Jaz imam že drugi BMW iz Premium Selection, prejšnjo trojko in aktualno trojko. Delam podobne kilometre kot avtor te teme, torej 200+ na dan. Z obema sem doslej prevozil cca 120.000 km in ni bilo težav. Pri prejšnji trojki nisem popravljal nič, le redne servise. Pri sedanji trojki sem takoj po nakupu popravil le en senzor stranske šipe (ni se odpirala) ter nekaj v elektroniki ogledala, oboje so uredili takoj, v okviru garancije. Bolj kot ne preventivno sem menjal še senzor pri motorju, ne vem sedaj na pamet, kako se mu reče, stal pa je 50 EUR ker nisem uveljavljal garancije (na testerju ni bilo nič narobe). To je to. Reden servis, nobenih problemov, kakovost izdelave pa je povsem v redu.
BMW se splača kupiti ker nov hitro izgublja ceno, še posebej serija 5. Serija 3 izgublja počasneje. Kupiti leto in pol star BMW serije 5 s 3000 ccm dizel motorjem, več kot 220 KM in praktično vso opremo, s 24 mesečno garancijo, za cca 35.000 EUR, je jack pot. Dobiš praktično nov avto, glavnina izgube cene je mimo, imaš garancijo kot pri novem in zelo malo kilometrov. Tovrstno ponudbo pogrešam pri ostalih proizvajalcih vozil. Doslej kaj takšnega kot je BMW Premium Selection pri ostalih še nisem našel, je pa pomembno za voznike, ki so veliko na cesti. Denarja za nov avto tega ranga ni pa tudi če bi bil, ga je škoda. Se pa kupi rabljen, a brez tveganja ker dobiš res brezhibno ohranjen avto pa še garancijo, da mirno spiš.
Pred BMW sem imel enega izmd izdelkov VW, kupljen pri Porsche, nisem dobil garancije, avto star dve leti, malo kilometrov, z njim pa kar nekaj stroškov. Sem se ga rešil in namesto tega odšel po BMW in za zdaj ne razmišljam o čem drugem.
Že trojka je za 200+ kilometrov dnevno povsem sprejemljiv avto, še posebej kadar ima športne sedeže, ki so boljši. Petka pa je še razred višje in verjetno nekaj, kar si bom v prihodnje omislil že zato ker je cenovno le malce dražja od trojke (ko kupuješ rabljeno).