Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Tko na hitro: z njim zaščitiš tisto kar nočeš da je pobarvano.
Sta bosanca? Če nista, potem pomisli na 98 ostalih kamiondžijev na isti firmi, ki so v glavnem bosanci in neverjetno skrbno ravnajo med transportom, tako da voznega parka več noče vzeti v kritje nobena zavarovalnica. Ja, kar nekaj transportnih podjetij ima zadnje čase probleme z zavarovalnicami, predvsem zaradi zaneslivih bosancev za volanom.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Jst poznam človeka ki je 20 let vozil s šleparjem avte po evropi, nikoli ni imel nesreče in nikoli ni poškodoval nobenega vozila.
Poznam tudi človeka ki je razvažal vozila z ladij v Kopru, nikoli ni nobenega pobuškal pa je to delal par let.
Jest se tudi pogovarjam o pravih avtih !!! Kupiš nov avto z novo ceno,dobiš poškodovan popravljen avto !!Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Tukaj se pogovrjajo o pravih avtih.
Jaz verjamem, da se razkuriš, ko si iz Pikapolonice prineseš nov avtek in ko ga vzameš iz škatlice, je malo poškodovan. Takega bi tud jaz nazaj nesel...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lupetaš, kot običajno... Konkretno ima prav Revoz urejeno proizvodnjo tako da ima vsak avto končnega kupca že določenega (proizvodnja po naročilu). Sicer je dnevn proizvodnja višja kot pa zmožnost odpreme (ker so fini in uporabljajo kamione namesto vlaka). Zalogo si dela (če kdo) distributer/uvoznik.... Dej nehi no, da bo fabrka delala v kapitalizmu na lepe oči...
Cmon fantje, 200 avtov na dan ?Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Pred leti je bila tudi fora, da je vsak dokoncan avto moral bit obvezno v fabriki 24 ur, pa se kakega zraven za homolomo papirje. Vem, ker sem kupil cliota po narocilu in je sel koj v proizvodnjo mimo vrste (veze pa to). No uglavnem 10 delovnih dni za izdelavo skupaj z obveznim stanjem v fabriki plus papirji. Zdaj je mogoce kaj drugace, ampak ce racunas 200 avtov na dan, je cifra na parkingu hitro zelo lepa.