Avto 4X4

disc

Guru
4. feb 2011
2.451
576
113
Sploh nebi razmišljal in uzel Subaruja
cool-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Evo, zbutan, zglajen in gladek. Rahlo sem šel nazaj in stistnil zavore in drsel, da se vidi koliko je bilo dejansko gladko. Se je pobral en, dva, tri.
shocked-1.gif


Pri 1:00.


Zvok, pogon, poraba, vse je ni da ni.
grin1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Glede na to, da nisi šel gum gledat, dvomim, da ima tast gor letne gume.

Verjetno ima M+S in misli, kot večina starejših, da je to celoletna guma.

Ne bi se ti tako peljal z letno gumo po tem ledu.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Ups, avta pa res nisem napisal. Legacy - družinsko vozilo.
grin1.gif
Bi bilo zanimivo probat z 2WD pa zimske gume, za primerjavo.

Edit: tale ultra high performance ima na Legacy-ju
grin1.gif


kl_dynaxerhp2.jpg
 
Nazadnje urejeno:

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
289
34
28
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
EDS deluje preko zavor na eni osi, torej če levo kolo zdrsuje se ga zavira tako da se navor prenaša na desnega (jasno preko odprtega diffa). Je pa logično, na tak način se ne da prenašat velikih navorov hkrati pa tudi prenos ne deluje hipno. Vseeno stvar deluje, danes so tudi vsi resni terenci opremljeni s tako tehnologijo.

Resni terenci imajo 100% mehanske zapore (nekateri tudi na vseh treh diferencialih).
Vse ostalo se je dosedaj izkazalo za nezanesljivo, oz. ponavadi odpove, ali pa se ne vklopi ravno takrat, ko bi to najbolj rabil.