Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Lepa predstavitev. Zahvaljujem.
Pri teh predstavitvah in komercialnih videih je potrebno vedet par stvari.
Pri prvem videu je nov passat, in nov "subaru". 10 let stari passat ima boljši pogon (torsen) mislim da od začetka serijsko z elektronsko zaporo prednjega in zadnjega diffa. Subaru je zapore (elektronske) dobil pred kratkim. Torej pri avtih do 5k eur je (žal) quatro precej bolj sofisticiran pogon od subarujevega (seveda se bodo sedaj oglasili vsi lastniki subarujev da to ni res, ampak tehnično tako je).
Pri ostalih videih so sicer neki ameriški zvarki, recimo jota RAV4 mogoče pri novejših letnikih nima polne zapore sredinskega diffa (se mi ne da preverjat), zagotovo pa jo imajo stare verzije (in tako zagotov spelje v klanec na drugem posnetku).
Sicer na testu kjer ima samo eno kolo oprijem pogrnejo vsi pravi terenci cenovnega ranga do 5k eur s serijsko opremo, po drugi strani pa recimo večina močnejših 2WD (ki imajo elektronsko zaporo diffa) lahko spelje ko ima samo eno (jasno sprednje) kolo oprijem.
Za vožnji po snegu je poleg pogona precje bolj pomemben ostali handling vozila in tu pravi terenci pogrnejo. Tako se boš s kakšnim 2WD vozilom nižjega ranga precej bolj varno in zabavno peljal kot v terencu za 5k. Jasno ko se ustavi se ustavi, 4WD ima tu prednosti (v stilu počasi se daleč pride).
Za urejene ceste ki so zasnežene tako raje normalno vozilo s pravim 4WD kot pa terenca. V rangu do 5k euro se res spomnem samo vw/audi quatro vozil pa subaruja.
Mala vozila novejšega letnika (panda, swift, ignis, SX4 ...) imajo vsa pogon na visko sklopki, večina jih je brez el. zapor na oseh (panda ima kot dodatno ponudbo) in so torej kot taka le malce boljša od 2WD (vsekakor pa spadajo glede na teste v videih v kategorijo FAILED). Starejša mala vozila (stara panda, justy) so pa na ročno priklopljivih pogonih.
Torej ker sem se zapisal, kvalitetni pogon do 5k EUR je samo v VAG grupi!