Avto iz salona z "napakami"

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Kolegica je naročila Cliota z malo bolj individualnimi zahtevami. Čakalna doba 3 mesece.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Že kakih 15 let je od tega, ko sem razvažal avtomobile po evropi. V Revozu sem nakladal cliote najmanj enkrat na teden. Pogosto je bila na vratih kakšna vdolbinica, ki jo je bilo treba popraviti. Avtomobil so enostavno odpeljali in ga čez dobre pol ure vrnili popravljenega. Seveda je bil tisti del nanovo pobarvan in posušen.
Kako pa to tako hitro naredijo, pa bi bilo dobro vprašati njih.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.924
113
v lokalni ostariji
hanzi

proizvodnja je cca 500 avtov/dan (Ali več) (za revoz).

na kamion jih gre koliko?

že tukaj vidiš, da morajo avti čakati na parkingu pred firmo. poleg tega, oni naredijo recimo 3 za enega trgovca, 5 za drugega, 5 za tretjega... in šele ko je cel tovornjak skompaktiran (za eno relacijo) ga odpremijo...

novega twinga najbrž dobiš takoj. ker jih imajo na zalogi...

najdaljše čakalne dobe so bile pri nissanu za fukaškaj SUV.


kar se tiče novih in popravljenih vozil... tega je ogromno. kaj mislite, da bodo malo popraskanega peljali na prešo?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.066
5.650
113
Za dacia dusterja je sosed cakal recimo 5-6 mesecev....razlog....vse pokupijo nemci g avstrijci...

Seveda naloudan dizel 4x4....bencinarja brez opreme bi lahko odpeljal takoj
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Sem enkrat pripeljal nova poškodovana Nissan Primero in Sunnija iz Amsterdama v Ljubljano. V nemčiji sem pred enim nakupovalnim centrom obračal kamion, nakar se je spustila rampa na vhodu. Konkretno obtolčena rob školjke in vrata.
Pri uvozniku so se zaposleni kar tepli, kdo ju bo lahko kupil in popravil.
Vsaj v tem primeru niso prodali mačka v žaklju.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne piše... Piše samo, da je bilo poškodovanih 28.000, med temi "veliko novih"...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:

Vem da ne dojameš bistva, ampak se še kar trudim: kaj je teh 700 jurjev proti miljonom, ki jih letno prihranijo, ker NIMAJO zaloge? Imam podatek izpred let, da je bil v revozu strošek zaloge 50 jurjev dnevno. Malenkost.

Že že, sam pol ne rabjo jokat, če njihov justintime ustavi proizvodnjo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
...
Večina rabljenih avtov se prodaja pod protitočno mrežo, tukaj pa se jim za nove "jebe".

Vprašaj se za razlog.

Pa tisto kar ma večina "preprodajalcev" je daleč od protitočne mreže.

Drgač pa cela tema LOL.

@virtouz - za koga si vozil? Lahko tudi na privat.
 

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
873
63
28
Informacija iz tretje roke, da naj bi zadnja nočna izmena v Revozu uničila precej avtomobilov. Tako da bo kar nekaj novih avtov popravljenih prišlo v trgovine. Nisem pa v novicah nič našel, tako da bi bilo lepo, če bi kdo lahko to potrdil.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
760
113
Ne vozijo jih z električnimi in ker se iskri kaka dva vagona za lokomotivo imajo lahko na teh dveh vagonih gornji avtomobili kako piko kje.

Beri osmojen lak..... pikice ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Vem da ne dojameš bistva, ampak se še kar trudim: kaj je teh 700 jurjev proti miljonom, ki jih letno prihranijo, ker NIMAJO zaloge? Imam podatek izpred let, da je bil v revozu strošek zaloge 50 jurjev dnevno. Malenkost.

Že že, sam pol ne rabjo jokat, če njihov justintime ustavi proizvodnjo.

Ne jokajo, ampak izsiljujejo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Ja za senco je.
rolleyes-1.gif


Poglej kakšno resno zaščito proti toči za zaščito vozil in to kar imajo običajno ti napeto. Tisto zadrži običajno točo, katera v večini primerov sploh ne poškoduje pločevine. Ko pa začne padati res nevarna toča pa so tiste mrežice bolj kot ne Blažev žegn.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Verjetno nisem ravno pravi naslov za svetovanje - predvsem zaradi tega, ker si, ne avta in ne vrta, ne ščitim pred točo (popravek - če sem doma in če vidim, da se spravlja k hudi uri avto(e) že postavim pod nadstrešek - ampak običajno tiste, ki niso kasko zavarovani - tako, da običajno ostane zunaj "največji in najdražji" - kaj si sosedje o takem mojem početju mislijo rajši ne povem).

Glede vrta pa tudi - nimam namena sebi in drugim postaviti tisto gravžoto od mreže pred bajo.

Sedaj pa k mreži - za vrt bo več ali manj "vsaka" dobra - paziti je treba tudi ali pa celo predvsem na "gostoto" zaradi svetlobe - tu pa neki nasvet, dokler ne poznaš koliko "zapeka" nekako ni možen. Druga stvar pa je seveda konstrukcija, ki mora biti dovolj močna, da zdrži mrežo, veter in tudi določeno količino toče, ki se ob primeru pojava le-te nabere na mreži - nekako zaščita zgubi svoj smisel, če mreža zadrži padajočo točo, na koncu pa vse skupaj zgrmi na vrt. Kul je tudi, ko potem potegne stebre skupaj in vse skupaj leži na, recimo avtu - zna na koncu biti tudi zanimivo, ko se ugotovi, da zavaroalnica ne krije take škode, saj je bila izgradnja "objekta" brez dovoljenja in nestrokovna.
grims-1.gif


Pa še - a boš vsako leto na novo napenjal mrežo? A boš naredil tako, da se "zloži" in čez zimo ostane zunaj? O koliko sqm govorimo? Vse to so stroškovni faktorji.
In na koncu - strošek mreže je v tem primeru skoraj zanemarljiv - predpostavljam, da imaš vrt 10 x 10 - torej vzameš 3 po 4 x 10 m, torej ca. 100,- EUR - življenska doba (tudi če si malo šlampast) vsaj 10 let - torej na leto 10,- EUR - sedaj pa začni računati stebre, jeklenice, vodila, postavljane vsega tega in nenazadnje čas vsako leto za telovadbo za napenjanje in jesensko pospravljanje.

Jaz imam paradajz pokrit z folijo (zaradi rose in megle in posledično bolezni na paradajzu) - ta mi ga ščiti tudi pred točo. Vse ostalo če pa stolče pa se dobi tudi v trgovini ali "na ranču" (hvala bogu za mamo, ter tasta in taščo
tongue-1.gif
) - je pa res, da imam srečo, da smo na takem območju, kjer nas ščiti konfiguracija terena.

Aja - ko pa vse to (da vsaj približno ostanem na temi) razvlečeš na površine, ki so potrebne za skladiščenje novih vozil (tam si hitro tudi na 50.000 sqm) in upoštevaš, da te vsaka površina, ki jo zasedeš s stebri, stane dragoceno skladiščno površino (izgube so tudi tja do 15%!) in da obenem še ni zagotovljene stranske zaščite in da je seveda potrebna resna konstrukcija, da se ne zgodi kaj takega kot v Adriji (mimogrede - a se že ve kdo je "kriv"? - pa ne zdaj "Janša"), ni nič nenavadno, da te površine (razen pri "malih" dealerjih) niso zaščitene.
Mimogrede - REVOZ v Novem mestu (ozr. njihov logistk, ki upravlja skladišče gotovih vozil) tudi dolgo ni imel mreže proti toči - in tudi sedaj ni vse "pokrito" - pa tisto glede na izgled definitivno ni "plastična vrtna mreža". Pa še to - koilkor je meni poznano je celo zavarovalnica sofinancirala, ker so ugovotili, da je to pod črto ceneje in da je pač območje tako, da ima ta zaščita smisel (beri: verjetnost toče dovolj visoka).

Tak - sedaj pa pokam iz te teme.