Avto 4x4

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Počakaj, da se odkašlja in enega zvrne. Solzilec je ku*ba. Ni to sol & tequilla pa limona v uč pa take.

evil.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.106
1.283
113
42
Ja sej te babe so res težke ko ni treba..A nisi reku da bi rad da še kukrtok zgleda :p
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Če boš malo plezal po brezpotjih, potem linki od gobe. Subaru ga res owna. Ne vem kako je z novimi motorji, ma je zlodej kar požrešen. Sam mel eno izkušnjo in sem bil fasciniran. Kjer sem speljal z nekimi letnimi gumami po res ledenem in zbitem snegu, se najbrž z dvopogoncem in zimskimi tudi premaknil nebi.
crazy1.gif


Od 1min naprej. Ko sem se ustavil sem šel malo nazaj in takoj blokiral. Lepo se vidi, da sem kar drsel. S tem da moja hitrost ni bila tudi 5km/h ne. Za nazaj je bilo pa
bonk.gif


 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Ah meščani!
hysterical-1.gif


Sam se včasih pozimi dnevno vozim po 15-20cm snega v "blažji klanec" z 2WD avtom pa v osnovi ni nikakršen problem (solidne zimske gume). V bistvu če me kaj ustavi je to višina, nad 15-20 cm se začne sneg tlačit pod avtom in nasedeš.

Ko prideš do večjega klanca je pa problem ker se teža vozila začne premikat na zadnjo os, prednja os izgublja oprijem takrat je 4wd nuja. Za vožnjo v zasnežen klanec so dovolj tudi "trenutni" 4WD, dokler se ne ustaviš. Prvo omenjena honda v tej temi (+ še par podobnih vozil) načeloma sploh ne zmore prenesti polovice navora na zadnja kolesa in v primeru da bi "reševanje" zahtevalo moč na zadnja kolesa bi ta stala na mestu prednja bi pa kopala. Če greš v klanec z "zaletom" bo tudi tista malenkost navora zadaj dovolj da se kolesa vrtijo in poganjajo vozilo.

Dobro demostracija 4wd je exhairov video, ker tam pri speljevanju v zaledenel klanec bi z 2WD imel veliko dela (bi se pa verjetno z občutkom im malce cik cakanja dalo glede na to da je vmes še nekaj peska), letne gume na ledu sicer niso dosti slabše od zimskih.

Če torej avtorjeve zahteve niso pogojene s tem da se bo vozilo v 15+ cm snega in preko raznih offroad preprek potem je nakup terenca (višja oddaljenost od tal) nesmislena.

Se pa po klancu navzdol pojavi problem zaviranja in tu je v veliki prednosti dejansko stalni 4wd ki tudi pri normalni vožnji prenaša navor na oz. iz zadnje osi do motorja. Se pravi v prednosti so vozila ki imajo bodisi mehanski stalni 4wd ali pa možnost zaklepa "trenutnega 4wdja" na 50:50.

Druga stvar pri vožnji navzdol je reduktor (resni terneci + subaru) ali/in pa elektronski nadzor spusta (v tej temi ga ima recimo LR Freelander pa mislim da tudi novejši RAV4). Sam bi zato kot je v igri malce daljši in strmejši klanec gledal prvenstveno za takimi vozili (ker kot omenjeno gor prideš enostavno in "varno" [če gre gre, če ne gre ne gre], dol je pa vedno zabava in nevarnost [gre vedno in z vsakim vozilom]).
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
9
38
Ma sej, exhairov posnetek je čisto o.k., niti ni njegov namen se primerjati z ix-em, ki je btw. huda zverina, kar pričajo tudi Matejevi posnetki.
zmaga.gif

Subijev pogon je vsekakor vrhunski, tukaj ni debate. Morate pa se zavedati, da kljub temu da očitno gre tudi z letnimi, za vožnjo po snegu in ledu nataknite dobre zimske gume.
wink-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.608
494
83
jaz bi vzel passata s stalnim pogonom in povišanim podvozjem, torej do l. 2005
enako lahko tu audija s povišanim podvozjem

ostalo ali preveč pije ali pa je tako dvignjeno in s kratko medosno, da je od 120km/h naprej po AC zanič za peljat