabo jadranja se voziš okoli varčneje. PIKA. To obvlada tudi kar nekaj novejših samodejnih menjalnikov ravno iz tega razloga.
Da komentiram še 7 stopenjski DSG s suho sklopko (torej to, kar je v VAG vozilih z mlinčki): zadeva je problematična tudi pri nas. Sam ga zagotovo ne bi kupil, če bi ga mislil imeti še izven garancije. Pa tudi znotraj garancije bi krepko premislil, ker se mi enostavo ne da hodit na izredne servise, pa tudi, če so brezplačni.