Avto 4X4

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.149
11.018
113
kod Džej-Zija
Kolega na Passatu l. 2001 ima highline opremo, pa nikakršne elektronske zapore diffov. Saj ne vem, kako naj bi jo imel, glede na to, da niti ESPja nima, ima le ABS.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.156
6.968
113
pri taščici
hrv
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5658351&show=1
če pa si tipičen alter user in za drugi avto bo OK pa tale audi
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5658267&show=1
Če pa bo dovolj konjev pol manj potem pa tole. z njim ravno dosežes mejo konjev za vstop alter group voznikov
Poraba pa zna biti zmerna. recimo da med 10-15, po snegu pa seveda no limit.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/262253.html
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5655071&show=1

točno nekaj takega v spodnjem linku ima žlahtnik, samo da je karavan, notranjost pa tista bež usnje iz zgornjega S6 (pa navaden volan). po treh letih uporabe avta brez večjih sitnosti, je pa res da je slo, naj bi bili realni km , serivsiran na pooblaščenem, poraba ob ne rpeveč letnih km pa tudi ni pomembna. Pelješ se pa ko gospod napram kaki pandi, jimmyju itd....
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.143
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Kolega na Passatu l. 2001 ima highline opremo, pa nikakršne elektronske zapore diffov. Saj ne vem, kako naj bi jo imel, glede na to, da niti ESPja nima, ima le ABS.

4WD? Kot rečeno imajo, B5 pasati imajo v kombinaciji s 4WD vsi EDS (elektronsko zaporo diferenciala), tudi pri 2WD jo imajo vsi močnejši dizli in bencinarji. Ne vidiš pa to nikjer ker je to funkcija ABS in nima nobene lučke.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.143
113
EDS deluje preko zavor na eni osi, torej če levo kolo zdrsuje se ga zavira tako da se navor prenaša na desnega (jasno preko odprtega diffa). Je pa logično, na tak način se ne da prenašat velikih navorov hkrati pa tudi prenos ne deluje hipno. Vseeno stvar deluje, danes so tudi vsi resni terenci opremljeni s tako tehnologijo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.149
11.018
113
kod Džej-Zija
Vem, kako deluje EDS, in ta Passat ga nima. Preverjeno v eni situaciji, kjer je bilo eno kolo rahlo dvignjeno v zrak, ostala tri so imela stik s tlemi. Avto se ni premaknil nikamor.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.143
113
Se pravi s 3 kolesi na tleh se avto kljub torsenu (ki v tem avtu sploh ne more biti polno odprt) ni premaknil?
grims-1.gif


Potem je očitno od vsega delujoča samo nalepka 4motion!
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.149
11.018
113
kod Džej-Zija
Jap. Ker je trik v tem, da torsen funkcionira le, če ima vsako kolo vsaj minimalen oprijem, nobeno ne sme imeti ničelnega. Nekateri to rešujejo tudi s čisto rahlim apliciranjem zavornega pedala. Poor man's EDS.
evil.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.149
11.018
113
kod Džej-Zija
P.s. Utiševalcu še o Subarujih z zadnjim LSD diffom: ima ga vsak turbo Subaru od l. 92 dalje, kar vključuje Impreze, Foresterje in Legacyje. Od l. 2002 ga ima tudi atmosferski Forester serijsko.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Bentiš, tale S6 te kar zamika. Lool, 5 jurjev. Vprašanje samo, da ni treba čez 1 teden not vreč še 15 jurjev...
grin1.gif
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.234
770
113
EU
To sploh ni vprašanje, slej ko prej bo treba, ampak to narediš, zato ker ti je avto še posebej všeč :p
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Vaio pravi:
Povej kaj več!
Imam namreč dober kilometer poštenega hriba z ovinki preden pridem na toplo!

Če si jutri kje v moji bližini, lahko probava.
grin1.gif


Pred dvema urama sem vrisal cesto med polji v Šetarovi. X1 je zakon.
grin1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Novi xdrive je bil razvit za X5 (delno v sodelovanju s landroverjem ali bolje rečeno so bavarci to firmo izkoristili za potrebe X5) in potem uporabljen dalje pri ostalih serijah. Gre kar za inovativen pristop k 4WD, ki v teoriji ponuja precej je pa naravnan bolj na BMW logiko (torej hitri odzivi pogona, kar posledično pomeni več športnosti kar pa ni vedno ravno ok za recimo "ternsko" uporabo).

Stari X pogoni so nekaj drugega oz. gre za klasične 4WD pogone v raznih variacijah.

Ne bo držalo. xDrive v obliki, ki ga pri večini BMWjev gledamo danes, je prišel na trg leta 2003 s prihodom BMW X3 (E84).

Drži pa, da je zadevo BMW našel pri LandRoverju, kjer je bil ta pogon nekako na pol razvit in po slišanem po naključju najden.

Je pa to cestni pogon, namenjen dinamiki, v osnovi koncipiran bolj na zadnja kolesa, nikakor pa ne težkim terenom. Tudi vozila niso primerna za težke terene. Je pa res, da zmore več, kot si večina voznikov upa in tudi kadarkoli uporabi.

V avtomagazinu so lepo napisali: "je opazen le zato, ker je v resnici popolnoma neopazen".

Je pa pogon drag, zato ga BMW ne vgrajuje recimo v MINI Countrymana.

PS: toliko samo, če koga zanima
grin1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
klik

In kaj si želel s tem povedat?
confused-1.gif


Da bi pa RR z 20 colskimi letnimi gumami in širino 315 prišel gor ali kaj?

Ta video dokazuje, da pogon deluje kot mora, saj se kolesa vrtijo, le guma nima oprijema na mokri travi.
Upaš stavit, da bi prišel gor z gumami, ki jih ima RR?
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ne, ta video dokazuje, da je 4x4 pogon v takšnem vozilu popolnoma nepotreben, ker ne bo šlo nikamor z njim ali brez. Za sneg pridejo v poštev ožje gume, za teren pa bi bila širina čisto ok, samo z manjšimi feltnami in višjim presekom ter primernim profilom. Aja, samo potem pa ne gre 250 po avtocesti.
Glej, takšni terenci so uporabni samo za parkiranje na višjih robnikih, pa še to je treba pazit na feltne.

In ja, upam stavit da pride gor z gumami od RR. Samo potem pozabi na doseganje končne hitrosti na cesti in tiho vožnjo.
Ampak smo že preveč offtopic , dvomim da si bo avtor teme kupil bmwja.