Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tudi tole se mora kam premakniti, oblika pa skoraj čisto enaka (kak cm širši blatnik mogocel kot nek tdi....
i
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9415255&show=1&avto=Audi%20S4%20quattro%204.2%20V8
N pa poceni
Tole je sleeper, od spredaj kot navaden, edino zadaj po izpuhih vidiš, da je nekaj drugega. Ostale ''malenkosti'' večina ljudi spregleda. Še znak TDI gor in je.
Tisti Transporter je pa tudi nor.
Sicer je pa zadeva takšna. Sam nimam veliko težav s prehitevanjem, res pa je, da sem začel svojo vozniško kariero s 60KM jajčkom. Kjer so se prehitevanja izvrševala izključno po
načelu zaleta . V tistem jajčku sem to dovolj natreniral, tako da problemov s prehitevanjem ni, pa čeprav nimam 300KM avta.
Je pa res tole: večino (ne vseh) bedakov, ki ob prehitevanju stopijo po plinu, se da že prej pogruntat. V tem primeru greš takoj na fazo 2, da še bolj izkoristiš element presenečenja.
Faza 1 je tale: probaš prehitet, ti stopi po gasu, takoj odvzem plina (še enkrat, nimam 300KM pod pokrovom motorja, tako da se ne bom šel kdo ima večjega, saj s tem tvegam svoje zdravje, ne bedakovo) in greš na varnostno razdaljo. Če je bedak pospešil itak nimaš več težave, v večini primerov se pa začne agresivno bremzanje pred ovinkom in potem pospeševanje po ovinku. Torej greš na fazo 2.
Faza 2: najdeš primeren odsek ceste za prehitevanje (veš že vnaprej, ker poznaš cesto). Pred ovinkom pustiš bedaka nekoliko naprej, potem pa začneš z nabiranjem hitrosti, ki jo lepo preneseš skozi ovinek (kjer se bedak seveda obesi na zavoro) in potem samo padeš mimo. Pa lahko pohodi kar hoče, mu ne bo pomagalo (ok, čakam da se oglasi Alter znalec, ki ima pod haubo par sto konjev in bi me itak ''nategnil''). Ključno pri tem je, da ujameš pravilno hitrost in da si za njim točno ob izhodu iz ovinka. Seveda na dovoljšni razdalji, da zabremzaš, če slučajno ravnina ni prosta. Kako to ujet je pa vse stvar prakse
. To je to. Rešeno.
Verjamem pa, da tisti, ki ste začeli vozniško kariero z 200 konji pod sabo niste o tem razmišljali in potem malo manjka te prakse.
Sem pa enkrat takemu bedaku naredil tole. Se vlači kot smrkelj in ga grem lepo mirno prehitet, nakar mi pohodi. Ravnina je bila dolga, avto nasproti, razdalje še dovolj. Bil sem že pred njim, ampak mi je hitrost skoraj že ujel. Sem dal smernik desno in čez sekundo zavil noter. Ne grem pa več tega delat, ker v primeru, da bi zapela, bi zagotovo sam potegnil kratko. Izgleda tisti dan nisem bil ravno pri najboljši volji.