Ima neko omejitev, ne vem točno ... aha, je že Hondi napisal.kaj pa če nastaviš na temopoat 20km/h pa greš po bregu dol?
Ima neko omejitev, ne vem točno ... aha, je že Hondi napisal.kaj pa če nastaviš na temopoat 20km/h pa greš po bregu dol?
Mislim, da imajo to kar vsi DSGji. Pri malo bolj strmem spustu gre 1, 2, 3, potem pa tretjo drži dlje časa in ne pretirava s hitrim prestavljanjem v četrto ...
Se spomnim, da sem s starim avtomatikom na Subaruju po vseh spustih imel tako vroče okrog koles, da bi lahko jajca pekel tam te pameti ni bilo.
Seveda pa je nekaj povsem drugega kontroliran spust ... VW citat: "Asistenca za nadzorovani spust med vožnjo navzdol avtomatsko uravnava število vrtljajev motorja in ohranja hitrost vožnje v razponu med 0 in 30 km/h. "
Ostre besedetorej nisi znal uporabljati menjalnika. si pa rad bremze menjaval!
Tako je. DSG pri vožnji v dolino prestavi v višjo šele ko se dotakneš gasa.
ce si se pa dnevno tko vozil si pa skuru enih bremz?
Torej edc, powershift in dsg. Se kateri, ki je dvosklopcni?Enako deluje tudi EDC in Powershift (Getrag oz. Magna PT po novem), verjetno vsi dvosklopčniki...